Difi leren combi maat 48

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
1 seizoen gebruikt, is mij net wat te krap. Omdat ik inmiddels een ander pak heb gekocht mag deze weg.

Het gaat om een Difi combi, type Assen. (Meen ik)
Kleuren: blauw/wit/zilver

Ik ben zelf 1.86 en 70kg. Iemand van 1.80 en een kilo of 60-65 zou het wel passen denk ik.
Inclusief ongebruikte kneesliders.

2jfangg.jpg


6j0rc1.jpg


2hz0044.jpg


2ufge9x.jpg


ddnqde.jpg


2dkhjzr.jpg


Mag weg voor €130. Ophalen omgeving 's-Hertogenbosch.
 
hey, tof pak. waar zit het te krap?

heb ongeveer dezelfde lichaamsafmetingen maar vind de prijs/pak verhouding wel erg relaxed om mee te beginnen
 
Is opsturen een optie?

Dan ga ik vrijdag/zaterdag even een vergelijkbaar difi-pak passen bij een dealert. En dan laat ik je het zondag weten.

Als opsturen geen optie is wil ik ook nog wel kijken of ik een keer langs kan komen :)
 
Opsturen doe ik liever niet, dat vind ik ellende bij zulke grote items.

Hij zit vooral te krap bij mijn middel en torso. Passen is natuurlijk altijd mogelijk. :Y
 
okeej, das jammer.
Ik woon wel vrij ver uit de buurt van 's hertogenbosch.
Misschien dat jij toevallig voor werk of andere activiteiten in de buurt van hoofddorp of groningen komt?

Anyways, je hoort van me!
 
hoi!
Net even langs motoport geweest, helaas hadden ze geen 48 combi meer hangen....
heb wel een 50 gepast, en waarschijnlijk zal 1 maatje kleiner goed zitten, 48 dus :).

Den boss is voor mij toch wel egt ver rijden, dus ik ga kijken of ik ergens in de komende week ergens een 48 difi-pak kan passen :]

Ik laat het je iig weten!!!
 
Ik heb het gelezen,
Wil nog even wachten op xingmarx, hij was eerste dus hij krijgt voorrang. Maar hij moet wel opschieten want er zijn nu inmiddels twee anderen met interesse. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, begrijpelijk ;) Maar als je met mij een afspraak maakt is ie verkocht! Mits ie past natuurlijk ;) Topic staat genoteerd, ik wacht het af.
 
peterselie, bedankt dat je mij voorrang geeft.
Maar als dat de verkoop van jou pak nadelig beïnvloed dan hoeft dat van mij niet :)
Gewoon verkopen die hap! Dat ik nou zo langzaam ben.... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan