Dieven aangehouden

heeej

dat is goed nieuws....
alleen de pest is weer dat er messen getrokken worden enz......

zou inderdaad eens iets aan de mentaliteit van de mensen moeten verandewren... makkelijker gezegd dan gedaan!!!

goed werk....
 
Het vervolg:

Joch op zijn lip bijten, moeder huilen! Maar goed ik hoop dat die ENORME EIKEL
er wat van heeft geleerd. Pa dreigde hem om um naar broer Yoessef in Marokko te sturen en wat ik begrijp heeft die beste man daar een boerderij waar ze nog met een paard het land bewerken.
En die SNIKKEL heef dus gelogen naar zijn vader en moeder toe!

ja ik zei al wat over hun cultuur in dit topic, maar zo zit het dus..., die jongens doen naar hun ouders toe heel gehoorzaam, maar voor de rest zijn ze helemaal van allah los...
 
RESPECT :} !!!!!!! Denk niet dat veel mensen je het na doen!

en om het bij deze maar weer heerlijk uit te schreeuwen. KUT MARROKANEN!!!! :X
een enkel reisje naar maroc mogen ze van mij krijgen als straf 8-)
 
Laatst bewerkt:
Daar is maar 1 smilie voor:

thumbsup.gif
 
Ik heb hierover twee dingen te zeggen

1: Super goed gedaan!!! Echt FANTASTISCH gewoon, ik zou ZEKER hetzelfde hebben gedaan, die kankermarokkies doen toch niets anders als dreigen, jij moet gewoon degene zijn met de grootste bek of de eerste klap.

2: Ik ben bang dat die gast toch z'n leven niet betert dus ik zou die hele familie ten schande brengen door het toch te vertellen in de Moskee zodat die vader met z'n hele gezin terug gaat naar hun land van herkomst.

In Almere hebben we ook last van die ratten en het enige wat je kan doen is ze KEIHARD aanpakken! Maar dan ook echt keihard zodat ze ook niet met de hele familie (want anders durven ze niet) terugkomen om een mes in je rug te steken.

Je mag niet rascistisch zijn in Nederland en dat je dus ook niet voor je mening uit mag komen maar iedereen weet dat het een stuk rustiger zou zijn zonder die ratten. Helemaal dat die gast jou uitschold voor rascist, daar kan ik me helemaal kwaad om maken! Waar slaat dat op, en dan ook nog met een mesje zwaaien! Ratten, niets anders zijn die Marokkies, je maakt het iedere keer weer mee!
 
en die ratten mogen ook nog eens de grootste moskee van europa bouwen in rotterdam :r ,moet jij eens proberen een kerk te bouwen in moslimland.
binnen 10 jaar hebben we helemaal niks meer te vertellen hier,dan kan je je motor gewoon afgeven aan een moslim.
 
en die ratten mogen ook nog eens de grootste moskee van europa bouwen in rotterdam :r ,moet jij eens proberen een kerk te bouwen in moslimland.
binnen 10 jaar hebben we helemaal niks meer te vertellen hier,dan kan je je motor gewoon afgeven aan een moslim.

:^ tis net onkruid! Het overwoekerd ons en er word geen reet gedaan in dit klote land :( :( :(
 
Ten eerste RESPECT! Klasse!

Tuurlijk erger ik mij ook dood aan dit soort TUIG! Als iemand aan mijn zuur verdiende motor komt sta ik niet voor mij zelf in (en dan maakt het me echt niet uit waar ze vandaan komen).

Maar waaraan ik mij ook erger is weer de kortzichtigheid van een hoop mensen. De meeste (zeg maar alle) buitenlanders die ik ken zijn eerlijke hardwerkende mensen zie het beste met ons land voor hebben (inclusief mijn vriendin).

Hier ben ik niet zeker van maar is het ooit in jullie opgekomen dat de held wel eens van buitenlandse afkomst zou kunnen zijn (hij praat arabisch en komt regelmatig in de Moskee). Echt niet alle buitenlanders zijn dieven.

my two cents.
 
Laatst bewerkt:
Ik voorzie in de nabije toekomst een slotje.
:r , jammer dat het niveau met die paar posts zo enorm omlaag wordt getrokken.

Respect voor topic-starter, ik zou niet weten of ik dat lef wel had gehad.
 
:r , jammer dat het niveau met die paar posts zo enorm omlaag wordt getrokken.
Echt moeilijk word het ze niet gemaakt natuurlijk, deze jongens voldoen immers precies aan het vooroordeel. Ze proberen iets te jatten met een gestolen voorwerp, op het moment dat iemand er actie op onderneemt word er een mes getrokken en zodra ze vast worden gehouden noemen ze je maar een racist. Daarnaast spreekt de vader blijkbaar amper of geen Nederlands.

Wel grappig(nou ja, eigenlijk niet dus) dat je tegenwoordig in Nederland eerst moet beginnen met 'Ik ben echt geen racist hoor, maar.......' voordat je er iets over mag zeggen.
 
Op maandag 03 november 2003 11:09 schreef Random Hero het volgende:Echt moeilijk word het ze niet gemaakt natuurlijk, deze jongens voldoen immers precies aan het vooroordeel. Ze proberen iets te jatten met een gestolen voorwerp, op het moment dat iemand er actie op onderneemt word er een mes getrokken en zodra ze vast worden gehouden noemen ze je maar een racist. Daarnaast spreekt de vader blijkbaar amper of geen Nederlands.

Wel grappig(nou ja, eigenlijk niet dus) dat je tegenwoordig in Nederland eerst moet beginnen met 'Ik ben echt geen racist hoor, maar.......' voordat je er iets over mag zeggen.
Waar haal je dat vandaan?

En 't heeft imho niks met racisme te maken. Van mij mogen ze deze exemplaartje ook met een eind hout terugmeppen naar Marokko, of nog beter, halverwege de middelandse zee laten dobberen. Maar dat geldt wat mij betreft net zo goed voor de autochtone kindertjes die zoiets flikken (en die zijn er ook zat). Het gaat er niet om ofdat er iets over die jochies gezegd wordt, maar dat het gelijk betrekking moet hebben op de hele bevolkingsgroep.

Maakt het wel lekker makkelijk, natuurlijk. Je hoeft nergens naar te kijken, je veegt ze gewoon allemaal op één hoop. Maar ja, motorrijders zijn natuurlijk ook allemaal asociaal tuig dat zich niet normaal weet te gedragen op de weg. :z
 
Hoi

Ja ik ben een halve! Mijn pa is Nederlander en mijn moeder komt uit indonesie
( zou ut grootste moslimland zijn ) en ik heb beide culturen in me dus ik eet
gerust boerenstampot maar ook nasi goreng ;)

Kreeg vanmorgen van Jeroen ( de AH medewerker ) nog een cadeaubon! Echter die bon die gebruik ik en dat geld 15 euro tjes maak ik maar over naar het kankerfonds! Heb um nog gezegd dat ik dat bij een ieder had gedaan maar hij stond erop!

Even wat betreft de beeldvorming:
Zover ik kan zien in mijn beide beroepen en vanuit andere referentie kaders heb je in elke bevolkinsgroep nou eenmaal raddraaiers!
Elke zaterdagavond trek ik weer behoorlijk wat nederlandse jochies van 17 a 18 naar achteren omdat ze weer zo nodig spiegels er af moetentrappen abri's vernielen en noem ut maar op.

Maar de media heeft er helaas ook een sterke hand in. Hebben jullie wel eens gezien hoe Telgraferig ( nieuw werkwoord ) het rtl nieuws iets bericht in tegenstelling tot het NOS nieuws?

Het is erg makkelijk om de gehele bevolkingsgroep te demoniseren maar heeeeee! daar zijn jij en ik toch gewoon te goed en te oke voor om dat te doen?
Helaas is het wel een feit dat bepaalde bevolkingsgroepen nou eenmaal wat negatief in het nieuws staan en zolang de bestuurders van dit land zich te druk maken om hun eigen partijprogramma ( lees: eigen hachie ) zouden we af moeten wachten!

Vind het ook erg tof dat ik van jullie al die leuke reacties heb gehad maar laten we nou eerlijk zijn! Zou dit nou niet normaal moeten zijn?

Goed na dit stukje ethiek ga ik eens het huis doen!
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 03 november 2003 11:12 schreef Orpheus het volgende:Waar haal je dat vandaan?
Op zaterdag 01 november 2003 12:04 schreef webtech het volgende:
Ik heb die ouwe heer dit eerst in het nederlands verteld en toen maar in het arabisch ( ik praat arabisch zoals de gemiddelde buitenlander nederlands ) dus duidelijk was het niet echt!
Of lees ik dit nu verkeert?

En 't heeft imho niks met racisme te maken. Van mij mogen ze deze exemplaartje ook met een eind hout terugmeppen naar Marokko, of nog beter, halverwege de middelandse zee laten dobberen. Maar dat geldt wat mij betreft net zo goed voor de autochtone kindertjes die zoiets flikken (en die zijn er ook zat). Het gaat er niet om ofdat er iets over die jochies gezegd wordt, maar dat het gelijk betrekking moet hebben op de hele bevolkingsgroep.

Maakt het wel lekker makkelijk, natuurlijk. Je hoeft nergens naar te kijken, je veegt ze gewoon allemaal op één hoop. Maar ja, motorrijders zijn natuurlijk ook allemaal asociaal tuig dat zich niet normaal weet te gedragen op de weg. :z
Ik bedoelde eigenlijk met mijn post dat er op deze manier wel erg makkelijk generaliserende opmerkingen uitgelokt kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Uhm,

Dit topic ging toch helemaal niet over racisme? We hadden het toch over diefstal en vandalisme? Wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet.....Ze motten gewoon niks jatten of vernielen....
 
Webtech verdient alle lof....Ik zou hetzelfde gedaan hebben...maakt niet uit wie of wat het doet, ze hebben gewoon met hun klauwen van andermans spullen af te blijven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan