Diefstalongevoelige motor gezocht

Zo'n eentje dus..
PSX_20200412_123225.jpg


Rijdt lekker, maar spannend is het niet..
 
Vanuit gaan dat je motor gejat wordt en WA+ nemen ipv WA. Kost maar iets meer maar dan kost het je niet al teveel als het toch mis gaat. Ook een motor van 1500€ dagwaarde is zonde, en voor die 5 tientjes per jaar verschil...
 
Leek me wel leuk om even te laten zien wat het is geworden. Honda Ntv 650 uit '94, vandaag opgehaald.
De beste kleur voor de NTV, zelf ook in die kleur gehad. :)
Ook nog een best fris exemplaar als ik zo de foto's zie.

Veel plezier ermee! :t
 
Ik had zo'n ding als lesmotor, die had al meer dan een ton op de klok, dus betrouwbaar zullen ze wel zijn.
 
Ik had zo'n ding als lesmotor, die had al meer dan een ton op de klok, dus betrouwbaar zullen ze wel zijn.
Die van mij met 105.000 kilometer verkocht. Olie kraakhelder en geen verbruik.
Maar dat was in 1999.
 
Andere kant niet-jatbare motoren: niet te dicht bij de weg zetten als grof vuil opgehaald wordt.

advies van mede MF-ers aan mij (ouwe Div600 en nog veel ouwerder K75).
 
Leek me wel leuk om even te laten zien wat het is geworden. Honda Ntv 650 uit '94, vandaag opgehaald.

Wat een leluk k*tkreng! Zou je zo vriendelijk willen zijn om de foto's visuele vervuiling te verwijderen?
Wie zoiets steelt hoeft niet naar de bajes, maar heeft professionele hulp nodig.


:+
 
Was het een rode?
Ik heb mijn rijbewijs in 2008 gehaald, dus het zou kunnen. *D
Nee, ik weet de originele kleur niet helemaal meer. Iets van bruin metallic.
Maar had hem een beetje Jordan F1 kleur gegeven met een zwarte kuip. :}

overzicht-hek.jpg
 
Lekker fout kleurtje. _O-

Die grote kentekenplaat roept nostalgische gevoelens op. :+
 
Lekker fout kleurtje. _O-

Die grote kentekenplaat roept nostalgische gevoelens op. :+
Voelde mij heel snel met dat geel. _O-
Nu denk ik meer aan de ANWB. :X

De kentekenplaat lijkt bijna wel buitenlands. 8)7
Is uit het collectieve geheugen. :+

Zou nog wel willen weten of het nog rondrijdt.
Zeer kleine kans... O-)
 
Op RDW.ovi kan ik niets vinden op dat kenteken.
Goede ogen.. daardoor even verder gezocht naar een plaatje van twintig jaar geleden. 8)7 :+

Knipsel15.jpg

Helaas niet meer onder ons. :')

De foto is gemaakt met een camera voorzien van een floppy disk als geheugen.

Wat een lelijke kentekenplaat hadden we toen inderdaad. _O-
 
En wat zijn er veel beboet destijds terwijl heel europa, ong., al met kleinere platen mocht rijden. En hier maar roepen dat de zichtbaarheid van die kleine platen onvoldoende was. En inenen mocht het zomaar.
 
En wat zijn er veel beboet destijds terwijl heel europa, ong., al met kleinere platen mocht rijden. En hier maar roepen dat de zichtbaarheid van die kleine platen onvoldoende was. En inenen mocht het zomaar.

Niet een mogen, het moest. En dan kreeg je een bekeuring met een grote plaat....
 
Terug
Bovenaan Onderaan