Digitaal Nederlands

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Als ik de taal lees die op dit Forum( en op elk forum geloof ik..!)gebezigd wordt dan wordt ik soms echt mismoedig ;( ;(
Ik zou graag ook een icoontje voor mijn tekst hebben. Ik heb al eens vaker gevraagt hoe dat moet. De laatste aanwijzing die ik kreeg was : "Kijk onder het hooft FAQ, daar staat hoe dat moet".
Oke, ik kijken maar daar word ik ook niet wijzer :?
Want kreten als URL...?Webspace....?mijn God ik word echt oud..!!Wat betekenen die kreten..??
En dan...zoek of maak een plaatje...! waar en hoe... :? :?
Is het niet mogelijk om een woordenboek in dit forum op te nemen waar een vertaling van al deze kreten wordt gegeven waar leken zoals ik echt eens uitleg kan vinden wat dit allemaal inhoud?

Als ik sommige teksten lees kan ik net zogoed Iraaks lezen want daar begrijp ik ook niets van.
 
Okay, als je nou even een plaatje uitzoekt wat je wilt hebben, op je eigen harde schijf, mail dat dan even naar mij, zorg ik wel dat het allemaal in orde komt.

msn heb je niet hè?

joel@home.nl
 
Kop op, ik weet ook nog niet goed hoe het moet maar lees en kijk veel op dit forum en je wordt vanzelf wijzer.
Interesse is de beste motivator !!
 
Op donderdag 13 juni 2002 13:41 schreef joel het volgende:
...op je eigen harde schijf...

harde schijf :?
Net iets zoals een goed doorgebakken bami-apparaat?

Je hebt een boekenreeks: 'Bluf your way in to...' (informatica in dit geval)
Misschien is dat wat.
 
Als dan een van de whizzkids ff er voor zorgt dat ie dit icoontje kan gebruiken , is Laffie ook weer blij ;)

3411
 
Op donderdag 13 juni 2002 13:41 schreef roestendoenze het volgende:...(gediplomeerd informatica-docent *D )

Tevens erkend liefhebber van motorfietsen met opvallend hoge leeftijd ten opzichte van de berijder zelf... :} :} :}
 
Op donderdag 13 juni 2002 14:17 schreef TTeun het volgende:
Laffie, als je nou achter 'icoon:' in je profiel deze tekst zet:

http://home.hetnet.nl/~teunvanessen/Icons MF/Laffie.gif

krijg je dit icoontje:

Laffie.gif


Wel matig dat op laverda.com en laverda.it alleen een logo te zien is en verder niks :?
 
Laatst bewerkt:
Als ik de taal lees die op dit Forum( en op elk forum geloof ik..!)gebezigd wordt dan wordt ik soms echt mismoedig ;( ;(
Ik zou graag ook een icoontje voor mijn tekst hebben. Ik heb al eens vaker gevraagt hoe dat moet. De laatste aanwijzing die ik kreeg was : "Kijk onder het hooft FAQ, daar staat hoe dat moet".
Oke, ik kijken maar daar word ik ook niet wijzer :?
Want kreten als URL...?Webspace....?mijn God ik word echt oud..!!Wat betekenen die kreten..??
En dan...zoek of maak een plaatje...! waar en hoe... :? :?
Is het niet mogelijk om een woordenboek in dit forum op te nemen waar een vertaling van al deze kreten wordt gegeven waar leken zoals ik echt eens uitleg kan vinden wat dit allemaal inhoud?

Als ik sommige teksten lees kan ik net zogoed Iraaks lezen want daar begrijp ik ook niets van.

FAQ: Frequently Asked Questions
URL: is een 'adres' van een pagina iets als http://www.motor-forum.nl.
 
Als je wilt, kan ik je wel persoonlijk begeleiden. (gediplomeerd informatica-docent *D )


Kijk met zulke initiatieven kom ik verder. Ik heb een electronica opleiding op HBO niveau(wel inmiddels 30 jaar oud...!!)maar toch....
Dus alle hulp is welkom..!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan