Digitale snelheidsmeter

Pastoca

Rookie
2 jan 2023
2
0
Ik ben opzoek naar een mogelijk antwoord op mijn volgende vraag, bestaat er een mogelijkheid dat ik een digitale snelheidsmeter met benodigdheden plaats ipv mijn analoge meter? Zelf zou ik dit niet doen, maar door iemand laten doen, wil gewoon weten of dit überhaupt mogelijk is.
Dit gaat om het model Mash New Seventy.


Alvast bedankt!
 
Eender welke digitale snelheidsmeter of een specifieke model per model van de moto?

Uiteindelijk wel, maar daar zit ook een prijskaartje aan vast.

Koso, zoals hier boven getoond, is een bekende voor redelijk geld.

Dingen van ali af zou ik van uit gaan dat het misschien werkt en dan veelal tijdelijk :)
 
Motogadget heeft heel mooi spul

 
Klopt zolang je signaal hebt en bij de trajectcontrole in de tunnel in Maastricht laatie je in de steek. Ik rij zelf ook op de snelhwidsmeter van de GPS,
 
Van Linz naar Graz kan je het helemaal vergeten
Zolang je niet aan het inhalen bent is er toch niets aan de hand dat de teller op nul blijft staan .

Ik ben zelf ook bezig met een GPS Ali teller test rit met de auto gaf geen rede om er niet door te gaan was nauwkeuriger die die van mijn Kia en een kennis van mij rijd er ook al mee , na dat tot driemaal toe de dnepr teller de geest gaf .
 
in Brussel heb je gewone flitspalen in de tunnels. even moeten stoppen/vertragen vanwege verkeer en je weet niet meer of je nu 50 rijdt of niet ...
GPS-teller is geweldig om je exacte snelheid te weten, maar als enige zou ik het niet willen.
 
in Brussel heb je gewone flitspalen in de tunnels. even moeten stoppen/vertragen vanwege verkeer en je weet niet meer of je nu 50 rijdt of niet ...
GPS-teller is geweldig om je exacte snelheid te weten, maar als enige zou ik het niet willen.
ik heb al jaren ( om precies te zijn 35.000 km) GPS tellers op mijn motoren .
werkt volstrekt probleemloos ,
in tunnels hoef ik niet zo nodig te weten hoe hard ik rijd , dat kan ik langzamerhand zonder teller ook wel inschatten.
zo'n GPS ding is altijd nauwkeuriger als jouw mechanische klokje , die heeft ( wettelijk verplicht ) een 5 tot 10 % afwijking.
 
in Brussel heb je gewone flitspalen in de tunnels. even moeten stoppen/vertragen vanwege verkeer en je weet niet meer of je nu 50 rijdt of niet ...
GPS-teller is geweldig om je exacte snelheid te weten, maar als enige zou ik het niet willen.

Je weet na een tijdje toch wel hoe hard je ongeveer rijd?
Ik heb al 10 jaar geen (werkende) snelheidsmeter in de auto.
Omdat ik hem al zo lang rijd voel ik de snelheid goed aan.
Nu ook een motor zonder teller. Ik denk dat ik hem er niet op zet, ik mis het niet echt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan