Dier vriendelijke paddockstand

No problem, ik heb gevraagd om grappen ;)

Maar jij zegt dus eigenlijk dat ik wel dat topic moet aanmaken?
 
Thanks! Denk dat ik gewoon wat moet oefenen met iemand erbij..

Zoals eerder voorgesteld, koop ook een inrijklem voor het voorwiel. Die zijn sowieso makkelijk om de motor recht weg te zetten. Handig bij poetsen of olie controleren, scheelt je vaak ook ruimte. Het achter opbokken op de padockstand is dan een peulenschil zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je de motor laat omvallen. Hoef je niets te oefenen met iemand erbij.
 
Laatst bewerkt:
Maar jij zegt dus eigenlijk dat ik wel dat topic moet aanmaken?

Doe dat maar niet het is niet toegestaan op MF ;)

War betreft het echte hardrijden ga dat voortaan beter op het circuit doen.Ben het in 2013 ook gaan doen reed zelf meestal dik boven de 230km/uur ,als men je dan pakt dan is het echt klaar en over voor de rechter :X . Een Assen is voor jou dichtbij plus het is een veilig circuit.

Dit is goede en veilige organisatie :Y Begin met groep 1 men zal je gaande weg adviseren om hoger te gaan rijden.Je kan het tijdens die dag zelf ook vragen wat de instructeur ervan vind of je al toe bent aan een snellere groep.

Wat rij je voor motor ?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/383160/Het-Circuit-op-met-Racecracks-Deel-2-1.html
 
Zoals eerder voorgesteld, koop ook een inrijklem voor het voorwiel. Die zijn sowieso makkelijk om de motor recht weg te zetten. Handig bij poetsen of olie controleren, scheelt je vaak ook ruimte. Het achter opbokken op de padockstand is dan een peulenschil zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je de motor laat omvallen. Hoef je niets te oefenen met iemand erbij.


:t
 
Doe dat maar niet het is niet toegestaan op MF ;)

War betreft het echte hardrijden ga dat voortaan beter op het circuit doen.Ben het in 2013 ook gaan doen reed zelf meestal dik boven de 230km/uur ,als men je dan pakt dan is het echt klaar en over voor de rechter :X . Een Assen is voor jou dichtbij plus het is een veilig circuit.

...

Wat rij je voor motor ?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/383160/Het-Circuit-op-met-Racecracks-Deel-2-1.html

Verkeerde topic :9

Lady-Di had het ook geadviseerd, is misschien wel een idee om eens uit te proberen. Ik rij nu een CBR 600 RR, maar zat (toevallig) vlak voor de invordering te denken om te gaan kijken naar een zwaardere motor (750 of 900cc).
 
Ik rij nu een CBR 600 RR, maar zat (toevallig) vlak voor de invordering te denken om te gaan kijken naar een zwaardere motor (750 of 900cc).

Het gaat nu nog niet hard genoeg, of zijn de boetes te laag!! :?


Nee je die inrijklemmen plaats je los op de vloer waar je wilt en duwt de motor er zo in en klaar.

full
 
Laatst bewerkt:
Het gaat nu nog niet hard genoeg, of zijn de boetes te laag!! :?


Nee je die inrijklemmen plaats je los op de vloer waar je wilt en duwt de motor er zo in en klaar.

Zegt meneer met de 1000rr.. Maar nee, door de invordering toch van plan om het voorlopig bij m'n 600rr'tje te houden.

Maar thanks, ziet er fijn uit. Ik ga shoppen! (En nee, dat is niet de hobby van elke vrouw. Verre van zelfs, vandaar dat ik hier naar info vraag zodat ik gericht op zoek kan)
 
Verkeerde topic :9

Lady-Di had het ook geadviseerd, is misschien wel een idee om eens uit te proberen. Ik rij nu een CBR 600 RR, maar zat (toevallig) vlak voor de invordering te denken om te gaan kijken naar een zwaardere motor (750 of 900cc).


Wil je circuit gaan rijden miss hou dan je CBR 600 RR :Y :t Je hebt voor het circuit echt geen 750 tot 1000 cc nodig realiseer je ook goed dat je bij 300km/uur wel moet remmen :P


Een CBR 600 RR is nogmaals ideaal jij kunt hiermee sneller gemakkelijker door de bochten heen.Veel racers kiezen juist daarom voor een 600CC *O*
 
Wil je circuit gaan rijden miss hou dan je CBR 600 RR :Y :t Je hebt voor het circuit echt geen 750 tot 1000 cc nodig realiseer je ook goed dat je bij 300km/uur wel moet remmen :P


Een CBR 600 RR is nogmaals ideaal jij kunt hiermee sneller gemakkelijker door de bochten heen.Veel racers kiezen juist daarom voor een 600CC *O*
:^
Een 600 & 1000 zijn beide erg leuk om te rijden, elk op hun eigen manier :)
 
:^
Een 600 & 1000 zijn beide erg leuk om te rijden, elk op hun eigen manier :)
Een 1000 op de openbare weg is gewoon niet leuk met al die controles :X :X


Ook 1 van de redenen dat ik bij de opvolger van de cbr1100xx heb gekeken naar ietsje minder.

De Z750 is op lage snelheden gewoon leuker.
En je rijd minder snel te hard omdat je vol in de wind zit.
 
Een 1000 op de openbare weg is gewoon niet leuk met al die controles :X :X


Ook 1 van de redenen dat ik bij de opvolger van de cbr1100xx heb gekeken naar ietsje minder.

De Z750 is op lage snelheden gewoon leuker.
En je rijd minder snel te hard omdat je vol in de wind zit.
Een 1000 is idd too much maar ik vind het voordeel van een 1000 tov een 600 dat je koppel onderin hebt en je hem dus niet zo op toeren hoeft te jagen om lekker mee te komen.
 
Doe dat maar niet het is niet toegestaan op MF ;)

War betreft het echte hardrijden ga dat voortaan beter op het circuit doen.Ben het in 2013 ook gaan doen reed zelf meestal dik boven de 230km/uur ,als men je dan pakt dan is het echt klaar en over voor de rechter :X . Een Assen is voor jou dichtbij plus het is een veilig circuit.

Dit is goede en veilige organisatie :Y Begin met groep 1 men zal je gaande weg adviseren om hoger te gaan rijden.Je kan het tijdens die dag zelf ook vragen wat de instructeur ervan vind of je al toe bent aan een snellere groep.

Wat rij je voor motor ?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/383160/Het-Circuit-op-met-Racecracks-Deel-2-1.html


Er is ook nog een tussenweg, bijna alle snelheidscontroles vinden namelijk plaats op rechte stukken.

Een kneedown met 30 is veel leuker dan 230 rechtdoor.
 
Een 1000 is idd too much maar ik vind het voordeel van een 1000 tov een 600 dat je koppel onderin hebt en je hem dus niet zo op toeren hoeft te jagen om lekker mee te komen.
750 is dan ook een mooie tussen weg.
Het was alleen de eerste week even wennen :+
 
Ok.. maar ik rij (normaal gesproken) regelmatig lange afstanden over de snelweg, ongeveer 2x per week van Groningen naar Almere/Amsterdam.

Is het dan niet zuiniger om een 750 of 900cc te rijden?
 
Ok.. maar ik rij (normaal gesproken) regelmatig lange afstanden over de snelweg, ongeveer 2x per week van Groningen naar Almere/Amsterdam.

Is het dan niet zuiniger om een 750 of 900cc te rijden?


Hangt af van je rechterhand en jou nu een beetje kennende :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan