Dieven ??

R6'er

geblokkeerd account
6 aug 2007
1.010
0
jahoor
Vrijdag nacht 03:25uur. R6'er ligt lekker in zijn bed te slapen. Ik lig lekker knus in mijn bed. En dan kom je op het moment dat je begint weg te vallen. Je hoort wel geluiden maar begint het gevoel te krijgen dat je in slaap valt. En op dat moment moet ik altijd heel lang wachten, ik ben namelijk een slechte slaper.

Mijn motor staat in de schuur. Als ik uit de raam kijk heb ik meteen zicht op de schuur en tuin. Maar ook op de tuinen van de buren.

Maar daar hadden we het nu even niet over.... Ik zat op het moment van afzinken in een slaap. Dat was ook mijn enige kans. Als ik deze kans niet kreeg, dan moest ik weer 3 uur wachten voordat ik in slaap val.

En dan komt het moment dat je geluiden begint te horen. Ik hoorde een schuur, ik hoorde allemaal gerommel. Net op het moment dat je in slaap dreigt te vallen.

Dan sta ik voor de vraag, even door de raam kijken ? Of in slaap vallen. Natuurlijk is dat niet zo moeilijk.

Ik stap uit mijn bed en kijk op de klok. Ok, het is 3:25uur. Voordat ik naar het raam liep maakte ik eerst even de berekening dat ik pas om 6:25uur in slaap zou vallen. En ik moet er om 8uur weer uit. Dus dat word 1uur en 3 kwartier slapen. En dat liet ik even tot me bezinken....

.... Back to buissness. Welke @#$%$ zit mijn motor te stelen. Ik hoor nog steeds geluiden. Onderand was ik mij mijn eerste obstakel aangekomen. Knie tegen stoel aan, best pijnlijk. Tweede obstakel, de gordijnen. Die opengedaan en meteen mijn blik op de schuur gericht. GODVERDOMME!!! Helemaal nix. Voor nix wakker geworden.

Maar wat was het dan ?
Staat de buurman om fucking 3:25 een kratje bier uit zijn schuur te pakken. Mafkees.

Moraal van het verhaal; de kans is groter dat je buurman een krat bier pakt, dan dat dieven jouw motor pakken :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens een keer mijn motor starten rond een uur of 3 :P Maar ik heb nog wel eventjes kunnen slapen ;)
 
Laatst bewerkt:
_O- geweldig verhaal

heb het ook wel een paar gehad, het idee dat ze m'n stalen ros in een busje laden bleek het de buurman te zijn die om 5 uur naar z'n werk moest... nog een keertje omdraaien en verder :z
 
Vrijdag nacht 03:25uur. R6'er ligt lekker in zijn bed te slapen. Ik lig lekker knus in mijn bed. En dan kom je op het moment dat je begint weg te vallen. Je hoort wel geluiden maar begint het gevoel te krijgen dat je in slaap valt. En op dat moment moet ik altijd heel lang wachten, ik ben namelijk een slechte slaper.

Mijn motor staat in de schuur. Als ik uit de raam kijk heb ik meteen zicht op de schuur en tuin. Maar ook op de tuinen van de buren.

Maar daar hadden we het nu even niet over.... Ik zat op het moment van afzinken in een slaap. Dat was ook mijn enige kans. Als ik deze kans niet kreeg, dan moest ik weer 3 uur wachten voordat ik in slaap val.

En dan komt het moment dat je geluiden begint te horen. Ik hoorde een schuur, ik hoorde allemaal gerommel. Net op het moment dat je in slaap dreigt te vallen.

Dan sta ik voor de vraag, even door de raam kijken ? Of in slaap vallen. Natuurlijk is dat niet zo moeilijk.

Ik stap uit mijn bed en kijk op de klok. Ok, het is 3:25uur. Voordat ik naar de raam liep maakte ik eerst even de berekening dat ik pas om 6:25uur in slaap zou vallen. En ik moet er om 8uur weer uit. Dus dat word 1uur en 3 kwartier slapen. En dat liet ik even tot me bezinken....

.... Back to buissness. Welke @#$%$ zit mijn motor te stelen. Ik hoor nog steeds geluiden. Onderand was ik mij mijn eerste obstakel aangekomen. Knie tegen stoel aan, best pijnlijk. Tweede obstakel, de gordijnen. Die opengedaan en meteen mijn blik op de schuur gericht. GODVERDOMME!!! Helemaal nix. Voor nix wakker geworden.

Maar wat was het dan ?
Staat de buurman om fucking 3:25 een kratje bier uit zijn schuur te pakken. Mafkees.

Moraal van het verhaal; de kans is groter dat je buurman een krat bier pakt, dan dat dieven jouw motor pakken :W

Jij bent hier de dief! Een dief van je rust :+ Als je er 3 uur over doet om in slaap te vallen zou ik toch eens naar een oplossing zoeken om sneller in slaap te kunnen vallen.
 
pfff 3 fucking uren om in slaap te vallen.... ik geef direct toe dat ik met m'n 30 seconden aan de andere kant van de schaal zit maar 3 fucking uur.... ik zou hulp zoeken.
 
Ik zou me eerder een oplossing gaan zoeken voor m'n slaapprobleem dan dat ik dit (zinloze) verhaal hier zou tikken.... Maarja, das mijn mening.
 
Idd, motor starten om 03.30.. als ie een beetje warm is elastiekje oid om je gashendel en mooi op 12k rpm laten lopen })

Oordopjes in en weer naar bed.
 
:^

3 Uur om in slaap te komen! Dan zou ik echt hulp gaan zoeken, zo kom je toch niet aan je rust toe??
 
ik vind het een geweldig verhaal,
en moet zeggen mijn vriendin is er ook zo eentje....
het is voor haar onmogelijk om meteen in slaap te vallen,
zijn vele mensen die dit probleem hebben, terwijl het zo natuurlijk is.
Hopelijk gaat het vanavond beter en anders weet je nu waar de bier staat :+
 
3uur is wel een beetje overdreven natuurlijk. Maar soms lig ik echt heel lang in mijn bed te draaien. Heb wel een paar keer 3 uur gehaald. Dan lig ik allemaal te piekeren.

Na een avondje stappen krijg ik helemaal geen oog dicht in tegenstelling tot anderen.

En het geringste geluid kan mij al wakker krijgen. Als ze ergens aan het rommelen zijn. Of soms hoor ik bij de buren dat ze met stoelen aan het schuiven zijn :P . Gisteren was overigens de eerste keer dat ik dacht, nu zijn ze met mijn motor bezig. Maar dat was gelukkig niet.
 
3uur is wel een beetje overdreven natuurlijk. Maar soms lig ik echt heel lang in mijn bed te draaien. Heb wel een paar keer 3 uur gehaald. Dan lig ik allemaal te piekeren.

Na een avondje stappen krijg ik helemaal geen oog dicht in tegenstelling tot anderen.

En het geringste geluid kan mij al wakker krijgen. Als ze ergens aan het rommelen zijn. Of soms hoor ik bij de buren dat ze met stoelen aan het schuiven zijn :P . Gisteren was overigens de eerste keer dat ik dacht, nu zijn ze met mijn motor bezig. Maar dat was gelukkig niet.
Valdispert, homeopatisch middeltje op basis van o.a. Valeriaan. Je wordt er niet suf van, maar relaxt en je slaapt lekker door de hele nacht meestal. Een uurtje voor het slapengaan, neem er gerust 2 of 3 van.

Ik herken je probleem wel. :Y
Ik heb echter een goed excuus om niet uit bed te hoeven, als ik iets verdachts hoor, ga ik er gemakkelijkheidshalve van uit dat mijn twee katten aan het kutten zijn. *O*
-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan