DF @ Emmen e.o

Dat was weer een fijn weekend in de Eifel :)
13627014_1096674877120135_2389770710569197095_n.jpg
 
Neuh. Vorig jaar zijn we nog wel ff bij Adenau geweest, dit jaar is het er niet van gekomen. We hebben onze dagen wat zuidelijker doorgebracht. Misschien komen we er volgend jaar wel weer ff.
 
Hallo allemaal,

Word er binnenkort een tourtocht gehouden?
Het lijkt me leuk om ook is mee te gaan :)
Zijn er trouwens nog meer meiden/vrouwen?

Groetjes Chantal
 
@PatrickH:

Gespot vanmorgen, bij(langs) de Gamma in Emmen? Ik reed iig een kort stukje achter een 1000 met 2 dikke akra's. (ik was op een groene ninja)
 
@PatrickH:

Gespot vanmorgen, bij(langs) de Gamma in Emmen? Ik reed iig een kort stukje achter een 1000 met 2 dikke akra's. (ik was op een groene ninja)
Dat is heel goed mogelijk ja. Ben vanochtend wel op pad geweest en ook bij de Gamma langsgekomen. Helaas geen kawa gespot. Welke kant ging ik op?
 
Gamma voorbij, langs century, ging jij rechts af richting stoplichten, en daar rechtdoor geloof ik.. Zwart ixs pak (denk ik)

Ik ging bij rotonde richting vlc terrein..
 
Wauw...

Laatste post alweer van 8-8-2016...
Is er niemand meer actief met motorrijden in de regio? ? ;)

Dit topic moet toch weer wat meer leven krijgen *O*

Mijn Honda is alweer een poosje weg, en ben wel al druk op zoek naar de opvolger 8-)


Vandaag voor het eerst op een
Aprilia RSV 1000 R gezeten.. Om te kijken of ik daar met mijn 2m een beetje op zou passen. Voelde prima :Y
Dit is wel een serieuze kanshebber als volgende motor voor mij..,Ik wil sowieso graag een keer een dikke 2 cilinder 1000 gereden hebben,en dit model spreekt me enorm aan.

Wel jammer dat dit type zoveel prbolemen met de teller units heeft..(reset van tellerstand,of andere rare shenanigans bij spanningswisselingen.)
 
Hee jeroen dat teller probleem is alleen de 04/05 als ik het goed heb. Peut eraf teller op 0. Maar goeie keus een appje, oer rsv niks?
 
Mooie weer komt er weer aan Jeroen !

Heb de 9 er net weer klaar voor staan ;)
Dit seizoen ook maar eens wat vaker proberen vanaf hier of de groepsapp om samen wat te rijden dacht ik ?!
 
:W
Het rijden zal dit jaar voor mij op een lager pitje staan, komend jaar wordt ons nieuwe huis gebouwd, woon nu in een woonunit, geen stallingsruimte bij huis, dus de bike staat bij een vriend van me in de garage. Mij ga je dit jaar dus helaas niet veel in motorpak zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan