DF @ Emmen e.o

Ik zal 1 van je foto's even in de OP zetten :)

Top :Y thnx..

Ook lekker btw.. krijg ik na een maand wachten eindelijk gister avond me koppelingskabel binnen(ouwe was geknapt :X ) dus ik dacht mooi!! die zaterdag ff monteren en motor testen....Ligt vanmorgen alles vol met sneeuw hier!! |(
 
Top :Y thnx..

Ook lekker btw.. krijg ik na een maand wachten eindelijk gister avond me koppelingskabel binnen(ouwe was geknapt :X ) dus ik dacht mooi!! die zaterdag ff monteren en motor testen....Ligt vanmorgen alles vol met sneeuw hier!! |(


Welke foto wil je er in hebben dan?
Of komen er nog meer ploatjes :P
 
haha juist... thnx! Ach ja heeft ook z'n voordeel,goed excuus om t internet weer af te struinen naar onderdelen haha.. morgen kijken of ik een paar betere plaatjes kan maken!..
 
Pas maar op met zo'n ding. Ze noemen ze niet voor niets Widowmaker. Heb 1x op zo'n ding gereden naar de garage en als ik dat vergelijk met mn gsxr 1000 dan is die 1000 van mij maar een simpel en tam ding. Uiteindelijk heeft diezelfde 10 zn eigenaar eraf geworpen 30mtr van zn huis.
Die machines zijn zo bruut in afgifte van vermogen.

Wel ubergave fiets trouwens
 
Pas maar op met zo'n ding. Ze noemen ze niet voor niets Widowmaker. Heb 1x op zo'n ding gereden naar de garage en als ik dat vergelijk met mn gsxr 1000 dan is die 1000 van mij maar een simpel en tam ding. Uiteindelijk heeft diezelfde 10 zn eigenaar eraf geworpen 30mtr van zn huis.
Die machines zijn zo bruut in afgifte van vermogen.

Wel ubergave fiets trouwens


Klopt, ik heb de verhalen inderdaad gehoord haha.
Hiervoor zx6r en zx9r gereden, dus het zal inderdaad even wennen zijn ;) , en een bak meer vermogen / minder kilo's.

Gewoon rustig de tijd nemen om aan deze machine te wennen, en niet te gek doen. dan komt het vast goed }) .

Vind het inderdaad ook een beest van een machine! 8-) :Y Dus hoop dat ik het wat wordt.

zal het tzt laten weten als ik hem in de schuur heb staan.
 
full

ook maar even melden hier :]
 
Lol, alleen al in 2010 heb ik dr 12k opgejakkerd :P...

Was die ouwe SRAD toen haha. Afgelopen jaar ook maar 1200km hoor :(
Dit jaar hopelijk meer tijd.
 
Klopt wel.

Was gisteren trouwens even op de beurs in Assen. wel leuke dingetjes gezien maar geen beurs waar ik echt uren rond kan slenteren ofzo.
 
Gaan er nog mensen naar Utrecht het laatste weekend van Februari ? Dat is altijd de moeite wel even waard, lekker loeren haha
 
Assen ben ik vorig jaar even geweest, leuk om even te struinen als je echt niets te doen hebt maar verder niet echt bijzonder.
Utrecht ben ik nog nooit geweest en aangezien ik eigenlijk niets nodig ben denk ik ook niet dat ik er dit jaar te vinden ben :D

Hopelijk kunnen we eind februari het eerste rondje weer maken :P
 
Goeiiiie middag! :W

Gisteren wezen kijken bij die beestachtige 10! kon hem niet laten staan hahah! }) 100% kunnen proefrijden ivm het weer helaas..

Ziet er echt piekgaaf uit voor een motor van zijn leeftijd. hier en daar enkel een steenslag plekje!.
Verder is hij voorzien van wat leuke extraatjes! dus ik kan niet wachten om eens lekker te gaan knallen in omgeving Emmen!

Dus wanneer het lente zonnetje zich laat zien, ben ik uiteraard van de partij *O*

Kan iemand mijn piccie in de OP gooien misschien?


IMG-20150131-WA0017_zpsduazyjy9.jpg
:9~ :9~ :9~ :9~






:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan