die is even lekker bezig

Ik vind het wel een leuk filmpje, alleen storend dat die elke keer weer zijn achterwiel laat blokkeren waardoor die gaat klapperen/stempelen.

Ik dacht eigenlijk dat het Spanje was, en als je daar een beetje gas geeft gebeurd dat glijden vanzelf, in de meeste steden is het asfalt erg glad })
 
Wat een ASO :r bij vrouw op zebrapad omver gereden en mede motorrijders af lopen snijden B| ophangen zo'n kerel :+
 
Man ook al gaat die langzamer dan in ghostriders.

Dit is een stuk heftiger.

Ik dacht iedere keer daar gaat die met zijn achterwiel die hem steeds wilde passeren...Of daar ..die vrachtwagen of damned die scooter dat haalt die niet...Shit bijna die dame waar die achter langs reed..

Die bocht te hard.........en dan driftend er door.. Hij had mij niet zo moeten passeren want dan riskeerde die een uppercut naar de maan.

Hoe die ook die gele bus passeerde er hoefde maar iemand te lopen of die was naar de eeuwige jachtvelden..Nee zo reed ik zelfs niet in mijn wilde jeugdjaren.

Het is een kwestie van wachten tot een mafkees dit ook gaat filmen en al filmend iemand doodrijd...3x raden wat er dan gebeurt met die film....

Komt die balkellende weer ...Prima preek voor dat soort motorrijders maar niet voor mij bestemd en wij weer lijden onder die #$@#$ regels die ze gaan invoeren in dit administratief kikkerlandje...





 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel een leuk filmpje, alleen storend dat die elke keer weer zijn achterwiel laat blokkeren waardoor die gaat klapperen/stempelen.

Ik dacht eigenlijk dat het Spanje was, en als je daar een beetje gas geeft gebeurd dat glijden vanzelf, in de meeste steden is het asfalt erg glad })

Ik meende net te zeggen, ofwel heeft die 300 pk aan boord, of hij heeft échte kutbanden, want die dingen slippen continu door |( .

Al bij al niet bijzonder spannend dit, maar wel vrij maf.

moet zeggen dat ik in een (terecht)zéér gehaaste bui ooit ook wel eens zo door de spits ben gegaan :X
 
Als het hetzelfde filmpje is als ik al op mijn HD heb staan met dezelfde titel is het wel griekenland, dit is een screenshot dat ik daar een tijd geleden van gemaakt heb toen ie op GoT werd gepost.
full
 
Bizar. :( Een beetje opschieten is leuk maar het risico anderen dood te rijden is het NOOIT waard.
Ben ik een suffe lul? Ach, 320 op te teller gehad, alle passen in Zwitserland op- en afgeracet, 25.000 km. in 5 maanden gereden ... you tell me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan