Diesel / benzine

Thnx voor de tips! Het wil hier in het noorden nog wel eens vriezen... kan ik er dan ook nog antivries bij door gooien? Gezien de 1 op 5 verhouding wordt het dan wel ingewikkeld en moet ik ook nog een fles antivries overal mee naar toe nemen.

Gooi het hele flesje er helemaal in voor het tanken, en doe dit pas opnieuw 5 tankbeurten later. Zo deed ik het vroeger ook altijd!


edit: ik zou het nog steeds zo doen, maar mijn motor doet het niet voor het ogenblik :?
 
Laatst bewerkt:
Jij gooit er nog dure diesel in :o

[me="Fladder"]is allang overgestapt op het veel goedkopere zonnebloem olie en frituurvet uit de supermarkt.....[/me]
hier val je door de mand want
dat is niet veel goedkoper
 
Dan ga je zeker niet zo vaak verhuizen?

Wanneer je er immers vanuit gaat dat je een 19 liter tank hebt, kun je 263 keer tanken. Wanneer je per jaar gemiddeld één keer per week tankt, kun je vijf jaar vooruit.
Tank 2 - 3 keer per week en heb een tank van 21-22 liter. En idd, hoef ook niet vaak te verhuizen :P
Daarbij heb ik natuurlijk ook vrienden en familie die af en toe langs komen en dan natuurlijk ook wel ff wat kunnen tanken. 8-)
 
Laatst bewerkt:
niet als oom agent het ruikt })
Kijk, en dat is dus de reden dat ik tegenwoordig niet meer 1:18 rij met de motor. Al die idioten die achter me aankomen in de hoop een frietje of frikandel te kunnen kopen.... Mag een wonder zijn dat ik nog geen snelheidsboetes gekregen heb :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan