diefstal...met casco verzekering

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
Heren/Dames,

Sinds 2 maanden heb ik mijn GSX-R 600 casco verzekerd.
Heb voor deze verzekering uiteraard een goed gekeurd slot ( ART 4 )aan moeten schaffen. Wanneer mijn motor met slot gestolen zou worden, kan ik volgens de verzekering via mijn sleutel aantonen dat ik ook werkelijk zo'n slot gemonteerd had op mijn motor. Ik vind dit een vreemde kwestie.... Hoe kan ik nu aantonen dat ik het slot ook werkelijk aan mijn motor had zitten of dat het slot dus gewoon niet erop zat...? Iemand hier ervaring mee of een antwoord erop ?
 
gewoon zorgen dat je altijd twee (originele) sleutels kunt laten zien als ie gejat is. Zorg er ook voor dat allebei je sleutels er niet gloednieuw uitzien, door gebruik slijt je sleutel en komen er krassen op, een sleutel die nooit gebruikt is kan wel es problemen opleveren dan ;)
Verder maakt het niks uit, ze kunnen toch niet controleren of je motor nou wel of niet op slot stond, hij is nou eenmaal weg toch? :)
 
gewoon zorgen dat je altijd twee (originele) sleutels kunt laten zien als ie gejat is. Zorg er ook voor dat allebei je sleutels er niet gloednieuw uitzien, door gebruik slijt je sleutel en komen er krassen op, een sleutel die nooit gebruikt is kan wel es problemen opleveren dan ;)
Verder maakt het niks uit, ze kunnen toch niet controleren of je motor nou wel of niet op slot stond, hij is nou eenmaal weg toch? :)

ja ok, deze info is mij ook verteld en dan zou het dus voldoende moeten zijn
 
gewoon zorgen dat je altijd twee (originele) sleutels kunt laten zien als ie gejat is. Zorg er ook voor dat allebei je sleutels er niet gloednieuw uitzien, door gebruik slijt je sleutel en komen er krassen op, een sleutel die nooit gebruikt is kan wel es problemen opleveren dan ;)



Gebruik altijd maar 1 sleutel de andere ligt thuis als reserve dus die zal altijd "nieuw" blijven. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan