Digitale camera (foto) testen :)

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.520
2.095
Nederland
Heb even een HP c618 geleend van m\'n zwager. Even wat kiekjes mee gemaakt, denk dat ik deze wel zal kopen, kost niet al te veel (iets meer dan 1000 gulden), en dan kan ik tenminste eens wat leuke foto\'s maken, als ik mooie motoren zie ofzo ;)

Heb de onderstaande foto\'s geoptimaliseerd voor het web, waardoor de kleuren misschien wat door elkaar lopen, de echte foto\'s hebben dat niet. Sommige 800x600 foto\'s zijn alleen al 300kb/s, heb ze teruggebracht naar 62kb/s. Dus dan mis je toch aardig wat. En dit is 1/4 van wat ie kan, dus hogere resoluties kan met gemak, maar kost zoveel ruimte :)

Maargoed, hier wat resultaten ;)

De hond die z\'n zonden overnadenkt waarom ze geen mens is geworden, dan kon ze tenminste motorrijden...
ESOATMPDHHE

Normaal kijkt ie nooit zo geil hoor :)

De Honda XR250R, waar ie staat als ik er niet op rijd... (met zeil eroverheen dan natuurlijk)
EOHOTMPDHHE


De KM-teller, nog steeds weinig km\'s erop...
EPTPTMPDHHE



Heeft iemand anders ook nog wat leuke motorfoto\'s gemaakt met digicam (vast wel) :) ?
 
nou ik post mijn foto niet meer (digitaal toestel)
Omdat bovengenoemde al eens zei

Quote \'moet je nou bij elke post je foto posten\' of zoiets :)
 
Lelijk,
en dan bedoel\'k de hond, de motor en de kmteller

:) :) :)


sommige 800x600 foto\'s zijn alleen al 300kb/s, heb ze teruggebracht naar 62kb/s. Dus dan mis je toch aardig wat.


euhm, hier heb ik toch \'n vraagje bij...
een video aan 300kb/s versta ik wel, maar een foto??
bij \'n foto heb je toch enkel de grootte van het bestand, toch niet de grootte van het bestand tov. de tijd??? :?
 
kweenie of je dit wat vind.. :) maar ook hevig gereduceerd naar mindere grootte. Camera is een Sony Cybershot F505V (3,3 Mpixel, 38-190mm, memorystick) Wereldapparaat!!

yam-r1-01-bikepics-11240.jpg
 
euhm, hier heb ik toch \'n vraagje bij...
een video aan 300kb/s versta ik wel, maar een foto??
bij \'n foto heb je toch enkel de grootte van het bestand, toch niet de grootte van het bestand tov. de tijd??? :?

ja sorry 300kb tot zo\'n 500-600kb is normaal. Het was een beetje laat, dus vergeet die /s erachter :) Dat klopt inderdaad niet.
 
Lelijk,
en dan bedoel\'k de hond, de motor en de kmteller

Loop nie zo te zeiken man, zorg eerst maar dat je weer een motor krijgt, en een auto zonder deuken en roest ;) bTw die hond is van m\'n zus, kutbeest, die valt elk levend wezen aan zonder reden. Verder neukt ie met elke knuffelbeer die hij kan vinden, dus ook met een poohbeer!!!!
Misschien maak ik nog wel een keer een aktiefoto als die hond een knuffelbeertje verkracht.
kweet zeker dat je dan gaat lachen ;)
 
Het is mijjjjjjjjjjjjjjjj :) *D

Nu nog een mooie foto maken, maar dan op je nieuwe R1 :)

Maaruh denk dat ik zo\'n 618 wel koop, zijn lekker goedkoop, en redelijk goede kwaliteit. Heb hier ook nog wel een Mavica liggen met 12 of 16x zoom, maar ik wordt gek van diskettes, laat staan de oude bekend read/write errors :(
 
Loop nie zo te zeiken man, zorg eerst maar dat je weer een motor krijgt, en een auto zonder deuken en roest ;) bTw die hond is van m\'n zus, kutbeest, die valt elk levend wezen aan zonder reden. Verder neukt ie met elke knuffelbeer die hij kan vinden, dus ook met een poohbeer!!!!
Misschien maak ik nog wel een keer een aktiefoto als die hond een knuffelbeertje verkracht.
kweet zeker dat je dan gaat lachen ;)

LOL :+
 
Loop nie zo te zeiken man, zorg eerst maar dat je weer een motor krijgt, en een auto zonder deuken en roest ;) bTw die hond is van m\'n zus, kutbeest, die valt elk levend wezen aan zonder reden. Verder neukt ie met elke knuffelbeer die hij kan vinden, dus ook met een poohbeer!!!!
Misschien maak ik nog wel een keer een aktiefoto als die hond een knuffelbeertje verkracht.
kweet zeker dat je dan gaat lachen ;)

Enorm LOL, en dat is moeilijk uit te leggen aan je collega\'s. Zij denken dat ik nog serieus aan het werk ben, maar ik zit gewoon het weekend op te wachten. Ga wel weer lekker een fordje ka slopen dit weekend!! Gehuurd met 100 piek eigen risico. Daar gaan we dus iets leuks mee doen.
 
Enorm LOL, en dat is moeilijk uit te leggen aan je collega\'s. Zij denken dat ik nog serieus aan het werk ben, maar ik zit gewoon het weekend op te wachten. Ga wel weer lekker een fordje ka slopen dit weekend!! Gehuurd met 100 piek eigen risico. Daar gaan we dus iets leuks mee doen.

Boomboom, let je ff op de voorwaarden van de verzekering? Ik heb ook een keer een kaatje getotalled (lacheeeennn :+ ) Maar toen moest ik de huur doorbetalen tot hij weer uit de garage kwam :? Omdat hij total was, moest ik toen een maand huur betalen à 125 ppd, niet lacheeennn \ '(

Maar wel veel plezier!!!

Greetzzr
 
Loop nie zo te zeiken man, zorg eerst maar dat je weer een motor krijgt, en een auto zonder deuken en roest ;) bTw die hond is van m\'n zus, kutbeest, die valt elk levend wezen aan zonder reden. Verder neukt ie met elke knuffelbeer die hij kan vinden, dus ook met een poohbeer!!!!
Misschien maak ik nog wel een keer een aktiefoto als die hond een knuffelbeertje verkracht.
kweet zeker dat je dan gaat lachen ;)

Mensen doen ook rare dingen hoor met huisdieren.. :)

apr-classic50-51-bikepics-14852.jpg
 
Ik had een werkende Sony Dsc-S85, maar ik heb hem laten stuiteren en nu wacht ik als 5 weken op de reparatie.

Maar alles is verzekerd.. geen punt !! ;)

Heb je dat met alles wat je zelf laat stuiteren, of een aparte camera verzekering? ;) (is namelijk ook wel handig voor mij denk ik, want hij zou maar uit je fikken vliegen)
 
is dit JK op zijn oude motor? Schaapneuk!!

Heheeh Dikke Lul Band - Schapenneuken :)
Mooi nr.

Maaruh nee dit is een Suzuki ER 185 toch ofzo?

De opvolger van de Suzuki ER is de Suzuki TS(X), heb wel een TSX brommer gehad uit 1988. Was toen de tegenhanger van de Honda MTX, de TSX was toen een van de mooiste en duurste crossbrommertjes.


Ennuh mijn oude motor is een Suzuki GS500e he! :)
 
Foto\'s gemaakt met Kodak EZ200, lijkt wel een stukje speelgoed. Ding is heel klein en weegt niets, en maakt hele foute geluiden. Fotokwaliteit is 3x niks, dit is op high quality en levert dan 50Kb bij 640x480.

Maar hij was geleend, dus een gegeven paard ...

Fietsje he !

Profiel_1.jpg


Schuin_van_voren_klein.jpg


Schuin_ik_erop.jpg


Echte liefde ! *D

Kus_klein.jpg
 
ik dacht dat ik met mijn nx-je een incompleet dashboard had, valt toch mee, ik heb in ieder geval nog een toerenteller. toch wel iets meer kilometers dan jij ben net de 40.000 km voorbij ik heb daarvan nu in 1 1/2 jaar 15.000 km van gereden, goh dat is zomaar 10.000 per jaar!!! best veel eigenlijk op zo een klein fietsje!!!
overigens zonder ook maar 1 probleem!!
het is en het blijft een honda :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan