Dicht bij je idool !

full
Zo, nu doet ie het wel :9
 
Als ik die foto's zo ziet kan ik me niet voorstellen dat je die van achter de hekken heb gemaakt dus ben jij waarschijnlijk ook één van al die mensen die het zo nodig vonden om de baan op te gaan waardoor het voor vele anderen aardig werd verpest en we volgend jaar kunnen rekenen op o.a. strenge controle's (dus lange rijen bij de ingang) en nog meer maatregelen van de TT organisatie.
 
mag ik vragen waar jij stond toen jij die fotos nam van et circuit want die fotos zin zo dichtbij,was je over de hekken geklommen of had je zon paddock pas ofzo????
 
Mooie foto's, maar waar stond jij.

Als je zo dicht bij staat (zo te zien aan de foto's wel) ben je nl. een van de verziekers, waardoor wij als motor-liefhebbers moeten bloeden. Geen uitloop ronde meer, nog hogere hekken, niets meer het terrein op mogen meenemen.

Nog effe worden we door dit soort incidenten vergeleken met voetbal supporters. :(

En mocht je een paddock-pas gehad hebben heb ik niets gezegd.
 
Laatst bewerkt:
en dan nog een maar dan van slight met mijn dochter
het lukt me niet om alle 3 de foto's in 1 bericht te krijgen dan doe ik het maar zo
full
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:05 schreef jaccobird het volgende:
Als ik die foto's zo ziet kan ik me niet voorstellen dat je die van achter de hekken heb gemaakt dus ben jij waarschijnlijk ook één van al die mensen die het zo nodig vonden om de baan op te gaan waardoor het voor vele anderen aardig werd verpest en we volgend jaar kunnen rekenen op o.a. strenge controle's (dus lange rijen bij de ingang) en nog meer maatregelen van de TT organisatie.

ja dat klopt zie pagina 1 bovenaan daar heb ik het ook erover, maar is het niet zo dat er vanaf het begin van de racesport zie elke GP wedstrijd en ook bijv Formule 1 wedstrijden dat er al mensen op de baan lopen gebeurt al jaren en is niks mis mee,maar wat er in assen is gebeurd motoren slopen en plunderen ik heb zelfs gasten tussen de stacaravans zien lopen en borden van de muur zien trekken nou die jongens worden bedankt !
:j :j :j :j :j :j
maar de baan opgaan hoort erbij en gebeurt al net zolang als dat wij oud zijn en misschien wel langer ! zie ook elke wedstrijd en elk land !
:] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
wat dacht je hiervan
rossi in de honda viproom
full
niks anders te zeggen dan :} :} :} :} :} :} :} :} :}
dat is het betere werk !
:] :] :] :]
hebbie hem zelf ook nog gesproken of iets laten signeren ik had zelf bijna een kneeslide van hem opgevangen maar voordat die landde lagen er al 6 man bovenop !
 
nee jammer genoeg geen handtekening van hem hij
had weinig tijd door dat gedoe met die bloemen
moest hij snel weer weg want z'n heli stond al klaar.
wel handtekeningen van Ukawa,Barros,Aoki.jansen,
vd Goorbergh en van Katoh.
heb daar ook foto's van maar die heb ik niet ingescand.
 
nee jammer genoeg geen handtekening van hem hij
had weinig tijd door dat gedoe met die bloemen
moest hij snel weer weg want z'n heli stond al klaar.
wel handtekeningen van Ukawa,Barros,Aoki.jansen,
vd Goorbergh en van Katoh.
heb daar ook foto's van maar die heb ik niet ingescand.

:} :} is ook goed toch !
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:37 schreef pgompie het volgende:maar de baan opgaan hoort erbij en gebeurt al net zolang als dat wij oud zijn en misschien wel langer ! zie ook elke wedstrijd en elk land !
Ik ben bang dat je dan nog niet erg oud ben, ik ga al zo'n 25 jaar naar de TT en kan je verzekeren dat het fenomeen van het de baan op gaan sinds de laatste jaren gebeurt.
En zoals met veel dingen gebeurt was het enkele jaren geleden nog zeer bescheiden met mensen op de baan, het worden er elk jaar meer met als resultaat wat afgelopen TT is gebeurt.
 
Ik ben bang dat je dan nog niet erg oud ben, ik ga al zo'n 25 jaar naar de TT en kan je verzekeren dat het fenomeen van het de baan op gaan sinds de laatste jaren gebeurt.
En zoals met veel dingen gebeurt was het enkele jaren geleden nog zeer bescheiden met mensen op de baan, het worden er elk jaar meer met als resultaat wat afgelopen TT is gebeurt.

Ik wil niemand tegenspreken ofzo en ja ik ben net 24 geworden.
Maar zoals ik de beelden ziet de laatste 4 a 5 jaar tijdens elke wedstrijd vind ik dat wij Hollanders nog rustig aandoen.
(TT 2002 buiten beschouwing te laten dan he)
Maar ja als dat echt zo is dat het steeds meer word spijt mij dat erg :}
Ik van plan in ieder geval om komend jaar op de hoofdtribune te gaan zitten, zien we tenminste wat meer.
Zat dit jaar op de strubben was ook wel leuk !
:] :] :]
 
Goed idee als ik je nog een tip mag geven bestel snel kaarten (nu dus) anders kan je een plaatsje daar wel vergeten, anders is de gt bocht ook een aanrader.
 
Goed idee als ik je nog een tip mag geven bestel snel kaarten (nu dus) anders kan je een plaatsje daar wel vergeten, anders is de gt bocht ook een aanrader.

Thanks was het helemaal vergeten :} :} :}
Heb ze nu net besteld was al weer 75% verkocht, maar ze zijn gereserveerd van F of G rij 1 dus tot ziens bij de GP :] :] :] :]

ps: volgens mij zijn ze wel duurder als vorig jaar 70 euro :?

Bel ik net m'n maat of ie nog meegaat volgend jaar, wat denk ie dat ie zegt; "die kaartjes had ik toch al besteld 4x ongeveer 4 weken geleden"
Voel ik me ff dom :?
Ach ja we hebben nog niks betaald en tegen die tijd zijn er altijd weer anderen toch die ze moeten hebben ')
:] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan