diefstal gps voorkomen

henkfazer

MF'er
27 feb 2006
43
0
Als ik de berichten op dit forum omtrent navigatiesystemen lees zie ik dat het aantal gps-gebruikers onder motorrijders toeneemt. Wat doen jullie om te zorgen dat je gps niet wordt gestolen als je bijvoorbeeld even een tankstation binnen gaat om af te rekenen; haal je het ding uit de houder? Of zijn er mensen die een manier hebben gevonden om hun gps op de een of andere manier zodanig aan de houder of het stuur te bevestigen dat een (gauw)dief geen kans krijgt. :W
 
De garmin GPS 60 CSX met een touratech houder is niet echt makkelijk eruit te halen, dus al staat er al 2 minuten iemand aan je stuur te klooien omdat hij het nog nooit heeft gedaan, kun je met zekerheid stellen dat die straks hoofdpijn heeft.
 
hij gaat in de jaszak. houder en snoer laat ik wel zitten, een beetje lui ben ik namelijk wel
 
Garmin Quest is in één beweging uit de (RAM Mount) houder gehaald.
Gaat er dus altijd af als ik bij de motor wegloop.
Met tanken overigen geen last, pin altijd bij de pomp.
 
Een verkreukelde landkaart jatten ze niet hoor :+

Gaat gewoon in de jaszak ivm ik het met 1 klik los kan doen
 
de Garmin Streetpilot in een waypoint perfect-cradle haal je echt niet zomaar even eraf dus dat durf ik bij de pomp nog wel. Ik houd de motor bij het tanken wel in het oog maar dat deed ik zonder navigatie ook wel hoor
 
Ik ga bij voorkeur tanken bij shell "pinnen aan de pomp"
Anders haal ik de garmin gpsV altijd los met een druk op de knop.
 
Ik heb de Garmin Streetpilot met afsluitbare touratech. Dus die sluit je af met een slot. Is niet heel stevig, maar je haalt hem er ook niet zo maar af.
 
Ik heb de Garmin Streetpilot met afsluitbare touratech. Dus die sluit je af met een slot. Is niet heel stevig, maar je haalt hem er ook niet zo maar af.

Je bent de tweede die schrijft over de afsluitbare touratech - is dit een soort hoes? Past het alleen om of bij de Garmin Streetpilot? Ik zou het op prijs stellen als je me wat meer informatie (of een link naar een website met meer informatie) zou kunnen geven. In ieder geval bedankt voor je reactie tot dusver. :W
 
Ik heb de touratech gekocht toen ik mijn gps kocht in de GPS-shop in Notter. Zie www.gps.nl

Boxer Lady: bedankt voor je tip - ik zal een kijkje gaan nemen op de site. Hoewel ik er niet aan twijfel dat een Garmin de beste keuze is voor een navigatiesysteem wacht ik toch nog maar even tot volgend voorjaar omdat de prijzen voor navigatiesystemen steeds verder in een vrije val raken. 8-)
 
tom tom raider, zit vast met een zelf gemaakte RVS beugel.
tom tom raider ,daar zit ook een klein beveiligigs staafje aan raider,hier een nylon koortje aan gemonteerd, en vergrendeld aan beugel.
nylon touwtje trek je niet stuk,wel de tom tom,heeft hij lekker een beschadigde _O-

 
tom tom raider, zit vast met een zelf gemaakte RVS beugel.
tom tom raider ,daar zit ook een klein beveiligigs staafje aan raider,hier een nylon koortje aan gemonteerd, en vergrendeld aan beugel.
nylon touwtje trek je niet stuk,wel de tom tom,heeft hij lekker een beschadigde _O-
Bedankt voor je tip. Bedoel je met de tom tom raider de tom tom rider? De raider ken ik namelijk niet. :W
 
Ach ja, soms tik ik te snel,of lees over mijn fouten,sorry.
Doe ik het anders,speciaal voor jouw :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan