DF @ Emmen e.o

:] :] :] :} :} :} :] :] :] :} :} :} :] :] :]

Volgende week "MOTORAVONDVIERDAAGSE" in Schoonebeek;

De routes zijn ong. 100 km lang. :Y

altijd gezellig................ *O* 8-) *O* 8-) *O*

Ik zeg....tank vol en gaan met die banaan.....vertrek vanaf 18.30 uur
Inschrijven bij "Cafe 'd aole kroeg"....bakkie koffie.....en aanslingeren die hap.....

motorclubschoonebeek

:] :] :] :} :} :} :] :] :] :} :} :} :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Nog ff weer onder de aandacht brengen...

Zondag a.s. mensen!!, het eerste df motor treffen in Emmen!! :] :]
Het vlc terrein achter de Gamma om 14:00 be there *O* *O*
 
Jammer Wilko!!.. -O-

@zxrh88: Uiteraard!..En welkom! Zolang je maar touren wil,kom je altijd uit de e.o :] ;)
Foto's van je motor perhaps?? En ook zin om naar de meet te komen zondag?!?! :] *O*
 
Laatst bewerkt:
T was trouwens v oor mij al om 4uur vanmiddag niet meer toegestaan om te rieju.. De rijders nog een goeie rit gehad vanavond? Ik heb gisteravond nog een stukkie gedaan met de vrouw,en t was echt top tourweer.. Vanmiddag was ik vroeg vrij,dus ook nog ff een stukkie wezen sporten :]
 
@zxrh88: Uiteraard!..En welkom! Zolang je maar touren wil,kom je altijd uit de e.o :] ;)
Foto's van je motor perhaps?? En ook zin om naar de meet te komen zondag?!?! :] *O*


Ah gelukkig !
Misschien kom ik dan zondag ook wel even , afhankelijk van het weer en het licht er een beetje aan tot hoelaat het ongeveer duurt ?!

Foto van mn bikey :

Foto-7J8V34GO-D.jpg
 
Het weer word prima morgen,26 en zonnig.
tja tot hoe laat... who knows...

gave ninja man!! Heel dik die gepolijste velgranden..en een mooie colosceme..
 
Het weer word prima morgen,26 en zonnig.
tja tot hoe laat... who knows...

gave ninja man!! Heel dik die gepolijste velgranden..en een mooie colosceme..

Bedankt allemaal ! Ben er ook erg blij mee

Was vanmiddag al even in Emmen en kon de gamma wel vinden maar geen terrein er achter ??
Als het weer morgen idd zo goed is ben ik wel van de partij

Zijn er nog meer mensen uit omgeving hoogeveen die heen gaan ? Misschien samen heen rijden ?
 
Was vanmiddag al even in Emmen en kon de gamma wel vinden maar geen terrein er achter ??

Je moet daar bij die rotonde vanaf de rondweg gezien de eerste afslag nemen.. Dan rij je een stukje door en dan heb je een paar wegen waar geen gebouwen aan staan. Daar is het.. Heeft niemand last van ons.
 
Hey Robin!.. kijk das altijd goed ff een vooronderzoek :Y

Maar de meeting plek ligt niet direct achter de gamma,maar rechts ervan.

michel ardanstraat..


Hoop dat je hier wat aan hebt.
Het is iig,ipv de rotonde naar de gamma driekwart te nemen gaje gewoon rechts en dan kom je eingelijk al meteen waar je zijn moet... ikgok dat er vast wel al iemand staat als je komt :W *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan