Diefstalpoging Amsterdam

PART 66

MF veteraan
14 aug 2007
2.833
238
Amsterdam
Dichtbij (200m) de kruising van de Le Clerqstraat en Bilderlijkstraat in Amsterdam oud-west is gisterennacht mijn contactslot gesneuveld. God-zij-dank ging het contact niet aan of werd men gestoord, anders was ik mijn eerste motor en meest waardevolle bezit kwijtgeweest *O* .

Heren, wees gewaarschuwd ;) .
 
Dichtbij (200m) de kruising van de Le Clerqstraat en Bilderlijkstraat in Amsterdam oud-west is gisterennacht mijn contactslot gesneuveld. God-zij-dank ging het contact niet aan of werd men gestoord, anders was ik mijn eerste motor en meest waardevolle bezit kwijtgeweest *O* .

Heren, wees gewaarschuwd ;) .

En de motoren van de dames moeten ze maar jatten dan? :?
 
Aangifte doen. Er zal niet naar gehandeld worden, maar de volgende melding wordt wel serieuzer genomen.
 
Plus de heer in het verkeer is vaak een dame, zeggen de dames zelf altijd. Dus.


Iets met vrouw, stuur, bloed, en muur :+


Gelukkig heb je je fiets nog, een heleboel mensen zouden willen dat ze hetzelfde konden zeggen -O-
 
Iets met dief, stuur, bloed, en muur :+

nu oppassen dat ze hem niet alsnog komen halen.

ging het trouwens om je at? waar je toevallig kijkers voor gehad heb of iets van dat?
 
Laatst bewerkt:
Zo jezus kan het allemaal nog dichterbij

Sterkte man hoop dat ie blijft staan
 
sterkte ik hoop niet dat ze hem nog een keer pakken
Zo te lezen heb je geen mogelijkheid hem binnen te zetten?
Ik heb mijn motor altijd in mijn berging achter vergrendelde deur staan.
 
Aangifte doen. Er zal niet naar gehandeld worden, maar de volgende melding wordt wel serieuzer genomen.
Dat valt wel mee helaas.

Ik heb zelf - toen ik nog in Amsterdam woonde en de motor noodgedwongen buiten moest stallen - ongeveer 8 keer mijn contactslot, en 2 keer mijn remleidingen zien sneuvelen, in minder dan 3 jaar tijd. Uiteindelijk krijg je een brief in de bus van de milieu-politie: of je eventjes je motor wilt verwijderen, want die trekt vandalisme aan, en als niet binnen 2 weken verwijdert dan wordt-ie in beslag genomen...
Aangifte doen bij de politie was iedere keer weer een uitdaging, en ik heb er dan ook niet erg veel vertrouwen in dat dergelijke dingen serieus genomen worden, sorry. Binnen stallen is beter, en dan nog steeds geen garantie.
 
Dat valt wel mee helaas.

Ik heb zelf - toen ik nog in Amsterdam woonde en de motor noodgedwongen buiten moest stallen - ongeveer 8 keer mijn contactslot, en 2 keer mijn remleidingen zien sneuvelen, in minder dan 3 jaar tijd. Uiteindelijk krijg je een brief in de bus van de milieu-politie: of je eventjes je motor wilt verwijderen, want die trekt vandalisme aan, en als niet binnen 2 weken verwijdert dan wordt-ie in beslag genomen...
Aangifte doen bij de politie was iedere keer weer een uitdaging, en ik heb er dan ook niet erg veel vertrouwen in dat dergelijke dingen serieus genomen worden, sorry. Binnen stallen is beter, en dan nog steeds geen garantie.

Haha, je motor trekt vandalisme aan, haal hem weg, probleem opgelost. Lekker gehandeld sterke arm van de wet.

tjonge jonge..
 
Dat valt wel mee helaas.

Ik heb zelf - toen ik nog in Amsterdam woonde en de motor noodgedwongen buiten moest stallen - ongeveer 8 keer mijn contactslot, en 2 keer mijn remleidingen zien sneuvelen, in minder dan 3 jaar tijd. Uiteindelijk krijg je een brief in de bus van de milieu-politie: of je eventjes je motor wilt verwijderen, want die trekt vandalisme aan, en als niet binnen 2 weken verwijdert dan wordt-ie in beslag genomen...
Aangifte doen bij de politie was iedere keer weer een uitdaging, en ik heb er dan ook niet erg veel vertrouwen in dat dergelijke dingen serieus genomen worden, sorry. Binnen stallen is beter, en dan nog steeds geen garantie.

wtf :o

Aangifte doen lijkt me toch niet zo'n probleem :? Gewoon zeggen dat dat vereist wordt door je verzekeraar omdat ze zonder aangifte de schade niet willen behandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan