DID kettingpons te leen gevraagd, omgeving Wageningen

fixiepowerr

Die hard MF'er
18 mei 2009
427
109
Van wie mag ik zijn of haar DID kettingpons lenen? Het is de eerste keer dat ik mijn ketting en tandwielen ga vervangen en ik ben toch een beetje huiverig voor de dubbelhamer methode.

Ik heb bij mijn ketting ook geen sluitschakel met een visje gekregen (is bij geen enkele DID ketting geloof ik) dus ik kan ook niet even voorzichtig naar de motordealer rijden.

Er staat natuurlijk een vergoeding tegenover. Geldelijk of in natura (denk aan een sixpack bier o.i.d., geen andere 'diensten':-)

Alvast bedankt!
 
Zojuist terug van een sleutelsessie bij Sander. Het viel in het begin en beetje tegen, maar het is uiteindelijk gelukt (was mijn eerste keer ketting tandwielen vervangen) En beregezellig!

Koffie, peukje, lekker ouwehoeren over motoren. Als er iemand in de omgeving van Ede ooit verlegen zit om een stukje gereedschap, onderdelen of advies en hulp, stuur LepensZeur een pm'tje zou ik zeggen.

Sander, heel erg bedankt!
 
Zojuist terug van een sleutelsessie bij Sander. Het viel in het begin en beetje tegen, maar het is uiteindelijk gelukt (was mijn eerste keer ketting tandwielen vervangen) En beregezellig!

Koffie, peukje, lekker ouwehoeren over motoren. Als er iemand in de omgeving van Ede ooit verlegen zit om een stukje gereedschap, onderdelen of advies en hulp, stuur LepensZeur een pm'tje zou ik zeggen.

Sander, heel erg bedankt!

HHmm... ik zoek nog een kettingpons binnenkort.... in de omgeving wageningen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan