Diekooi Naar Polen en "omrijden" naar Duitsland

Mooi man. Respect (en klein beetje jaloezie).
Prachtig, vooral van die spanbanden en .. Houtschroeven?
Heerlijk om te lezen, maar weet je zeker dat je dat talud, die spanbanden en dat hert niet een klein beetje hebt opgezocht? en je hebt die 133 meter nog even nagemeten ???

Ach ja, zelf blijf ik voorlopig toch maar op verharde wegen.

De BMW club met vooral “Adventure” modellen. Herkenbaar.
veel van die GSAs krijgen 1x per jaar een “jaarlijkse beurt” want de 10K jr halen ze niet.
asfalt gaat ook vervelen. en een beetje fysieke actie kan ook geen kwaad om alle spieren weer even los te krijgen :+
 
Ben ik de enigste die nog best wel vaak aan Robert, DieKooi moet denken?

Heb hem 1 keer ontmoet op een Tweakers motorrit en wat met hem geklets, te weinig om te zeggen dat ik hem goed kende of zo.
Ondanks dat heeft zijn overlijden wel echt een diepe indruk op mij gemaakt.
Helemaal alleen op een vluchtstrook ergens langs een snelweg in Polen.
Ik wil ook best wel toegeven dat ik er niet alleen regelmatig nog aan moet denken maar er ook soms een traantje om moet laten.
Zo weg uit het leven gerukt man man. '(
De herinneringen en zijn reis verhalen houden hem "levend".
 
Laatst bewerkt:
Ik kende hem niet persoonlijk maar gezien de reacties heeft hij genoeg indruk gemaakt.
Zijn reisverhalen zijn heerlijk en zijn uithoudings- en doorzetting vermogen indrukwekkend.
Hoe hij gegaan is maakt mij niet uit in de zin dat ik niet zo gauw veroordeel of oordeel, het is wel een voorbeeld waar ik altijd aan denk als ik mensen een 1000 km per dag rit plannen, of als rijders 'respect' krijgen als ze in 1 dag heel Frankrijk doorrijden ofzo.
Maar treurig blijft het, absoluut '(
 
Klopt, denk er ook regelmatig aan. Weet nog goed waar ik was toen ik las over zijn overlijden: in de caravan bij lac serre poncon. Ik was geschokt. Ik kende hem helemaal niet maar was (nu nog) erg onder de indruk van zijn reisverslagen. Echt een heel treurig einde.
 
Ik ben eigenlijk pas na zijn ongeluk actief geworden op het forum, maar op vakanties denk ik er regelmatig aan. Als ik aan het einde van de dag zoiets heb van: zal ik nog een stukkie extra doen of niet?
 
Gewoon het mooie weer volgen en kijken waar je beland
En nog 1 vd beste tips /antwoord op de meeste gestelde vragen van dit subforum :)

Het topic over hem kwam hieronder tevoorschijn onder 'vergelijkbare onderwerpen ' '(

 
Terug
Bovenaan Onderaan