Dieven ??

3uur is wel een beetje overdreven natuurlijk. Maar soms lig ik echt heel lang in mijn bed te draaien. Heb wel een paar keer 3 uur gehaald. Dan lig ik allemaal te piekeren.

Na een avondje stappen krijg ik helemaal geen oog dicht in tegenstelling tot anderen.

En het geringste geluid kan mij al wakker krijgen. Als ze ergens aan het rommelen zijn. Of soms hoor ik bij de buren dat ze met stoelen aan het schuiven zijn :P . Gisteren was overigens de eerste keer dat ik dacht, nu zijn ze met mijn motor bezig. Maar dat was gelukkig niet.

Echt? Normaal gesproken heb ik soms ook wel eens last van moeilijk in slaap komen, maar als ik een avond ben wezen stappen (en ik ben niet de BOB geweest...) heb ik daar echt totaal geen moeite mee. Dan is het kleren uit (of niet, ben ook wel eens wakker geworden met mijn spijkerbroek en trui nog aan :X ), oogjes toe en slapen maar :P . Of ben jij er zo eentje die allerlei illegale substanties zijn lichaam in slikt/snuift? Dan is het best logisch dat je niet goed kunt slapen na het stappen :+
 
Vrijdag nacht 03:25uur. R6'er ligt lekker in zijn bed te slapen. Ik lig lekker knus in mijn bed. En dan kom je op het moment dat je begint weg te vallen. Je hoort wel geluiden maar begint het gevoel te krijgen dat je in slaap valt. En op dat moment moet ik altijd heel lang wachten, ik ben namelijk een slechte slaper.

Mijn motor staat in de schuur. Als ik uit de raam kijk heb ik meteen zicht op de schuur en tuin. Maar ook op de tuinen van de buren.

Maar daar hadden we het nu even niet over.... Ik zat op het moment van afzinken in een slaap. Dat was ook mijn enige kans. Als ik deze kans niet kreeg, dan moest ik weer 3 uur wachten voordat ik in slaap val.

En dan komt het moment dat je geluiden begint te horen. Ik hoorde een schuur, ik hoorde allemaal gerommel. Net op het moment dat je in slaap dreigt te vallen.

Dan sta ik voor de vraag, even door de raam kijken ? Of in slaap vallen. Natuurlijk is dat niet zo moeilijk.

Ik stap uit mijn bed en kijk op de klok. Ok, het is 3:25uur. Voordat ik naar de raam liep maakte ik eerst even de berekening dat ik pas om 6:25uur in slaap zou vallen. En ik moet er om 8uur weer uit. Dus dat word 1uur en 3 kwartier slapen. En dat liet ik even tot me bezinken....

.... Back to buissness. Welke @#$%$ zit mijn motor te stelen. Ik hoor nog steeds geluiden. Onderand was ik mij mijn eerste obstakel aangekomen. Knie tegen stoel aan, best pijnlijk. Tweede obstakel, de gordijnen. Die opengedaan en meteen mijn blik op de schuur gericht. GODVERDOMME!!! Helemaal nix. Voor nix wakker geworden.

Maar wat was het dan ?
Staat de buurman om fucking 3:25 een kratje bier uit zijn schuur te pakken. Mafkees.

Moraal van het verhaal; de kans is groter dat je buurman een krat bier pakt, dan dat dieven jouw motor pakken :W



Het is HET raam (HET dus) en niet DE raam (zucht), als je nou nog allochtoon was had ik het vergeven...
:+
 
Laatst bewerkt:
Echt? Normaal gesproken heb ik soms ook wel eens last van moeilijk in slaap komen, maar als ik een avond ben wezen stappen (en ik ben niet de BOB geweest...) heb ik daar echt totaal geen moeite mee. Dan is het kleren uit (of niet, ben ook wel eens wakker geworden met mijn spijkerbroek en trui nog aan :X ), oogjes toe en slapen maar :P . Of ben jij er zo eentje die allerlei illegale substanties zijn lichaam in slikt/snuift? Dan is het best logisch dat je niet goed kunt slapen na het stappen :+

Hahahah geen drugs ofzo. Gewoon als ik zat ben kan ik niet slapen.
 
Zoiets had ik laatst ook, ik hoorde net alsof iemand een ketting aan het doorzagen was met een slijptol, maaj ik was zo moe ik dacht fuck it zal wel niks zijn door slapen... De volgende dag stond me motor er gelukkig nog :P
 
Jij bent hier de dief! Een dief van je rust :+ Als je er 3 uur over doet om in slaap te vallen zou ik toch eens naar een oplossing zoeken om sneller in slaap te kunnen vallen.

Slaapproblemen... sja..

Valeriaan is verslavend, van zopiclon krijg je een ongeloveloos vieze smaak in de kwek die soms dagen aanhoudt en alles in de ...zepam familie word je suf van maar slapen ho maar.

Slaappillen zijn meestal ook bedoeld om een week of 2 te gebruiken waarna je weer in het 'normale slaapritme' zou moeten zitten.

Is niet altijd makkelijk op te lossen, insomnia :N
 
Je hebt er goed aan gedaan om even te kijken.
Al is het alleen maar om je eigen gemoedstoestand tot rust te krijgen.

Onze buurman is vanavond zelf langs gekomen om een biertje te komen halen.... m'n krat is bijna leeg... :Y

Zo kan het ook, wees blij dat er niets is gebeurd en blijf alert.

Ken je je buurman een beetje? Dan weet je dat ie een feestje oid heeft en dan kun je jezelf uitnodigen zodat je weet wanneer hij een kratje bier op moet halen. Houdt hij je ook niet uit de slaap.. *D

Als ik zo moeilijk in slaap zou komen had ik al een poosje geleden informatie gevraagd om daar eens wat aan te doen.

Maar ik wens je wel een wel te rusten.
 
heb ooit eens een ebook gedownload over insomnia, weet helaas de naam niet.

het is iig iets psychisch en je kunt eraan werken, dus het is zeker de moeite waard eens een slaap gerelateerd ebookje op te snorren...
 
Het is HET raam (HET dus) en niet DE raam (zucht), als je nou nog allochtoon was had ik het vergeven...
:+

Dan heb je het me vergeven. Want ik ben er een ;) Maar ik zal het even in de OP aanpassen.

En ja, late post. Ik kan niet slapen :P Zo maar eens een film kijken
 
Laatst bewerkt:
haha je bent niet de enige die nog wakker is ;)

(maar het is wel zo dat ik na hier nog even rondgehangen te hebben mijn laptop uit ga zetten en mijn nest in duik.....)
 
Je hebt er goed aan gedaan om even te kijken.
Al is het alleen maar om je eigen gemoedstoestand tot rust te krijgen.

Onze buurman is vanavond zelf langs gekomen om een biertje te komen halen.... m'n krat is bijna leeg... :Y

Zo kan het ook, wees blij dat er niets is gebeurd en blijf alert.

Ken je je buurman een beetje? Dan weet je dat ie een feestje oid heeft en dan kun je jezelf uitnodigen zodat je weet wanneer hij een kratje bier op moet halen. Houdt hij je ook niet uit de slaap.. *D

Als ik zo moeilijk in slaap zou komen had ik al een poosje geleden informatie gevraagd om daar eens wat aan te doen.

Maar ik wens je wel een wel te rusten.

Jep, ken hem zeer goed. Ik woon in een prachtige buurt. De ene keer is er hard kabaal bij de andere buren omdat ze een feest hebben. Maar dat vinden wij niet erg. De andere keer bij de andere buren muziek in de ochtend. Vind ik ook totaal geen probleem. De andere keer laat ik mijn motor even opwarmen. Ook helemaal geen last van de buren of buurt die mij komen vertellen dat ik kabaal maak met mijn motor. Er wonen soieso 3 motorrijders in mijn straat.
 
diazepam of tranxene wil wel eens helpen,maar pas op ze zijn verslavend en je wordt er duf van.

anders willen serotonine heropnameremmers ook nog wel eens helpen,als je een maand lang tegen bijwerkingen kan....
 
}) })


Weten jullie dan helemaal niks zelf !! Al eens van sex gehoord ?? Een minuutje of 2-3 sex voor het slapen gaan en ik val altijd als een blok in slaap, en slaap 14-16 uren door zonder onderbreking, nog net geen coma.

Mijn vriendin neemt een glaasje warme melk met honing en 2 dormicum 7,5 mg midazolam tabletten er in, dan snurkt die lekker met me mee !!

Wens allen een goede nachtrust

:z
 
Kerel je lijkt me vriendin wel kan ook nooit in slaap komen. En is dan zo jaloers dat als ik even lekker lig al weer weg ben. Vaak is het ook de angst dat je denkt dat je niet in slaap kan komen en dan maar een beetje gaat liggen malen.

Maar ze heeft er nu dus ook van die pilletjes voor gevonden. Met 1/4 pilletje slaapt ze als een blok.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan