Die agenten zijn ECHT heel DOM

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
489
Zat net naar 112 weekend te kijken, is er een taxi onder de trein gekomen, zegt die agent dat de trein de taxi niet meer ONTWIJKEN!!!!!

Niet gek he, dat zou ik pas een actie vinden.
Maar ook sbs6 kan er wat van, wordt diezelfde taxi weggetakeld, zeggen ze dat de taxi total loss is.

Goh, dacht dat ze de achterbumper nog wel konden gebruiken.
 
Zat net naar 112 weekend te kijken, is er een taxi onder de trein gekomen, zegt die agent dat de trein de taxi niet meer ONTWIJKEN!!!!!

Niet gek he, dat zou ik pas een actie vinden.
Maar ook sbs6 kan er wat van, wordt diezelfde taxi weggetakeld, zeggen ze dat de taxi total loss is.

Goh, dacht dat ze de achterbumper nog wel konden gebruiken.
Moet je ook niet naar kijken, sensatiezooi!
 
Zat net naar 112 weekend te kijken, is er een taxi onder de trein gekomen, zegt die agent dat de trein de taxi niet meer ONTWIJKEN!!!!!

Niet gek he, dat zou ik pas een actie vinden.
Maar ook sbs6 kan er wat van, wordt diezelfde taxi weggetakeld, zeggen ze dat de taxi total loss is.

Goh, dacht dat ze de achterbumper nog wel konden gebruiken.

LOL@bumper!

Ik ben vergeten 112 op te nemen :( , zijn de illegale straatraces nog voorbij gekomen??
 
Zat net naar 112 weekend te kijken, is er een taxi onder de trein gekomen, zegt die agent dat de trein de taxi niet meer ONTWIJKEN!!!!!

Maar hij heeft wel gelijk!!!!

Wel een klein beetje logisch dat een trein niet uit kan wijken enz maar eigenlijk zegt ie niks verkeerd. Echt snugger is het niet.
 
Maar hij heeft wel gelijk!!!!

Wel een klein beetje logisch dat een trein niet uit kan wijken enz maar eigenlijk zegt ie niks verkeerd. Echt snugger is het niet.

Jawel, jij bent duidelijk ietsje slimmer dan die agent, maar zo zei die knakker het niet.
 
Maar hij heeft wel gelijk!!!!

Wel een klein beetje logisch dat een trein niet uit kan wijken enz maar eigenlijk zegt ie niks verkeerd. Echt snugger is het niet.

De agent had gelijk ja :) de trein had geen ABS en het stuur zat vast waardoor ie niet naar links of rechts kon. Dus uitwijken was onmogelijk ;)
 
Als ik soms van die scootertjes tussen de slagbomen door zie wurmen, krijg ik toch ooit het idee dat die gastjes wel denken dat treinen uit kunnen wijken.
 
Ik hou van domme agenten, zolang ze me van de voorkant flitsen en me aanspreken tegen de achterkant van m\'n helm. :)

[edit]Behalve vrouwelijke agenten, zie zijn altijd irritant![/edit]
 
Zitten er eigenlijk agenten op het forum? En zo ja, ik zou wel eens willen weten of ze er zelf van balen dat ze zoveel op snelheid moeten controleren.

Misschien ook iets om aan te denken als je gaat racen bij PPP, ze kunnen meelezen :(
 
Zitten er eigenlijk agenten op het forum? En zo ja, ik zou wel eens willen weten of ze er zelf van balen dat ze zoveel op snelheid moeten controleren.

Misschien ook iets om aan te denken als je gaat racen bij PPP, ze kunnen meelezen :(

Dat doen ze zelf ook..
en kan ook dienen als insite information (weet je waar ze gaan controleren.

Toen ik keuring had bij de politie stonden er geen tourers maar fireblade\'s r1\'s en hayabusa en blackbird.. en ook wat langzamere natuurlijk..
Maar denk niet dat ze daarmee rustig rijden ;)
Of doen ze om de snellere bij te kunnen houden :+
 
Dat doen ze zelf ook..
en kan ook dienen als insite information (weet je waar ze gaan controleren.

Toen ik keuring had bij de politie stonden er geen tourers maar fireblade\'s r1\'s en hayabusa en blackbird.. en ook wat langzamere natuurlijk..
Maar denk niet dat ze daarmee rustig rijden ;)
Of doen ze om de snellere bij te kunnen houden :+
Bij deze een aankondiging; morgen racen op Schiermonnikoog :+
 
Vriend van me op een R6 met open carbonpijp was laatst aangehouden door een motoragent. Hij balen. Kwam de diender alleen maar effe vragen of hij het ook zo\'n lekker geluid vond. Had nl. ook een R6 met dezelfde uitlaat. Scheen er wel mee te kunnen rijden...
 
Zitten er eigenlijk agenten op het forum? En zo ja, ik zou wel eens willen weten of ze er zelf van balen dat ze zoveel op snelheid moeten controleren.

Hoezo balen ? Heerlijk man, in het autootje zitten, radio luisteren, krantje lezen of een tukkie doen... en dat terwijl je nog geld ervoor betaald krijgt ook !\'

OK, die Boa\'s vinden het niet allemaal leuk, maarja er wordt gezegd wat je moet doen he. En dan moet je maar geen BOA worden.
 
\"domme agenten\" noemen ze dat niet een pleonasme of zo? :+
Ik heb trouwens al vaker gezegd dat je uit moet kijken met het geven van bijv. tips over \"wat te doen met de verzekering nou je op je bek bent gegaan\" etc. Iedereen kan meekijken en hoe populairder dit forum wordt hoe groter de kans dat er pottenkijkers tussen zitten. (of denken jullie dat er geen smeris of zo naar Utrecht komt as. weekend)
 
Vriend van me op een R6 met open carbonpijp was laatst aangehouden door een motoragent. Hij balen. Kwam de diender alleen maar effe vragen of hij het ook zo\'n lekker geluid vond. Had nl. ook een R6 met dezelfde uitlaat. Scheen er wel mee te kunnen rijden...

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan