die super anwb wegenwacht toch !!

Dat is de enige reden da'k het abbo heb, zodat ze me als ik in't buitenland strand wel kunnen helpen c.q. vervangend vervoer regelen O-)
En juist daar heb ik weer een hele slechte ervaring mee O-)
Na een klachtbrief van 8 A4tjes heb ik mijn geld terug gekregen en is het dus geregeld, maar de vakantie in Italië was wel goed verpest :(

In Nederland niks dan lof voor die lui.
 
Inderdaad positief bericht. Ook eens leuk om te lezen. Ik heb positieve en negatieve ervaringen met de anwb.

Negatief: (niets te maken met ANWB-er maar met het management.) De eigen woonplaats wordt in het basis pakket niet gedekt. En da's als je in een grotere stad als breda woont best lastig.

Positief: De ANWB-er is bij mij altijd behulpzaam geweest. :Y Ook toen mijn lieftallige vriendinnetje de rekening niet had betaald. B|
 
dat herinnert me er weer aan om me nog ff aan te melden bij de ANWB :+
 
Toch mooi die ANWB.

Omdat ik in het verleden zakelijk een duitse auto reed heb ik ruimschoots gebruik gemaakt van mijn lidmaatschap. Alleen al 5 keer door een bergingswagen teruggebracht, dat lidmaatschap is ruim terugverdiend. En het zijn handige sodemieters die mannen. (geen vrouwen?) Een keer heeft er een anwb-er een beugeltje gelast, langs de kant van de weg. Met twee startkabels aan de accu, en een laselectrode, gewoon gelast met de accustroom. En het zat nog goed vast ook.

Met de motor heb ik ze tot nu toe maar een keer nodig gehad. Sluiting in de koplamp van mijn RD250 uit 1974. En ik had geen gereedschap bij me.

Ik ben altijd snel, kundig en vriendelijk geholpen door de wegenwacht.
Probeer eens een franse auto, bij voorkeur een Citroën C5 :X :X :X . Heb je nog meer baat bij je lidmaatschap (trouwens, zakelijk=lease?=baas betaald, tenzij je eigen baas bent natuurlijk :+ ).

On-topic: 1x nodig gehad, gaskabel bleef hangen (dacht ik) van mijn ex-blik.
Bleek de kabel (ja, is een tijdje geleden) van de cruise-control te zijn.
Met 5 minuten weer op weg *D .
 
Zot, jij had hier ook 3 uur naar lopen zoeken.

Geen idee. Wat ik wel weet is dat als ik 3 uur loop te zoeken naar zoiets en de klant dan 180 euro moet aftikken, de klant niet blij is.

Waarom ik _O- doe is omdat ik me erover verbaas dat ze niet ff een altenatieve massa hebben getrokken anwb style :X
 
Tof dat ze zo makkelijk waren! Mij hebben ze al twee keer geholpen (terwijl ik geen lid ben.) Ze hebben me twee keer een jerrycannetje benzine gebracht :X



*O*
 
Geen idee. Wat ik wel weet is dat als ik 3 uur loop te zoeken naar zoiets en de klant dan 180 euro moet aftikken, de klant niet blij is.

Waarom ik _O- doe is omdat ik me erover verbaas dat ze niet ff een altenatieve massa hebben getrokken anwb style :X

Omdat aan deze massaverbinding 3 ander draden hingen (in de kabelboom) en 3 relais tegelijk van massa voorzag, er waren dus bij aan/uit/aan/uit 3 relais tegelijk aan het tikken die niet naast elkaar aan de kabelboom zaten maar lekker verspreid aan de kabelboom. Geloof me, ik heb al best wat van dit soort elektro aan/uit/aan gezeik meegemaakt, en ik neem aan jij ook (te vaak), maar dit was een lastige in de zin van; je vind hem wel, maar hoeveel kabelboom moet je lossnijden voor je het vind? Wordt ook voor die jongens natuurlijk een prestigekwestie en ze gaan toch steeds fanatieker zoeken :P . In eerste instantie probeer je ook steeds door wat te buigen en te bewegen de kabels te elimineren omdat je een kabelbreuk verwacht en geen losse stekker onder een partij tape :9 .
En die 180 euro die je normaal zou moeten berekenen....wat dacht je waarom ik het zo netjes vond van die jongens? ze hadden er ook bij weg kunnen lopen natuurlijk, onder het mom van, dit wordt te lastig om je ff snel op weg te helpen, breng maar naar een motorzaak. De ANWB is er per slot van rekening niet voor om 3 uur te lopen sleutelen voor een permanente oplossing.

[gepost door Giz]
 
Terug
Bovenaan Onderaan