Dick Hoogland overleden (zaak draait gewoon door)

LoSBoL

MF veteraan
22 okt 2004
23.355
19
Waterland
edit Bolski: De zaak bestaat nog gewoon en draait nog steeds.

edit: Dick ligt op de IC en is niet overleden.
edit2: Inmiddels is Dick overleden.

-O-

Afgelopen maandag is Dick Hoogland getroffen door een hartaanval, de gevolgen hiervan is hij niet te boven gekomen.


9ac71463213d2aaaf5845be2b3365ae2_4ac.jpg


Dick was tot ver buiten Waterland en Omstreken al tientallen jaren een bekend begrip voor motorrijdend en motorracend Nederland.

Je rochel, je hoest, maar vooral je bulderende lach gaan we missen.


Wij wensen de nabestaanden, familie, vrienden en kennissen heel sterkte toe met dit verlies...

http://www.hooglandmotoren.nl/ (Hoogland Motoren Kwadijk is een bedrijf waar veel mogelijk is)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam er regelmatig.
Een van de weinige die zonder eigenbelang ook thuisknutselaars wilde helpen.
Met krukken strompelen, en toch je brommer op de dyno willen zetten.
De gedeelde kennis en ontvankelijkheid blijft altijd bij.
5min langsgaan was er niet bij, er kwamen altijd verhalen over "vroeger" boven tafel, tot na sluitingstijd aan toe.
 
Laatst bewerkt:
Dat is waardeloos nieuws. Ik ga 'm missen. RIP Dirk.
 
Rust zacht lieve Dick

bedankt voor alle XT gerelateerde hulp en de goede service '(
 
Rust zacht lieve Dick
bedankt voor alle XT gerelateerde hulp en de goede service '(

Ook een feit, gewoon een vreselijk aardige man. Bevlogen van alles dat met motoren en gereedschap te maken had.

Ik ga die idiote lach van 'm missen. Dat kuchje was hij al een paar jaar kwijt, sinds hij moest stoppen met roken.
 
Kende hem niet maar afgaande op de reacties hier lijkt hij iemand met hart voor motoren te zijn geweest. Een prachtkerel dus.

Rust zacht.
 
Triest... -O-

Sterkte aan de familie.

Zijn zaak zit bij mij bijna om de hoek. Kwam daar altijd met mijn motoren voor onderhoud en werd altijd prettig (op zijn manier ;) ) en snel geholpen.
 
Sterkte aan iedereen die heb liefhad.. ;(

2 weken geleden heb ik nog met hem staan praten, en dan hoor je ineens dit.. Heb hem zelf maar 1x gesproken, maar alle verhalen die ik hier lees, herken ik daar wel in ja.. -O- Jammer...
 
godverdomme... ;( ;( ;(

ken dick nog niet zo heel lang, maar ben met een vriend al een paar keer bij hoogland geweest omdat hij het adres was voor 1cilinders... en hebben ondertussen al een paar motoren bij hem op de dyno gehad voor de afstelling..

Laatste keer dat we er waren zag ie er juist veel beter uit(veel afgevallen) en vertelde hij ons dat hij eerdaags weer gewoon mocht gaan lopen (zat toen in een rolstoel en gebruikte krukken waar nodig..)

;( -O- -O-

Ik vind het echt zo kut dit.... Ik hoopte dat de volgende keer dat we daar heen zouden gaan hij gewoon kon rondlopen... '(

Dick je was een geweldige kerel en we zullen je niet vergeten!!!!
 
Helaas heeft Dick het Aardse verruild tegen het Hemelse. Heb hem niet gekend, maar aan bovenstaande reacties te lezen een echte motorman. Veel sterkte aan alle nabestaanden.
 
Ben er vorige week nog geweest en kwam niet weg zonder koffie.Heb het hele verhaal gehoord van zijn been.Ik zal zijn gulle lach ook missen.
RIP Dick.
 
Ken hem niet, maar afgaand aan de bovenstaande reacties was het een puike vent.

Sterkte aan een ieder die het nodig heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan