Dieven opgepakt

Goed lezen!!

De politie heeft vier Amsterdammers tussen de zestien en twintig jaar aangehouden op verdenking van diefstal van enkele tientallen bromfietsen, motoren en buitenboordmotoren in Noord.
 
Politie pakt bende bromfietsdieven

BF?
als je het bericht leest, kom je er snel genoeg achter dat het ook gaat om Motoren en Buitenboordmotoren.

hopen dat er motoren tussen zitten die nog terug gevonden kunnen worden en terug worden gebracht naar de eigenaar/eigenaresse
 
Goed lezen!!

De politie heeft vier Amsterdammers tussen de zestien en twintig jaar aangehouden op verdenking van diefstal van enkele tientallen bromfietsen, motoren en buitenboordmotoren in Noord.

Zeg, moet ik op m'n vrije zaterdag nog een heel artikel gaan lezen, ik hou het lekker bij de titel. ;)
 
helaas kun je van een kale kip niks plukken en zijn de straffen nogal laag.

weekje rust dus en dan begint de shit weer.
 
Okay, kort samengevat komt het erop neer dat er vier mensen zijn aangehouden die onder andere motoren hadden gestolen. Na een week lopen ze weer vrij rond weaarschijnlijk.
 
en als je diegene neerknuppelt als die je motor steelt..kom je 4 jaar vast te zitten, voor poging tot moord..waar gaat het heen :?


Jep, je moet er rustig naast gaan zitten en onthouden hoe diegene eruit ziet zodat je vervolgens een zeer minimale kans hebt dat je zo'n bericht tegenkomt.. |(
 
Goed lezen!!

De politie heeft vier Amsterdammers tussen de zestien en twintig jaar aangehouden op verdenking van diefstal van enkele tientallen bromfietsen, motoren en buitenboordmotoren in Noord.
Hmmmmzzz.
Meer iets voor www.buitenboordmotor-forum.nl
 
Het lijkt me duidelijk dat het kut is als je motor gejat wordt maar om dan net te doen alsof een motor jatten een groter vergrijp is dan iemand met een slagwapen toe te takelen is wel bijzonder dom en kortzichtig...
 
Het lijkt me duidelijk dat het kut is als je motor gejat wordt maar om dan net te doen alsof een motor jatten een groter vergrijp is dan iemand met een slagwapen toe te takelen is wel bijzonder dom en kortzichtig...
Het gaat er toch om dat de straffen die er zijn voor als je een motor(of iets anders)steelt, dat ze beduidend (te) laag zijn.
 
Het lijkt me duidelijk dat het kut is als je motor gejat wordt maar om dan net te doen alsof een motor jatten een groter vergrijp is dan iemand met een slagwapen toe te takelen is wel bijzonder dom en kortzichtig...
40u schoffelen is ook een beetje te weinig. imo moet gewoon de eigenaar zowieso volledig schadeloos worden gesteld en moet er ook een minimumstraf zijn voor dit soort vergrijpen.
 
En welke straffen krijgen mensen die veroordeeld zijn inzake motordiefstal?

Concrete feiten graag, geen aannames?
 
Enkele maanden modereren, als het de eerste keer is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan