Digitale meters/ tellers

AJ-tjuh

Die hard MF'er
18 jul 2005
432
0
Aalsmeer
Ik heb nu een fietstellertje op mijn Husqvarna 570SM zitten maar vind dit toch niet helemaal juh van het...Weet iemand van jullie waar ik een mooie unit kan kopen...mét bijvoorbeeld; digi-km teller en eventueel een toerenteller, olie/water temp.meter...Onderstaand lijkt me wel een aardig dingetje ((was)te verkrijgen bij BonMotoren) alleen deze was (tijdelijk) niet meer verkrijgbaar...en ik zou toch wat meer mogelijkheden zoals een temp.meter willen hebben...! Dus wie o wie? :} Buitenlandse webshop?

trailtechteller.jpg


PS. deze bestaat ook mét toerenteller + temp.meter alleen naar mijn weten (nog) nergens te krijgen! :?
 
:}

Nadeeltje; er is géén kit voor de Husqvarna...op zich kan ik best verloopstukjes maken voor de temp.meter..alleen hoe zit het met de aansluiting van de toerenteller? Gewoon op de bobine neem ik aan!? Helemaal super! Ik denk dat ik er dan maar één voor een KTM bestel :?

Bedankt!
 
Ik ben zelf ook op zoek naar meters/tellers voor op mn sm (KTM 640). Maaruh wil ook graag temperatuurmeter erbij, weet iemand of er sowieso wel water en/of olie sensors met bijhorende temp meters verkrijgbaar zijn voor een ktm lc4 blok uit 2001??
 
Ik ben zelf ook op zoek naar meters/tellers voor op mn sm (KTM 640). Maaruh wil ook graag temperatuurmeter erbij, weet iemand of er sowieso wel water en/of olie sensors met bijhorende temp meters verkrijgbaar zijn voor een ktm lc4 blok uit 2001??

56 eurie bij sommer
full
 
Oelalala *O* *O*

Dit zijn de meters die ik zoek, gisteren al even contact gezocht met TrailTech als dat nou nix wordt heb ik in ieder geval genoeg alternatieven! :}

Tot zover bedankt iedereen, enne blijven posten! :9
 
Haha, je hebt gelijk Rick...dat is mijn droom, mijn toekomst!! :X

Neej, ben zéééééér tevreden over SM-rijden ook het hobbyen eraan vind ik super...dus voor mij géén tupperware brommer meer.. :N


Alleen vind ik het ook wel handig om het motortje een btje in de gaten te kunnen houden, zeker een temp.meter vind ik met dit warme weer toch wel een must-have!
 
Ik heb zo'n panoram topeak tellertje in de aanbieding.
Heb zelf m'n originele unit weer teruggeplaatst en heb deze dus over.
Compleet en prima werkend, alleen van de boekjes weet ik niet zeker of ik ze nog heb.
Hebben? Doe maar een leuk bod :)
 
Ja die oliemeter is cker handing,zat er al over te denken om die te bestellen..Heb je toevallig ook nog opties voor de watertemp?? Zijn er sensoren voor dit blok te krijgen? Een compleet cockpitje is natuurlijk wel het handigst en zoals AJ-tjuh al zei met dit weer al helemaal! :P
 
Alleen vind ik het ook wel handig om het motortje een btje in de gaten te kunnen houden, zeker een temp.meter vind ik met dit warme weer toch wel een must-have!

helemaal mee eens, olietempmeter ook nog eens halen.

Is dat losse ollietempmetertje dat je als dop gebruikt direct af te lezen als je voor het stopicht stilstaat, of moet je eerst afstappen?
 
En als de olie dan te heet is, ga je dan naar huis lopen of over je blok heen pissen??

Ik zorg wel dat er genoeg olie en koelvloeistof in zit, olie om tijd verversen en verder reken ik wel op de techniek! Rij niet voor niets Husqvarna O-) :P
 
ik heb deze erop zitten...
werkt perfect, olietemp meter, watertemp, snelheid, dagtrip 1 en 2
tijd, etcetcetc....heel uitgebreid klokkie
dennis
full
 
oja, hij is van koso...tik op ebay koso in type rx 1 n
gp style meter

bij nacht
full
 
dit zit er allemaal op....
dennis

Speed Unit reads km/h or MPH
Reading up to 360 km/h or 223 MPH
Odometer up to 99999,9 km or Miles
Two trip odometers up to 999,9 km or miles
Speed warning in the range from 30 to 180 km/h (20-110 MPH). Adjusting unit in 5 km/h or MPH
Memory of reached Top Speed (0-360 km/h or 0-223 MPH)
Rev Counter up to 15.000 U/min. Unit 100 U/min
Memory of highest revs
Temperature gauge in °C oder °F from 0-120°C or 32-248°F. Unit 0,1°C/F
Temperature gauge with bar chart from 20-120°C (68-248°F). Unit 10°
Digital Oil temperature reading from 0-120°C (32-248°F). Unit 0,1°C/F
Memory function of highest temperature
Fuel gauge with bar chart. 10 bars each 10 fuel level
Works with most common tank sensors. 100 Ohm or 510 Ohm
Free setting of reserve warning between 10-50.
Clock
Acceleration Test 1, how long does it take to pass a given distance. Distance can be defined between 50-1000 m (1/32 - 20/32 Miles). Unit 50 m (1/32 Meile). Perfect to get used to sprint races
Acceleration Test 2, how long does it take to reach a selected speed. Speed selection is possible from 30-360 km/h (20-220 mph)
Top Speed Timer Testing, here you have info about your reached top speed, passed distance and max revs
Very easy to install, installation guidelines will be included by delivery
 
Terug
Bovenaan Onderaan