Dieven aangehouden

Top van je, maar je had meer dan je nieuwe levi's kunnen beschadigen, je had ook een mes in je pens kunnen krijgen.
Tja, en precies omdat iedereen zo denkt loopt iedereen gewoon voorbij...
Het klopt wel wat je zegt. En veel mensen redeneren dat de verzekering wel zal betalen.
Maar doordat het zo wel erg makkelijk en de straffen ook nihil zijn wordt om een motor te stelen of andere rottigheid uit te halen neemt de rottigheid alleen maar toe.
Wat dat betreft hadden die stratenmakers die gasten van mij inderdaad fijn onder de stoep mogen stoppen.
Maar erg goed wat je gedaan hebt Webtech! Zo zouden meer mensen moeten reageren.
 
:} voor jou!!!!!!

ik geloof alleen niet dat het gegaan is zoals jij vertelde.... B|
Je riep natuurlijk vanuit je raam: KIJK UIT EEN GROENE IJSBEER!!! waarna je een kunstarm naar ze toe gooide. Toen zijn die marokaantjes in de goot gaan zitten wachten op de politie.

Toch???

Met dank aan Donner voor de inspiratie
ook leuk, weer die albert heijn.....


maar hulde voor jou :} :}
 
Hulde voor uw actie en respect voor uw wens. :} :} :}

Helaas is het idd zo dat het grotendeel van de grijze massa spontaan de andere kant op kijkt en niets doen. Gelukkig zijn er nog wel mensen die zich ertegen willen verzetten. Heb niets dan lof voor je actie en de stratenmakers.

Overigens, die nietsdoende grijze massa gilt wel moord en brand als er bij hun wat gebeurd is. Vreemde mensen zijn dat, wel gillen, niets doen..... |(




Het vreemde is dat we deze actie allemaal eren, terwijl het eigenlijk normaal zou moeten zijn......
 
Hulde.Applaus.Dank.

Misschien dat t ooit nog weer eens als normaal word gezien dat je in zo'n situatie ingrijpt (yeah, wright... |( ..) maar 100% HELD VAN DE DAG !!!!
Op alle fronten het beste gedaan, wat mij betreft.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Misschien dat t ooit nog weer eens als normaal word gezien dat je in zo'n situatie ingrijpt

Tja. ik ben geen agent. Voor je het weet heb je een mes in je buik. En als ik zo'n vent voor zijn flikker sla met mijn mag-lite ofzo, draai IK de cel in.. ik zou de politie bellen en kijken of ik medestanders kan vinden, maar er alleen op afstappen.. nou nee.
 
Tja. ik ben geen agent. Voor je het weet heb je een mes in je buik. En als ik zo'n vent voor zijn flikker sla met mijn mag-lite ofzo, draai IK de cel in.. ik zou de politie bellen en kijken of ik medestanders kan vinden, maar er alleen op afstappen.. nou nee.
Tja, sla dan ook hard genoeg met je Mag-Lite en loop vervolgens zelf door en laat die meute de politie bellen...
 
Precies, jij bent een held die daarop afstapt maar ik zou het lef er niet voor hebben. Ik zou wel te hulp schieten als ik het zou zien en je zou om hulp vragen. Maar ik heb diep respect voor je, dat je dit hebt gedaan. Top!
 
my compliments! :}

zo hoort het. ik hoop dat ik hetzelfde doe/durf als ik in een dergelijke situatie kom.

edit: ik denk dat ik binnenkort toch maar van jiu-jitsu op krav maga overstap.
 
ik noem mezelf geen held vind dat ook niet, heb eerst de tirade hier thuis over me heen gekregen "Je had wel dood kunnen wezen en bla bla"

Ik heb in het verleden jaar of 12 geleden staan kijken op ene afstand toen er iemand werd geslagen door een aantal gasten dat heeft me zo rot gevoel gegeven dat toekijken en niets doen dat ik er anders over ben gaan denken!

Aan de andere kant kan ik het van mijn vrouw heel goed begrijpen!
 
Klasse gozer, :} :} :} :} :}

en voor iedereen die niets zo doen, klootzak!!!!!!!, mag hopen dat ze jouw motor ook een keer stelen, en dat dan de buurman komt vertellen dat die het allemaal gezien heeft, maar ja, misschien had die dan wel zijn broek beschadigd. :(
 
:} goed gedaan




alleen jammer dat ze nu weer vrij rond wandelen en vergaan (kunnen)met hun praktijken :( :( :( :(

Jammer genoeg te vaak mee gemaakt in de beveiliging :( :( :(
 
ow ja en hij is al weer vrij

Als je dat als Nederlander in Marokko flikt wordt je ook
vrijgelaten: de volgende ochtend wordt je wakker in een jute zak op Schiphol.
Zouden we hier ook in moeten voeren: wakker laten worden in Cassablanca. :9
 
een goede afloop, koel gehandeld :}
ach ik mis de taliban om zulke mensen de handen af te hakken :(
 
Pas op !! :+ voor je het weet schop je weer diverse stichtingen tegen het zere been. Het zijn niet alleen maar marokkanen.....toch?...... O-)

Foei ! :}

Of sommige forummersssssss........

Kijk het probleem met ons marokkanen is niet dat we allemaal crimineel zijn, maar door de vele ontspoorde jochies is het rotte appel gehalte een beetje hoog.
Geholpen door de media zie je niets anders.

Maar.....Wee degene die alles over 1 kam scheert...
 
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:50 schreef Gizzmo het volgende:
Klasse gozer, :} :} :} :} :}

en voor iedereen die niets zo doen, klootzak!!!!!!!, mag hopen dat ze jouw motor ook een keer stelen, en dat dan de buurman komt vertellen dat die het allemaal gezien heeft, maar ja, misschien had die dan wel zijn broek beschadigd. :(

kweenie hoor, Gizzmo. Dat wens je zelfs je grootste vijand niet toe. Maar ik begrijp je standpunt wel.
 
Schijnt algemeen zo te zijn. Je moet veel lef hebben en dan kan je met veel weggeraken. Heb ooit eens op tv zo een paar "testen" gezien.
Lui die (was in scene gezet) midden in een stadscentrum een autoruit inslaan om de radio te jatten. Niemand reageerde.
maw als je iets zinnens bent, niet geniepig midden in de nacht. Maar gewoon tussen het volk overdag alsof het de normaalste zaak vd wereld is en iedereen laat je gerust |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan