Diefstalverzekering zonder aanvullende voorwaarden

Maar goed, ZLM discrimineert op basis van woonplaats, dus daar hebben de meeste mensen niet zo veel aan.
Elke verzekeraar werkt met regio's en toeslagen/kortingen omdat de risico's in de verschillende gebieden groter/kleiner zijn. Werkt ook zo bij je inboedelverzekering ... statistieken werk ... in de Randstad ligt het aantal inbraken ( en dus de kans op ) hoger dan op Schiermonnikoog ( bijvoorbeeld ).
 
Elke verzekeraar werkt met regio's en toeslagen/kortingen omdat de risico's in de verschillende gebieden groter/kleiner zijn. Werkt ook zo bij je inboedelverzekering ... statistieken werk ... in de Randstad ligt het aantal inbraken ( en dus de kans op ) hoger dan op Schiermonnikoog ( bijvoorbeeld ).
dit is wat anders; ZLM verzekert alleen in Brabant en Zeeland dus is voor de meeste mensen niet interessant
 
Zo'n nachtclausule is helemaal vervelend als je geen garage/schuur hebt thuis of op vakantie.

Dit soort clausules moeten ze verbieden.

Op vakantie; je bent niet thuis. Want ander zou je, als je op bezoek bent 's avonds óók aan de nachtclausule moeten voldoen, en laat dat nou net vaak een uitzondering zijn. :)
 
Zo'n nachtclausule is helemaal vervelend als je geen garage/schuur hebt thuis of op vakantie.

Dit soort clausules moeten ze verbieden.


Begin zelf een verzekeringsmaatschappij zonder voorwaarden en clausule's voor luie mensen en voor hen met het verstand van een aardbei :+
 
Laatst bewerkt:
Unive heeft niet van die rottige dingen in de papieren staan alleen ART 4 slot en alarm er op altijd meer is niet nodig vind het prima een schijfslot en klaar :)
 
Unive heeft niet van die rottige dingen in de papieren staan alleen ART 4 slot en alarm er op altijd meer is niet nodig vind het prima een schijfslot en klaar :)

Ik vind dat alarm een overbodige eis. Veel elektrische problemen/storingen, alleen de dieven lijken er weinig last van te hebben.....
 
Ik vind dat alarm een overbodige eis. Veel elektrische problemen/storingen, alleen de dieven lijken er weinig last van te hebben.....

Dat hoeft niet, is heel erg afhankelijk van hoe het ingebouwd wordt. Zelf heb ik al heel wat alarmsystemen ingebouwd en eigenlijk nog nooit problemen er mee gehad......
 
Dat hoeft niet, is heel erg afhankelijk van hoe het ingebouwd wordt. Zelf heb ik al heel wat alarmsystemen ingebouwd en eigenlijk nog nooit problemen er mee gehad......

er is wel een verschil tussen af fabriek en after market. Maar alles naar zijn geld voor mij was het 250 euro voor een alarm een makkelijke keuzen mijn korting is 25% dus die is zo terug verdient en een hoop rust extra :)
 
er is wel een verschil tussen af fabriek en after market. Maar alles naar zijn geld voor mij was het 250 euro voor een alarm een makkelijke keuzen mijn korting is 25% dus die is zo terug verdient en een hoop rust extra :)

ook aftermerket alarmsystemen kunnen probleemloos werken, als ze maar zorgvuldig zijn ingebouwd. En daar ontbreekt het vaak aan..... :X
 
Dit staat er dus bij mij.

full


Ik heb het standaard BMW alarm, dus geen ART slot nodig volgens bovenstaande. Die gaat op meerdaagse ritten, dus bij overnachtingen, wel altijd mee.

Dit betreft een aan BMW gelieerde verzekeraar en die was veruit de goedkoopste.

Maar zonder alarm 2 ART sloten :X Hoe krijg je dat allemaal mee. B|


Bij mijn vorige motor een Honda zat dus een aftermarket alarm. In de 75.000 km en 7 jaar dat die in mijn bezit is geweest heb ik er nooit problemen mee gehad.
 
Laatst bewerkt:
Daar hebben de we de RT's voor, met die handige koffers.
Die komen er dan achteraan rijden om je sloten te brengen. :+
 
Laatst bewerkt:
Op meerdaagsen hang ik mijn koffers er ook aan, voor die ART sloten, nog net plek voor schoon ondergoed, sokken en T-shirts.
 
Ik wil niet elke keer bij de supermarkt een apart slot omleggen, ik wil wel dat de verzekering gewoon betaald als mijn motor gestolen wordt.
Hoe gaat de verzekering aantonen dan dat je motor niet op slot stond op moment van stelen :? Ik zet m'n motor echt nooit op slot als ik even een boodschap haal...
 
_O-

Geen bagageplek op mijn bike,
Geen koffers mogelijkheid...
Bij diefstalverzekering hele hoop eisen mbt taxatie

Dus altijd een tas bij -O-
Tanktas geeft kans op krassen tank,
Rug heeft nog zo een 20 jaar ijzertransport mogelijkheid mbv rugzak...
Veiligste plek om de motor te stallen is imho naast het bed :Y
:W
 
Ohja voor de rug een apart verzekering afgenomen,
Zorgverzekering _O-

Maar afgezien van busje,
Met alleen een stuurslot kan ook de toevallige passant er wat mee...
Ik denk dat dan de hele discussie hier ook wat meer transparant wordt
Als men daar ook rekening mee houdt.

Rode draad is dus toch "het moeilijker maken" al is het dan voor jezelf :')
 
Laatst bewerkt:
Met alleen een stuurslot kan ook de toevallige passant er wat mee...

Met slot is je brommer 1kg zwaarder, dat zal een boef afschrikken met inladen.

Moraal van het verhaal, toch maar gewoon extra slot erop, dan is ie in ieder geval verzekerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan