die moeders ook altijd

na 5x omgevallen te zijn op mijn nieuwe fiets voor het stoplicht moet ik toch toegeven dat ik de zijspan mis...

_O- _O- _O-

Misschien moet mams je extra zijwieltjes weer monteren :? _O-

Grtzzz Simon. 8-)
 
na 5x omgevallen te zijn op mijn nieuwe fiets voor het stoplicht moet ik toch toegeven dat ik de zijspan mis...

_O- _O- _O-

Misschien moet mams je extra zijwieltjes weer monteren :? _O-

Grtzzz Simon. 8-)
hoe weet jij dat nou weer dat ze eraf zijn

[me] moeders kwebbelen teveel......zucht[/me]
 
had mn moeder maar een KTM dekbek 8-)

Ennuh elke keer vragen of ik wel voorzichtig doe word ik wel een beetje zat van hoor...
 
Ennuh elke keer vragen of ik wel voorzichtig doe word ik wel een beetje zat van hoor...
stupid.gif
 
Afgelopen weekend naar de Eifel geweest. Terwijl ik onderweg terug was een sms dat het zeer slecht weer zou worden. Toen ik daar aankwam eerst even bellen met mijn vrouw en daarna mijn ma. Anders slaapt ze het hele weekend niet.

Na mijn scheiding sliep ik er nog weleens. Dan lag ze wakker tot ik thuis was. Daarna kon ze pas slapen.

Fijn om te weten dat ze zo om je geeft, moet er niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn. :N
 
ik wil jullie dit niet onthouden, na 20 jaar uit het ouderlijk huis, was ik gisteren genoodzaakt om bij me moeder te overnachten, belt ze me om half 2 'snachts bij mijn maten op (na een teleurstellende wedstrijd nederland-portugal)om te vermelden dat ik onder een Honda dekbed lig "omdat ikzelf ook op een honda rijdt", zouden ze nou denken dat we nooit volwassen worden??
Hebben jullie ook zo'n verhaal over moeders, wil ze wel horen, ook wist ze me te vertellen dat mijn oude motor sneller was omdat ie rood was :? en toen ik vertelde dat deze 260 rijdt zegt ze "gelukkig kan je dat in nederland niet rijden"............ tja, wat moet ik daarop zeggen :X


herkenbaar... toen men vorige rsv in de spiderman kleuren gespoten was kreeg ik voor kerstmis een dekbed van spiderman B|
 
Mijn mams belde me eens op met de vraag of ik mijn rijbewijs nog had! Ik zeg, hoezo dat? Nou, zegt ze, ik lees hier in de regiokrant dat er een motorrijder is aangehouden met 200 km/u op de provinciale weg en ik dacht misschien ben jij dat wel :o _O- })
 
Mijn mams belde me eens op met de vraag of ik mijn rijbewijs nog had! Ik zeg, hoezo dat? Nou, zegt ze, ik lees hier in de regiokrant dat er een motorrijder is aangehouden met 200 km/u op de provinciale weg en ik dacht misschien ben jij dat wel :o _O- })
whahaha jou moeder kent je zeker te goed :P

als ik lange stukken moet rijden dan bel ik mn mams altijd even, ze probeert zich heel groot te houden maar ondertussen is ze doodsbenauwd dat mij wat overkomt.

in t begin was ze geschokt dat ik 120 reed op de snelweg... ik heb haar maar niet verteld dat ie net geen 170 op de teller haalde in duitsland (ja okee ook weleens in nl uitgeprobeerd ja) :+
 
Mijn mams belde me eens op met de vraag of ik mijn rijbewijs nog had! Ik zeg, hoezo dat? Nou, zegt ze, ik lees hier in de regiokrant dat er een motorrijder is aangehouden met 200 km/u op de provinciale weg en ik dacht misschien ben jij dat wel :o _O- })

_O- _O- _O- _O-

Mijn schoonmoeder wil zo graag eens achterop. Maar zij heeft de ervaring van pakweg 40 jaar geleden. (60: pap, wat gaan we snel!! :o ) Ik zie dat dus niet zo zitten..
laatst heeft ze ons uit zitten foeteren toen we vertelden dat we zo lekker schuin door de bochten gaan.

........ denk toch maar dat ik d'r achterop laat gaan
O-)
 
Mijn moeder is dit jaar 65 geworden en is één van de weinigen die gewoon bij mij achterop stapt, want zij kent me echt.
 
Vorig jaar juli, vakantie naar Spanje, ma had thuis geholpen met inpakken e.d. en bleef nog een dagje bij mijn zoon van 17jr. Aangekomen in Spanje bel ik naar huis om te vertellen dat we goed zijn aangekomen, bespeur ik toch enige aarzeling in de stem van mijn zoon. Vraag dus wat er aan de hand is, na wat moeizaam gestommel het verhaal wat hij niet had mogen vertellen omdat ma bang was mijn vakantie te bederven; Bij het buiten zetten van de kliko had ze mijn 2 mnd oude BMW K1200GT omvergestoten. Vrienden hadden geholpen om hem overeind te krijgen. Behalve scheuren in de hoes wat lichte beschadiging aan de plastic kapjes. Ma had nog geprobeerd hem op te vangen. Heeft ze nog een week last van gehad, de schat.
Toch maar verteld dat haar gezondheid belangrijker is dan een motor.
 
Laatst m'n vriendin eens achterop meegenomen. Ze had nog nooit meegereden en schoonmoeder was er duidelijk niet gerust in :P
Komen we terug, zegt m'n vriendin veel te luid: "Volgende keer doe ik schoenen met hakken aan zodat ik me wat beter kan tegenhouden als je in de remmen gaat..."
Mjaaaa, heb een week geen klap gekregen van haar moeder ;) :+
 
Laatst m'n vriendin eens achterop meegenomen. Ze had nog nooit meegereden en schoonmoeder was er duidelijk niet gerust in :P
Komen we terug, zegt m'n vriendin veel te luid: "Volgende keer doe ik schoenen met hakken aan zodat ik me wat beter kan tegenhouden als je in de remmen gaat..."
Mjaaaa, heb een week geen klap gekregen van haar moeder ;) :+
Normaal krijg jij klappen van je schoonmoeder? :?
 
jongen moet je niet een das en een paar EXTRA handschoenen aan, tis zo koud. |( |( |( |( |(


Mijn zoon rijdt zo niet hoor , die is veel te verstandig }) }) }) }) }) }) })


Tegen een zus nadat ik een andere motor had gekocht, ja hij heeft weer een andere motor, een koerekoeki of zoiets O-) O-) O-) O-)

jij gaat toch niet zo schuin de bocht door he??? :N :N :N :N :N

welke is nou je koppelingspedaal.

Ben je nooit bang dat je je sleutel verliest onderweg?

Moet je nu alweer een nieuwe band, je pa doet er 4 jaar mee :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
(Soes gs500 met standaard demper)
Ma: Ja, die van jou maakt zo'n mooi geluid.
Ik: hoezo dan?
Ma: Die hoor je bijna niet aankomen. Die van de buren maakt echt geen gezond geluid, veel te hard. Kan niet goed zijn.
Ik: '(

[me]Jazzy is op zoek naar een andere demper[/me]
 
ik wil jullie dit niet onthouden, na 20 jaar uit het ouderlijk huis, was ik gisteren genoodzaakt om bij me moeder te overnachten, belt ze me om half 2 'snachts bij mijn maten op (na een teleurstellende wedstrijd nederland-portugal)om te vermelden dat ik onder een Honda dekbed lig "omdat ikzelf ook op een honda rijdt", zouden ze nou denken dat we nooit volwassen worden??
Hebben jullie ook zo'n verhaal over moeders, wil ze wel horen, ook wist ze me te vertellen dat mijn oude motor sneller was omdat ie rood was :? en toen ik vertelde dat deze 260 rijdt zegt ze "gelukkig kan je dat in nederland niet rijden"............ tja, wat moet ik daarop zeggen :X
Shit....ik dacht dat dit een MILF-topic was -O- |(
 
jongen moet je niet een das en een paar EXTRA handschoenen aan, tis zo koud. |( |( |( |( |(


Mijn zoon rijdt zo niet hoor , die is veel te verstandig }) }) }) }) }) }) })


Tegen een zus nadat ik een andere motor had gekocht, ja hij heeft weer een andere motor, een koerekoeki of zoiets O-) O-) O-) O-)

jij gaat toch niet zo schuin de bocht door he??? :N :N :N :N :N

welke is nou je koppelingspedaal.

Ben je nooit bang dat je je sleutel verliest onderweg?

Moet je nu alweer een nieuwe band, je pa doet er 4 jaar mee :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y


koerekoeki (suzuki)............ _O- _O- _O-

Zo had ik hem nog niet gehoord.... _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan