!! diensttijd!! wie reed daar ook motor?

Dan weet je nu ook hoe de rest van defensie over de KMar denkt :+ .

Ik zat overigens als Docent CAMS op de LETS in Schaarsbergen voor mijn dienstplicht (als ROAG'er). Ik heb zojuist eervol ontslag gekregen van onze Koningin :) .

Had niets met motoren te maken, maar er werden daar wel veel "collega's" geflitst.

Ik dacht al, hoe lang zal het duren voordat die reactie komt... maar ik ben gelukkig niet zo'n naaibal om voor elk klein dingetje gelijk te schrijven. Er zitten er wel tussen natuurlijk. Ik ben meer van de waarschuwingen, alleen bij excessen treed ik wel gelijk op. Ik rij zelf ook graag wat te hard, ben ook maar een mens hè.... en gelukkig niet perfect.
 
Ik dacht al, hoe lang zal het duren voordat die reactie komt... maar ik ben gelukkig niet zo'n naaibal om voor elk klein dingetje gelijk te schrijven. Er zitten er wel tussen natuurlijk. Ik ben meer van de waarschuwingen, alleen bij excessen treed ik wel gelijk op. Ik rij zelf ook graag wat te hard, ben ook maar een mens hè.... en gelukkig niet perfect.


Een van mijn eerste boetes kreeg ik van de KMAR: 50 km over de kazerne(voorlangs de sporthal) ipv 30 km 8-)
 
zo hadden we een keer op ons eigen kazerne terrein een voortuigcontrole. Sommige collega`s (nou ja collega's ...echte matennaaiers dus) gaven niet eens een waarschuwing maar direct een boete. garages waren op 150 mtr en ook nog eens binnen de poort. wat een eikels.
groet André
Dan weet je nu ook hoe de rest van defensie over de KMar denkt :+ .

Ik zat overigens als Docent CAMS op de LETS in Schaarsbergen voor mijn dienstplicht (als ROAG'er). Ik heb zojuist eervol ontslag gekregen van onze Koningin :) .

Had niets met motoren te maken, maar er werden daar wel veel "collega's" geflitst.
 
Wij kregen een keer een MIO inspectie voor de Guzzi's, een algemene voertuig inspectie. Nog nooit een controleur zo snel wit zien worden. Bleek van alles niet te kloppen aan onze motoren. We waren het al zo gewend dat ze kapot waren dat we ons er niet al te druk meer om maakte. Op zich ook niet gek dat ze kapot gingen als je zag hoe ze gebruikt werden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan