Dicht bij je idool !

Pgompie

Die hard MF'er
21 jul 2002
265
0
H.I.Ambacht
Dicht bij je idool hier een paar foto's
Het was waanzinnig ik volg Valentino Rossi al een paar jaar en ik kan wel zeggen dat dit mijn idool is ongelooflijk wat die gozer met zijn fiets kan, jammer dat hij er over een paar jaar waarschijnlijk mee gaat stoppen ( na contract honda zijn word er gezegd ) om vervolgens te gaan autoracen ,maar ja back to business
ik heb altijd gezegd als ik mijn motor heb ga ik naar de TT vorig jaar ging het niet door wegens omstandigheden ( vriend verongelukt in de week van de TT respect to him and his family :} ) maar nu voor het eerst wel en wat gebeurt ik krijg hem van super dichtbij te zien terwijl hij weer zijn zoveelste GP wint, wat willen we nog meer het was onvergetelijk
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
ps: alleen jammer van die sufkutten die weer de baan op gaan en andermans spullen slopen het gaat al jaren goed een groot feest maar ja veel plezier !
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
en dit is een !
full


Bijlage: Photo0069.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:31 schreef Redgixx het volgende:Kijk naar de gequote post, dan zie je direkt wat er gebeurd

FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ FAQ LEZEN :} :} :} :} :} :} :} :}

ik hem hem nou weer gelezen maar zeg me aub waar het staat en gequote post kan ik nergens vinden hoor :} :} :} :} :}


BTW zonde van je tijd :+ Je had beter je brommer kunnen poetsen :9 :9 :9 :9 :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan