Dhr Scott Oiler heeft nieuwe werkgever

Dhr Scott is inderdaad door mij aangenomen, heeft momenteel nog een paar vakantiedagen die hij graag opneemt, en zal dan eerst bij mij een korte opleiding gaan volgen om daarna aan een nieuwe uitdaging te beginnen.
 
'( Ik ben blij en verdrietig tegelijk.
We kennen Scott nog maar zo kort.
Toch voelde ik een band met hem.
En als ik zie hoe zijn verhaal zich als een olievlek over het Verkooptopic heeft verspreid,
denk ik dat meerderen hier dit zo hebben ervaren.
Maar fijn, dat hij zo gauw weer aan het werk kan.
Hopelijk zijn de condities voor hem hier gunstiger. En kan hij een glansrijke carrière maken.

Dag, Scott. Het gaat je goed.
:W
 
Laatst bewerkt:
Is t boek nu dicht?😥

Wat mij betreft niet @*Jan* .
Dhr. Scott zal, zoals al vermeld, na zijn vrije dagen een korte opleiding gaan volgen, en dan aan de slag kunnen.
Uiteraard heeft hij wel een proeftijd, maar als hij zich netjes gedraagt kan dit omgezet worden in een aanstelling voor onbepaalde tijd.
uiteraard zal er gekeken worden onder welke omstandigheden dhr. Scott zijn werk het best verricht, en daar waar nodig zal er sturing zijn om het beste uit hem te halen. De doorgroeimogelijkheden zijn al met hem besproken, en hij weet waar hij aan moet werken / wat er van hem verwacht wordt.
Ik zal jullie laten weten of en hoe dhr. Scott vorderingen maakt.
 
Wat mij betreft niet @*Jan* .
Dhr. Scott zal, zoals al vermeld, na zijn vrije dagen een korte opleiding gaan volgen, en dan aan de slag kunnen.
Uiteraard heeft hij wel een proeftijd, maar als hij zich netjes gedraagt kan dit omgezet worden in een aanstelling voor onbepaalde tijd.
uiteraard zal er gekeken worden onder welke omstandigheden dhr. Scott zijn werk het best verricht, en daar waar nodig zal er sturing zijn om het beste uit hem te halen. De doorgroeimogelijkheden zijn al met hem besproken, en hij weet waar hij aan moet werken / wat er van hem verwacht wordt.
Ik zal jullie laten weten of en hoe dhr. Scott vorderingen maakt.
Wilt u wel een linkje plaatsen,waar deze streekroman verder te volgen is?
 
Dhr Scott is inderdaad door mij aangenomen, heeft momenteel nog een paar vakantiedagen die hij graag opneemt, en zal dan eerst bij mij een korte opleiding gaan volgen om daarna aan een nieuwe uitdaging te beginnen.

U bent zich bewust dat Dhr Scott uit een mogelijk risico gebied afkomstig is?

Mijn dringende advies aan Dhr. Scott is dan ook om direct bij aankomst bij zijn nieuwe werkgever 14 dagen in quarantaine te gaan alvorens zich te mengen in ander of dan wel nieuw gezelschap.
 
Beste @R0y.

Maakt u zich hierover geen zorgen.
Als oud werkgever waren wij verplicht om dhr Scott op een veilige manier zijn werk te laten uitvoeren.

En na overleg te hebben gehad met zijn nieuwe werkgever, @tdemmer, zal deze dan ook verder zorg dragen voor een veilig en prettige werksfeer.

Uiteraard verwachten, en hopen wij, dat zijn nieuwe werkgever ons op de hoogte zal gaan houden doormiddel van een nieuw en frisse draad voor dhr. Scott.

Zodat dit draadje definitief afgesloten kan en gaat worden.
Om eventuele verdere sollicitaties niet in de weg te gaan staan.

Met vriendelijke groet,

Oud werkgever van dhr. Scott
 
geachte lezers,

Ik kan u allen vertellen dat dhr. Scott na een korte interne opleiding gevolgd door een inwerkperiode zijn werkzaamheden inmiddels lekker gesmeerd uitvoerd.
Daarbij ligt hij goed in het team en is prettig in de omgang.
Ik kan wel zeggen dat tot nu toe alles op rolletjes verloopt.
Dhr. Scott heeft zijn werkzaamheden onder verschillende omstandigheden moeten uitvoeren, waarbij het er soms echt smerig aan toe ging, maar het leek hem niet te deren en hij en het team hebben de werkzaamheden als een goed geoliede machine weten te volbrengen.
Dhr. Scott heeft inmiddels al een vaste aanstelling te pakken en is dus verzekerd van een goede toekomst.
Hij wil zijn voormalig werkgever @Tcat bedanken voor de support bij het sollicitatiegesprek en verder is hij @Roy, @*Jan* , @Sebas84 , @Jenkins, @Fred Hur , @Dhr. Bosso , & @Pilz, dankbaar voor de steun en het vertrouwen tijdens de sollicitatieronde.

Namens Dhr. Scott: Bedankt en heel misschien tot ziens onderweg.
 
@tdemmer

Het doet ons deugd om te horen dat dhr. Scott dan eindelijk zijn plekje heeft gevonden en hij goed in het team ligt.
Met de daarbij behorende vaste aanstelling.

Dhr Scott is verder altijd welkom om evt
te vertellen over zijn smerende verhalen die hij mee maakt onderweg. Of al heeft mee gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Zijn oude werkgever
 
Hopelijk gaat het Mr. scott goed voor de wind en kan er binnen dit forum
een plekje voor hem gecreëerd worden.
Ik denk dat dat nieuws zich als een olievlek over dit forum zou uitbreiden.
De vorige werkgever zal zich inmiddels oliedom voelen
om Scott zo gauw weer uit zijn vingers te laten wegglippen.
Maar misschien is het wel een binnenvetter en laat hij zich daar niet verder over uit.

Tdemmer is hier de ware spekkoper gebleken.
Ik zal nóg wat olie op het vuur gooien als ik zeg,
dat Scott de weg heeft vrij gemaakt voor meer en meer van zijn slag noeste en gladde arbeiders.

:t
 
Beste @Jenkins

Helaas moet ik u in uw stelling teleur gaan stellen.
Het Management Team zag ook een goede en mooi smerende toekomst in voor dhr Scott.
Echter bleek tijdens zijn proef periode dat het toch geen goed team bleek te zijn.

En hebben daardoor met tegenzin dhr Scott moeten laten gaan.
Uiteraard is dit in goede overleg geweest, en hebben hem geholpen tijdens zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever.

Wat gelukkig goed gelukt is.
En zijn terecht blij voor dhr Scott.

Zelf hebben wij van het Management Team een nieuwe part-time vacature uitgezet.
Ondertussen is deze functie al vervuld.
En wij heten dhr Spuitbus dan ook welkom.

In het verleden heeft dhr Spuitbus al ons Team versterkt en waren hier dusdanig tevreden over dat wij opnieuw van zijn werkzaamheden gebruik hebben gemaakt.
Met als bij komend voordeel dat ook dhr Spuitbus Junior soms het Team kan versterken voor de smerende werkzaamheden.

Met vriendelijke groet,

Het Management Team
 
Terug
Bovenaan Onderaan