DF @ Emmen e.o

Noah vind t pittig😅
Een avondje spelen dat kan daar goed😎
406F7C82-0937-4F86-B17E-6981C40CA2D9.jpeg

BED80681-8E23-467F-9FB6-452729E7B01C.jpeg
E58D57D4-A1D4-4497-8A55-FF3A0737CE4A.jpeg


🤙🏻🤙🏻🤙🏻
 
Jezus het leeft nog hoor, ongelooflijk.. 🤣
Heb er gisteren nog ff het vet van mijn nieuwe banden af gereden. Rij er regelmatig ff paar rondjes (woon er 2 km vanaf) maar ik zie echt nooit iemand.

20190823_205631.jpg
 
Jezus het leeft nog hoor, ongelooflijk.. 🤣
Heb er gisteren nog ff het vet van mijn nieuwe banden af gereden. Rij er regelmatig ff paar rondjes (woon er 2 km vanaf) maar ik zie echt nooit iemand.

Bekijk bijlage 1421175

Hey Ryan, hoe is het? haha tja of het nog leeft weet ik zo niet, maar Robin en ik rijden daar regelmatig😎 een paar laps😋 hij meer dan ik trouwens😇
Woon je in Coevorden dan tegenwoordig??
 
Hey Ryan, hoe is het? haha tja of het nog leeft weet ik zo niet, maar Robin en ik rijden daar regelmatig😎 een paar laps😋 hij meer dan ik trouwens😇
Woon je in Coevorden dan tegenwoordig??

Ja ik vergis me, ik bedoel ons oude rondje in Emmen! Die in Coevorden zal ik binnenkort eens verkennen! Maar gaat top hoor, met jou ook?
 
Wow, dit topic leeft dus nog 😂
Net met randy overlegd voor zondagmiddag dus dan zijn wij er wel weer te vinden Jeroen en Bob ( ik gok dat je zo heet 🤣 )
Mini kawa meet ?
Haha nee ik heet geen Bob😂-Jesse
Jaa we kunnen zkr wel is een keer ‘n rondje op de groenen doen😏! Morgen kan ik alleen niet...- en t wordt wel heul warm 😅
 
Ja ik vergis me, ik bedoel ons oude rondje in Emmen! Die in Coevorden zal ik binnenkort eens verkennen! Maar gaat top hoor, met jou ook?
Haha ok, ik had al zo’n vermoeden😉

Maar moet je zeker eens doen, is zeker een (relatief) leuk stukje om e.e.a skills te leren/onderhouden/bijschaven👌🏻

En ff appje doen hé, koffie is zo klaar🙏🏻
 
Nou Jesse hoe was het op Assen?
Ja was echt een hele toffe ervaring! Super geluk met t weer gehad. En heel gaaf natuurlijk om voor het eerst de baan is op te gaan, leerzaam en smaakt zeker naar meer😁👌🏼- qua niveau zaten we in 1 i.p.v. de door ons aangevraagde 1+, dus het kon qua overall tempo wel een tandje harder wat mij betreft- je reed elkaar regelmatig in de wielen.. maar voor een eerste keer zeker prima! Aanradertje om een keer te doen 😎
 
Mooi BOB :P

Nu je de ervaring hebt kun je de volgende keer waarschijnlijk een bepaalde rondetijd weerleggen waardoor ze mensen beter kunnen plaatsen.. alsnog blijft het dan wel eens een warboel.

Ik ga vanmiddag een paar rondjes op t park maken, dus als er nog animo is ?!
 
Mooi BOB :P

Nu je de ervaring hebt kun je de volgende keer waarschijnlijk een bepaalde rondetijd weerleggen waardoor ze mensen beter kunnen plaatsen.. alsnog blijft het dan wel eens een warboel.

Ik ga vanmiddag een paar rondjes op t park maken, dus als er nog animo is ?!

Jaa klopt ook helemaal! Was voor de eerste keer ook helemaal prima hoor 😉 wilde vooral ook mezelf niet overschatten op zon eerste dag- als je hem direct in de grindbak legt ga je waarschijnlijk niet gauw nog eens 😇- volgende keer gewoon niveau 2 oid en dan verder “leren”. Maar t blijft hoe dan ook druk natuurlijk.

Ik ga vanmiddag misschien nog wel even rijden (met Mn vriendin...🙈)
 
Altijd voornemen om savonds weer heel thuis te komen ;) En idd gewoon wat ruimte overlaten en niet boven je kunnen rijden.

Dr is vanmiddag verder niemand die wil rijden dus ik schuif het door naar morgen middag ;)
 
Zozo. Hier al lange tijd niet gekeken, was toen ook uitgestorven maar nog steeds “actief” dus. Iedereen kijkt weer uit naar t warmere weer ?
 
Jazeker! kan niet wachten, heb er inmiddels weer een andere motor bijgekocht - dus laat maar komen die zomer *O*
 
Effe het stof er afkloppen : gaan er nog lui op tjak vandaag op de brommert??
De mijne staat al buiten en ik weet nog niet waar de rit naartoe gaat..
Twente , Friesland of het noorden van Groningen richting Lauwersoog..
Zo eerst even naar de jumbo voor wat versnaperingen onderweg..
 
Laatst bewerkt:
De mijne wordt komende week waarschijnlijk geleverd, ben gisteren terug gekomen uit het midden oosten. Moet eerst 1000km inrijden dus je ziet mij wel rijden omgeving Emmen!
Deze man
20200404_212039.jpg

Op deze motor
$_27.jpeg
 
dap1.jpg

dap2.jpg


https://i.ibb.co/B3vXb9j/dap3.jpg[img]

[img]https://i.ibb.co/cFfmvdW/renesoes1.jpg


renesoes2.jpg

renesoes3.jpg

renesoes4.jpg


Ging weer mooi vanmiddag :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan