Diadora stone 3 of Mud boots

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.934
344
Rotterdam
Hey Ik ben opzoek naar een motorzaak waar ik de Diadora Stone 3

diadora_stone_3_pro_trials_boot.jpg


of the Mud

diadora_mud_boots.jpg


kan passen.

mocht je weten waar ze staan, laat het ff weten :]

hans van Wijk en Motorcross Aad heeft ze niet.
 
En waar ga je ze dan kopen? Heb je daar wel een adresje voor?
 
ik zoek dus een motorzaak waar ik ze zou kunnen kopen :P

enige waar ik een beetje mee zit is de hoogte van de boots. het beemer pak wat ik heb heeft knieprotectoren die ook een eind over de scheen heen gaan. heb al een paar echte croslaarzen gepast maar dan zitten de crosslaarzen in de weg. De meeste zijn de lomp dat mijn broek er niet lekker overheen wil.

Deze lijken wat minder breed boven dus daar kan mijn pak wat beter overheen denk ik. Heb ook wel crosslaarzen gezien die minder hoog waren, maar daar zat een motorcrosser aanvast, kon hem alleen niet vragen waar hij ze vandaan heeft.

ik wil dus eigenlijk de stevigheid van een crosslaars ivm offroad af en toe, maar niet de lompheid er van :P
 
ik zoek dus een motorzaak waar ik ze zou kunnen kopen :P

enige waar ik een beetje mee zit is de hoogte van de boots. het beemer pak wat ik heb heeft knieprotectoren die ook een eind over de scheen heen gaan. heb al een paar echte croslaarzen gepast maar dan zitten de crosslaarzen in de weg. De meeste zijn de lomp dat mijn broek er niet lekker overheen wil.

Deze lijken wat minder breed boven dus daar kan mijn pak wat beter overheen denk ik. Heb ook wel crosslaarzen gezien die minder hoog waren, maar daar zat een motorcrosser aanvast, kon hem alleen niet vragen waar hij ze vandaan heeft.

ik wil dus eigenlijk de stevigheid van een crosslaars ivm offroad af en toe, maar niet de lompheid er van :P
Waarom je pak er overheen? Da moet erin man! :+
 
2 redenen. Eerste is dat het dus niet gaat met mijn knieprotector, dies een beetje lang. 2de omdat ik er elke dag op rij, woon werk dus, en ik dus ook droge voeten wil houden.

3101655017134040_1.jpg


Nu zou ik er een mes in kunnen zetten, alleen zakken ze dan naar beneden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan