digitale filmcamera / agentje spelen

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
18.900
10.426
Op reis
Facebook
geachte forumers,

steeds meer motorrijders filmen wel eens hun eigen stuurkunsten o.a met van die mooie camera mounts.

Nou weet iedereen waarschijnlijk wel dat de politie de film in beslag kunnen nemen als bewijsmateriaal.

maarreee, als je nou zo'n dikke patser in een veelste dure auto handsfree ziet bellen.
iemand door rood ziet rijden..
misschien kan je op die manier er juist wel iets aan doen aan al die koekblikkers die niet opletten.. :P

iemand ideen voor de eventuele problemen die je kan tegekomen, zoals dat je misschien zal moeten getuigen etc...
er bestond altijd zoiets als burgerarrest, dus dat je iemand kon aanhouden en staande kon houden tot de politie kwam, wat je niet doet voor je eigen veiligheid. B|

roept u maar ! *D
 
hoepel toch op met je NSB praktijken mafkees... daar hebben we spee en z'n schoot-gnoom al voor
 
als ze jou of een medeweggebruiker van de weg af willen douwen, alles eraan doen dat jij niet op een nomale manier kan inhalen, enz.... dus bij echt lompe dingen die echt niet kunnen en echt gevaarlijk zijn...
dan zou ik het beeldmateriaal zeker gebruiken bij de aangifte op het bureau.

maarreee, als je nou zo'n dikke patser in een veelste dure auto handsfree ziet bellen.
misschien kan je op die manier er juist wel iets aan doen aan al die koekblikkers die niet opletten.. :P
voor dat soort dingen je cam gebruiken :r
 
Laatst bewerkt:
Ooit wordt je zelf de dupe van dit soort enge waanideeen en dan had je gewild dat het nooit had bestaan.
Wees dan een vent en ga echte criminelen filmen of maak een boomhut in de Diamantbuurt en ga daar een documentaire maken.
 
Jouw film bewijs zal nooit stand houden aangezien je dat volgens mij van te voren moet aangeven dat je iemand kan filmen of iets dergelijks..

ps. wat een achterlijk topic, wordt zeker weer winter of niet?
 
nee hallo stelletje camera schuwe leute :+

ik ga ook heus niet voor me lol alle mensen erbij naaien ofzo :?
1 maar ik zie hier dus erg veel topics over (bijvoorbeeld) die vent in die pickup die motorrijder afsnijd.
Vervolgens zeg iedereen "aangifte doen"
in dat soort gevallen is het dus erg makkelijk als je weet hoe je filmmateriaal daarvoor kan gebruiken.

2 als je met schootgnoom die kutgriek van wegmisbruikers bedoelt.. ook daarover zie ik (terecht) veel geklaag.
oproepen om mensen met kinderen niet vast in de gordels etc aan te pakken ipv motorrijders en die in een kwaad daglicht zetten.

3 en ik bedoelde idd wat cranium zei, voor serieuze overtredingen , die voorbeelden die ik gaf lijken dan idd wel een beetje op naai streken :r
maar persoonlijk vind ik handsfree bellen gewoon ECHT gevaarlijk.
je ziet mensen de stomste dingen doen en met bellen in die patserbak vind ik het dubbel erg omdat (over 1 kam ik weet het) die vaak te hard en te lomp vooral rijden, dan moeten ze voor die paar centen maar een carkit erbij nemen hoor :(
niet handsfree bellen is 140 euro btw :X

p.s ik heb een subaru impreza gt turbo, dus ik heb niks tegen auto's die wat harder kunnen, maar in woonwijken rij altijd rustig en laat ook oude dametjes oversteken als die al 2 minuten staan te wachten en iedereen er langs sjeest :9

en qua agentje spelen : het zou erg mooi zijn als mensen wisten dat het mogelijk was dat ze gefilmd werden, dan gaat iedereen rustiger rijden, kijk maar eens hoe mensen (autorijders vooral) anders doen als er politie is.
wordt je niet afgesneden als je door de file rijdt e.a :R misselijkmakende praktijken die autorijders doen die niet zelf motorrijden.

affijn ik hoop het zo wat beter toegelicht te hebben 8-)
 
maar persoonlijk vind ik handsfree bellen gewoon ECHT gevaarlijk.
je ziet mensen de stomste dingen doen en met bellen in die patserbak vind ik het dubbel erg omdat (over 1 kam ik weet het) die vaak te hard en te lomp vooral rijden, dan moeten ze voor die paar centen maar een carkit erbij nemen hoor :(
niet handsfree bellen is 140 euro btw :X

Misschien moet je eerst eens lezen wat je post. Handsfree bellen ís met een carckit of oortje.....handsFREE!

Voor de rest....get a life!
 
Jezus wat een schizofrene mensen hier :Z Ga lekker buiten spelen ofzo, of ga naar de doktor want dit is niet gezond! :r Deze gast dame heeft een goed idee, hij ze heeft het duidelijk over die gestoorde mensen waarover we regelmatig topics zien langskomen met huilende mensen die zijn ;( afgesneden ;( . Iedereen schreeuwt natuurlijk moord en brand in dergelijke topics. Oppert hij ze vervolgens hier een mooi idee gaat iedereen hem haar bashen :(

Get self a life! |(
 
Laatst bewerkt:
Oppert hij vervolgens hier een mooi idee gaat iedereen hem bashen :(
't Is een vrouw
Get self a life! |(
:}

Maar goed, de TS oppert een idee, en vraagt wat men er van vindt... dan kan je natuurlijk voor- en tegenstanders verwachten he.
Persoonlijk kan ik het idee me wel een beetje voorstellen, maar reeel gezien heb je natuurlijk met een full-time baan helemaal geen tijd voor dit soort dingen...
 
't Is een vrouw:}

Maar goed, de TS oppert een idee, en vraagt wat men er van vindt... dan kan je natuurlijk voor- en tegenstanders verwachten he.
Persoonlijk kan ik het idee me wel een beetje voorstellen, maar reeel gezien heb je natuurlijk met een full-time baan helemaal geen tijd voor dit soort dingen...

Oopsie
bloos.gif
, heb het even aangepast :)

Verder zou ik het idee ook niet meteen uitvoeren hoor, maar het hoeft me maar 1 keer te gebeuren en dan weet ik het wel... B| (ik les nu nog O-) )
 
ik heb dan wel eens een camera op de tank..
maar ik ga niet expres andere filmen, zet liever m'n eigen stunts op film :P

Toen ik 'm net had toen reed ik een keer op de snelweg, met zo'n 115 (100 toegestaan)
Op gegeven moment kwam er een golf vrij snel aan zetten. De man rijdt naast me, kijkt, wat er nou op m'n tank zit, en kijkt nog een keer en nog een keer. Toen ging die op de rem, en achter me rijden!
Hij dacht zeker dat ik een VROS (Video Registratie Onopvallende Surveillance) was ofzo.. Ik heb toen hard gelachen in m'n helm, die gozer bleef achter me rijden tot ik van de snelweg af ging :P
 
nederlands 1e freelance bounty hunter! :}
die hebben we niet meer gehad sinds 1945!
 
hoepel toch op met je NSB praktijken mafkees... daar hebben we spee en z'n schoot-gnoom al voor

nederlands 1e freelance bounty hunter! :}
die hebben we niet meer gehad sinds 1945!

122240


ik heb dan wel eens een camera op de tank..
maar ik ga niet expres andere filmen, zet liever m'n eigen stunts op film :P

Toen ik 'm net had toen reed ik een keer op de snelweg, met zo'n 115 (100 toegestaan)
Op gegeven moment kwam er een golf vrij snel aan zetten. De man rijdt naast me, kijkt, wat er nou op m'n tank zit, en kijkt nog een keer en nog een keer. Toen ging die op de rem, en achter me rijden!
Hij dacht zeker dat ik een VROS (Video Registratie Onopvallende Surveillance) was ofzo.. Ik heb toen hard gelachen in m'n helm, die gozer bleef achter me rijden tot ik van de snelweg af ging :P


ik wil ook een camera dummy op me tank.. :)
 
grapsig dat ik deze post zie nadat ik een docu op Discovery Channel gezien heb over NSB, WM, Gestapo en hoe mensen verraden werden door mensen die zelf ook niet helemaal 'schoon' waren. :+
 
grapsig dat ik deze post zie nadat ik een docu op Discovery Channel gezien heb over NSB, WM, Gestapo en hoe mensen verraden werden door mensen die zelf ook niet helemaal 'schoon' waren. :+


lol.. heel toepasselijk. Misschien is dit wel het begin van "zijn" opmars 8-0
 
Ik kan me wel voorstellen dat het bijvoorbeeld handig is bij motorlessen, zodat een leerling naderhand kan zien hoe hij/zij rijdt.
 
grapsig dat ik deze post zie nadat ik een docu op Discovery Channel gezien heb over NSB, WM, Gestapo en hoe mensen verraden werden door mensen die zelf ook niet helemaal 'schoon' waren. :+
Dat je het niet eens bent met TS kan ik me goed voorstellen, maar om nou weer die vergelijking te trekken met 1 van de grootste slachtpartijen uit de geschiedenis. Het punt is wel duidelijk in dit topic. Om dan als spuit 11 mee te dansen met de rest. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan