die moeders ook altijd

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.895
57
Knokke
ik wil jullie dit niet onthouden, na 20 jaar uit het ouderlijk huis, was ik gisteren genoodzaakt om bij me moeder te overnachten, belt ze me om half 2 'snachts bij mijn maten op (na een teleurstellende wedstrijd nederland-portugal)om te vermelden dat ik onder een Honda dekbed lig "omdat ikzelf ook op een honda rijdt", zouden ze nou denken dat we nooit volwassen worden??
Hebben jullie ook zo'n verhaal over moeders, wil ze wel horen, ook wist ze me te vertellen dat mijn oude motor sneller was omdat ie rood was :? en toen ik vertelde dat deze 260 rijdt zegt ze "gelukkig kan je dat in nederland niet rijden"............ tja, wat moet ik daarop zeggen :X
 
Wees blij dat je moeder van je houd en om je geeft man. Je kan ook een klote moeder hebben die d'r kinderen haat of nog erger, helemaal geen moeder meer hebben. Onder een Honda dekbed kan je volgens mij prima slapen ! :)
 
paar jaar terug, net me eerste motor opgehaald *O*

vraagt ze : waar zit de gordel :X

[me]Sjeik had 3 dagen pijn in z'n buik van het lachen[/me]
 
als je een C1 had gekocht was die vraag nieyt gek geweest
 
Wees blij dat je moeder van je houd en om je geeft man. Je kan ook een klote moeder hebben die d'r kinderen haat of nog erger, helemaal geen moeder meer hebben. Onder een Honda dekbed kan je volgens mij prima slapen ! :)


Yep, I am with Stuppid !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Ook nog eentje... Had m'n nieuwe überpimp dark smoke Double Bubble kuipruitje er opgezet... M'n ma: "Kan je daar wel goed doorheen kijken :? Is toch veel te donker?"


2 meter, ZXR 400... Ik moet op de buddy gaan zitten, tepels op de tank en m'n kin erafhalen om überhaupt er doorheen te kunnen kijken :P
 
Huh huh, dubbel...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/383684/4f4bfd10f749c79d5632c078e4ae0758 (stupid.gif)​
 
Huh huh, dubbel...

met 2 min verschil... en I'm with stupid doe je door : en ^ tegen elkaar te zetten.



Nog 1: Ex vriendin der stiefpa tegen haar (zat op een R6 ofzo) en waar zit nu de achteruit... begint ze heel enthousiast naar beneden te kijken en te zoeken... stiefpa en moeder en ik in een deuk :P
 
Aah ! weer wat geleerd !

Thanx, hoe doen jullie die blauwe onderschriftjes ? Wat Sjeik dus heeft staan...

8-)

ff testen :^

Grtzzz Simon. 8-)
 
Aah ! weer wat geleerd !

Thanx, hoe doen jullie die blauwe onderschriftjes ?

8-)

ff testen :^

Grtzzz Simon. 8-)


Als je /me typt, ga je in de derde tweede persoon over jezelf praten.


[me]-Twilight doet dat maar al te graag[/me]



[edit] :o Foutje..[/edit]
 
Laatst bewerkt:
[me]Suz VX 800 Vet al die reply's ![/me]


PS mams maakt zich wel eens zorgen [me]Suz VX 800 terecht })
[/me]


Grtzzz Simon. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan