GorilaZz
adventure
bmw k serie.
maar wel opletten, soms jatten ze oude zware voertuigen voor een ramkraak
maar wel opletten, soms jatten ze oude zware voertuigen voor een ramkraak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het niet veel ruimte innemen in een garage zoals genoemd in het eerste bericht een belangrijk punt is wint de CB. En als er 2000 euro budget is kun je nadat je een CB gekocht hebt je garage nog uitbreiden ook, bij wijze van.Honda ntv of cb500 beide een betrouwbaar en niet diefstal gevoelig.
Dif 900 is wat lomper maar idd ook niet diefstal gevoelig.
Ja HA of Sat,weet je zeker dat de politie hem meeneemtEen harley met de naam van je favoriete motorclub op de tank
Is dat zo? Zit toch hetzelfde blok in als de Magna's en die zijn wel betrouwbaar?Die sabre zou ik heeeel snel vergeten. Denk dd slechtste honda ooit. En onderdeelprijzen zijn alleen te betalen voor een olie sjeik.
Ze zijn nog best duur in aanschaf die Guzzi's.
Gewoon een K75 RT nemen zit je nog eens lekker uit de wind ook.K75!
Kan je ook een leuke ratbike van maken, betrouwbare autotechniek in een motor.
Volgens mij zijn die sabres best betrouwbaar hoor. Blok is aardig teruggetuned t.o.v. originele vf750 (voorganger van vfr) die al zijn nokkenas kettingen opat.Is dat zo? Zit toch hetzelfde blok in als de Magna's en die zijn wel betrouwbaar?
Tja van dit advies word je niet vrolijk ,niet naar de olie kijken en nooit je bandenspanning controleren is zo,n beetje het slechtste advies wat jeHeb een paar jaar terug een Fj900 gekocht voor 250 euro met wat werk, en zonder er aan gewerkt te hebben twee jaar mee rond gereden, nog niet naar de olie of de bandenspanning gekeken ...alleen een andere uitlaat opgezet maar die zat er bij ( eigenaar kreeg de uitlaat er niet af)
Ding na 2 jaar verkocht voor 175 euro ...( toch 30% afschrijving in 2 jaar) en bij een dealert een FJ1200 gekocht met nieuwe banden , nieuwe ketting, nieuwe vorkkeeringen, voor 700 euri en daar rijdt ik nu ook al weer 2 jaar op zonder er naar te kijken (staan in frankrijk voor als ik daar ben) , maar die Fj 900 die kon je echt overal neerzetten, de gewone mens keurde hem gen blik waardig, het gilde lipe er met een boog omheen, en de motorrijder sprak er schande van dat het nog niet door de politie van de weg was gehaald
Tja van dit advies word je niet vrolijk ,niet naar de olie kijken en nooit je bandenspanning controleren is zo,n beetje het slechtste advies wat je
kan geven
Dat weet ik,maar in zijn algemeenheid een slecht idee,banden horen op de juiste spanning te staan en niet afwachten tot de motor daardoorAls je een beetje ervaring hebt, weet je dat Yamaha een olieNIVEAU sensor heeft, en een band die niet op spanning is voel je bij de eerste bocht al...
maar KUDO's voor je rechtlijnigheid...
Dat weet ik,maar in zijn algemeenheid een slecht idee,banden horen op de juiste spanning te staan en niet afwachten tot de motor daardoor
slecht gaat sturen,en het olie niveau
hoor je eigenlijk voor iedere rit te controleren ,zeker bij oude motoren,wachten tot het lampje gaat branden is ook geen goed plan,
ook niet bij een Yamaha met sensor,in het geval van een Yamaha zal de motor niet gelijk schade oplopen ,maar beter
is het niveau goed te houden,sensor kan ook kapot zijn of gaan.Noem het rechtlijnig,ik noem het verstandig