Dier vriendelijke paddockstand

http://abbastands.co.uk/gallery.asp

Foto's nais! Maar hoe kom ik nu bij de productspecificaties en hoe te bestellen?

Misschien ben ik wel blond hoor, maar zie het gewoon niet.. ik kijk vanavond anders wel even.
 
Foto's nais! Maar hoe kom ik nu bij de productspecificaties en hoe te bestellen?

Misschien ben ik wel blond hoor, maar zie het gewoon niet.. ik kijk vanavond anders wel even.

Kan hem hier kopen: AFS Motorparts zij zijn importeur van de stands. Wel even kijken welke fitting kit je nodig hebt maar als je hun een mail stuurt met jouw merk en type motor dan komt het goed.

Laatst ook een bestelt bij hun en ging allemaal prima :)
 
Laatst bewerkt:
Dag allen,

Nu ik wat meer gebonden ben aan huis wil ik zelf wat meer aan onderhoud gaan doen. (lees: ik mag niet meer zelf naar de garage rijden om het onderhoud te laten doen :') )

Ik wil een paddock aanschaffen voor het achterwiel. Ik ben niet heel groot en heel sterk, daardoor heb ik het tot nu toe nog niet aangedurft om een paddock te gebruiken.

Dus iemand tips? Welke zijn makkelijk, stabiel en vrouwvriendelijk? :p

Edit: en tips hoe te gebruiken? Hoe houd ik de brommert rechtop tijdens het wippen? (ja, kom maar op met de grappen :') )

De vrouw vriendelijke is deze.
 
29 reacties binnen twee uur, dat heb je als vrouwen op een forum vragen stellen.

Dus graag een foto nu in je mooiste kleedje.
 
Neem een motor met enkelzijdige achterwiel ophanging. Dan hoeft er alleen maar een pen in en kun je hem vanaf de zijstandaard zo op de paddockstand zetten.
 
Garage Tuff Motorcycle Paddock Stand

Ik heb zelf iets wat hierop lijkt.
Hoef je niet groot en zwaar voor te zijn. Beetje handigheid, liefde voor je motor en zelfvertrouwen is genoeg.

Ik ben 1.63 en kan hiermee mijn Kawasaki Versys op de paddock stand zetten.
En heb er ook 1 voor voorkant.
 
Neem een motor met enkelzijdige achterwiel ophanging. Dan hoeft er alleen maar een pen in en kun je hem vanaf de zijstandaard zo op de paddockstand zetten.

Nee man, nog simpeler. Motoren met zo'n ophanging hoef je maar aan 1 kant te tillen. Scheelt dus de helft vh gewicht voor blonde vrouwen.
 
Ik heb zelf iets wat hierop lijkt.
Hoef je niet groot en zwaar voor te zijn. Beetje handigheid, liefde voor je motor en zelfvertrouwen is genoeg.

Thanks! Denk dat ik gewoon wat moet oefenen met iemand erbij..
 
Hahahaha.. nog even en ik word geblokkeerd wegens forumvervuiling. En denk ook niet dat ik hier een vrouwvriendelijke man ga vinden.
 
Dag allen,

Nu ik wat meer gebonden ben aan huis wil ik zelf wat meer aan onderhoud gaan doen. (lees: ik mag niet meer zelf naar de garage rijden om het onderhoud te laten doen :') )

Ik wil een paddock aanschaffen voor het achterwiel. Ik ben niet heel groot en heel sterk, daardoor heb ik het tot nu toe nog niet aangedurft om een paddock te gebruiken.

Dus iemand tips? Welke zijn makkelijk, stabiel en vrouwvriendelijk? :p

Edit: en tips hoe te gebruiken? Hoe houd ik de brommert rechtop tijdens het wippen? (ja, kom maar op met de grappen :') )

Vraag Sammie even, das de lolbroek van het forum en komt ook uut et noordn. :P
 
Ahh, de ouwe-mannen-humor.. in het algemeen zijn Grunnegers niet zo grappig
 
Hahahaha.. nog even en ik word geblokkeerd wegens forumvervuiling. En denk ook niet dat ik hier een vrouwvriendelijke man ga vinden.


AHAAAA! De aap komt uit de spreekwoordelijke mouw. :Y

bange-aap-2.jpg
 
Hahahaha.. nog even en ik word geblokkeerd wegens forumvervuiling. En denk ook niet dat ik hier een vrouwvriendelijke man ga vinden.
Dat zal allemaal wel meevallen.
:P

Je krijgt eerst een waarschuwing gok ik :+

En de eerste ban is denk ik korte dan eerste keer rijbewijs kwijt :+




Kon het niet laten sorry :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan