DF @ Emmen e.o

Dag mensen,

Ik ben nieuw hier vandaar dat ik me ff voorstel.

Carlo Musters kom uit Coevorden en rij een CBR 1000 F van 1996

[afbeelding]

Die meeting lijkt mij ook wel wat dus zet mij ook maar op de lijst.

Ik zal P. Paulusma die dag wel even een smsje sturen met de tekst "REGEN UIT" en dan komt alles vast goed.

:W :W
:W


De meeting zondag ga ik niet bij zijn helaas..
 
Idd. Wat betreft zondag he. Als ik redelijk op tijd thuis ben zal ik poging doen op de brommer aan te waaien. Wordt dan wel later in de middag.
 
@tall one, bij deze brommert nog niet eerder gedaan maar zoals ik zo kan zien is het idd zo gepiept.
@smustie was vandaag even aan het marktplaatsen maar zag dat je je motor te koop hebt staan? Iets anders op t oog?
 
Haha Neepie,

Was al bang dat dat niet onopgemerkt kon blijven. Jazeker twijfel nog een beetje tussen een r1 of een fazer 1000 maar en van die twee gaat t wel worden. Gaat puur om t oog eigenlijk deze motor rijdt prima em heeft net flink onderhoud gehad. Maarja bloed kruipt waar het niet gaan kan hé. . Altijd zo jammer dat je O verschrikkelijk weinig terug krijgt voor je eigen motor. Voor mijn gevoel moet ik altijd de hoofdprijs betalen, maar misschien ben ik niet de enige met dat probleem.. :r
 
Same shit different places :P

Is altijd als je iets anders wil. Ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang.
 
Ja ik weet wat je bedoelt, het liefst komen mensen de boel voor niks ophalen. Heb t ook al een aantal keer met autos gehad, koop je een auto voor een aardig bedragje, naar een tijdje kom je erachter dat het niks voor jou is en probeer je m weer te verkopen. Vervolgens krijg je er na een paar maanden nog maar een schijntje van weer..
 
Ik ben op brommert naar t werk, dus waarschijnlijk nog wel ff rondje vanavond.

is wel gouden pijl in emmen. probeerde mn vriendin af te zetten... puhhh... chaos !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan