Die agenten zijn ECHT heel DOM

\"domme agenten\" noemen ze dat niet een pleonasme of zo? :+
Ik heb trouwens al vaker gezegd dat je uit moet kijken met het geven van bijv. tips over \"wat te doen met de verzekering nou je op je bek bent gegaan\" etc. Iedereen kan meekijken en hoe populairder dit forum wordt hoe groter de kans dat er pottenkijkers tussen zitten. (of denken jullie dat er geen smeris of zo naar Utrecht komt as. weekend)

Kan er voor deze \'members\' dan geen afgeschermd stukje komen om dit soort dingen te bespreken? En voordat iemand dit kan zien wordt ie \'gescreend\'... LOL :)
 
Kan er voor deze \'members\' dan geen afgeschermd stukje komen om dit soort dingen te bespreken? En voordat iemand dit kan zien wordt ie \'gescreend\'... LOL :)
Het is nog erger dan we dachten; kijk eens naar Johnv\'s profile!
smhair1.gif
 
Hoezo balen ? Heerlijk man, in het autootje zitten, radio luisteren, krantje lezen of een tukkie doen... en dat terwijl je nog geld ervoor betaald krijgt ook !\'

OK, die Boa\'s vinden het niet allemaal leuk, maarja er wordt gezegd wat je moet doen he. En dan moet je maar geen BOA worden.

Ehm, \'k wil niet zeuren ofzo maar de gemiddelde agent is een Algemeen Opsporings Ambtenaar en niet een Buitengewoon.\'t Is maar dat je het weet.
 
Ehm, \'k wil niet zeuren ofzo maar de gemiddelde agent is een Algemeen Opsporings Ambtenaar en niet een Buitengewoon.\'t Is maar dat je het weet.

BOA
jachtopzichters, bos-,duin -,en natuurwachters

hebben burgerstatus ==> is Beperkte opsporings bevoegdheid.
 
BOA
jachtopzichters, bos-,duin -,en natuurwachters

hebben burgerstatus ==> is Beperkte opsporings bevoegdheid.

Wist ik wel, \'k mag dan wel geen Politie-agent zijn, maar die algemene opsporingsbevoegdheid heb ik dus ook 8-) en de B staat trouwens toch echt voor Buitengewoon. (staat in Strafvordering)
 
Terug
Bovenaan Onderaan