Digitale snelheidsmeter (MOD7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

freakteacher

MF veteraan
9 jan 2006
2.246
38
Bemmel
Te koop voor de hobbyist/streetfightergek:

Een goed werkende digitale km-teller/display, type MOD 7.

Functies:

- dagteller/km-teller
- snelheidsmeter
- temperatuurmeter
- toerenteller
- accuspanning

Er moeten de volgende (kleine, goedkope) onderdeeltjes nog bij worden aangeschaft:

- temperatuursensor
- magneetje voor op de velg

'K heb er zelf weinig verstand van maar nieuwprijs ligt rond de 150 Euro heb ik me laten vertellen. Ding is ook niet van mij, maar bied 'm voor een vriend te koop aan die zelf vanwege gezondheidsredenen niet meer met z'n streetfighter verder kan.

Doe een goed bod en hij's de jouwe.

full
 
Nieuwwaarde rond de 150!!!

25 beetje laag voor een ding wat nog nooit is gebruikt, denk je niet.

Probeer 't nog 's!
 
Nog even een kleine wetenswaardigheid om evt. vreemde blikken te voorkomen.

Ding is nogmaals nooit gebruikt, maar wel werkend gezien, en dus éénmalig aangesloten geweest.
 
Laatst bewerkt:
ik bied 60 euro

Heb ook al een bod van 60 op Marktplaats. 'K heb die bieder ook laten weten dat jij hetzelfde hebt geboden en dus ook aan jou de vraag of dit je hoogste bod is, want anders wordt het kop of munt.

'K probeer er natuurlijk het beste bod uit te halen. Eerlijk is eerlijk O-) !
 
Laatst bewerkt:
65 plus verzendkosten!?

Mail maar ff als je akkoord gaat dan handelen we 't af! Zodra het geld op m'n rekening is bijgeschreven (heb ik naar je gemaild) stuur ik 'm op.
 
ok wordt t niets met zieke dan heb ik wel interesse voor die 65 euro, ik heb je ook al gemaild.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een klein vraagje:
Heb je enig idee waar je zo'n temp. sensor kunt bestellen???
Ik heb er namelijk ook eentje gekocht (tweede hands) en ik mis ook deze sensor. Heb alleen geen idee hoe/waar ik hieraan kan komen.... (ori sensor geeft iets te hoge temp aan....)

Alvast bedankt,

Clint
 
Ding is allang verkocht en omdat ie niet van mij was en ik totaal niks heb met streetfighters, behalve dat ik ze mooi vindt, zou ik ook niet weten waar je zo'n dingetje kan kopen. Nijmegen zit wel een electronica winkeltje waar ze echt heel veel hebben. naam van de winkel weet ik niet maar zit in de van Welderenstraat.

Slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan