Dieselspoor!

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.499
182
Oss
Ik kom vanmorgen Zaltbommel ingereden vanaf de A2, en dan bij de pomp rechtsaf de oudeboscheweg in, schuift m'n achterwiel ineens een dikke meter opzij....DIESEL!! Niet te missen aan de stank zeg jezus! Enfin alle hens aan dek en dus nét niet onderuit gegaan... Wel een kloppend hart in de keel! Ik besloot het spoor te volgen en kwam een kilometer verder uit bij een sportveld, waar een dikke mercedes auto stond met een grote plas diesel eronder, hij drupte zelfs nog! Ik heb meteen 112 gebeld, kenteken doorgegeven... Ik bedoel, de volgende motorrijder gaat misschien wél op z'n bek!

De brandweer komt het schoonspuiten zeiden ze. Zou die kerel van die mercedes nou de rekening krijgen? Ik denk het wel. Zou dat duur zijn?

MAzzel,


Roland
 
die vent betaald niets volgens mij, dat doen de belastingbetalers. gelukkig heb je je motor onder controle kunnen houden, bravo!
 
De brandweer komt het schoonspuiten zeiden ze. Zou die kerel van die mercedes nou de rekening krijgen? Ik denk het wel. Zou dat duur zijn?
Zal niet goedkoop zijn iig. Of de kosten verhaald gaan worden zou ik niet weten.

Mocht je in de gelegenheid zijn, gaan dan vanavond ofzo effe controleren of het daadwerkelijk opgeruimd is. Zoniet, wegbeheerder direct aansprakelijk stellen voor enventuele schade agv het niet opruimen van de zooi
:+
 
:} :} :}
strakke aktie. Waarschijnlijk heeft die man ook niets gemerkt. Heb je ook een briefje tussen zijn ruitewisser gedaan?
 
Gelukkig kon je'm overeind houden!

Ik neem aan dat ze de schade verhalen op de verzekering van de Mercedes. De autobestuurder is zelf verantwoordelijk voor het deugdelijk functioneren van zijn auto lijkt me, maarja, als je het zelf niet ziet..
 
Nee, hij heeft em een vuurtje aangeboden.

:P
diesel steek je toch niet zomaar aan dus dat zal geen zoden aan de dijk zetten. Ik bedoelde natuurlijk om hem te waarschuwen. Voor hetzelfde geld stapt hij zo in en gooit de volgende paar bochten ook vol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan