Dijiro Katoh

Nou .....

full



full
 
Katoh was erg goed in de 250's. In de MotoGP heeft hij, zoals alle Japanse rijders, nooit echt potten kunnen breken. Uiteraard is z'n carriere in de MotoGP daarvoor (helaas!) veel te kort geweest, maar zijn prestaties in zijn debuutjaar waren niet echt bijzonder.
In dat opzicht doet Marquez het al een behoorlijk stukje beter.
Maar dat hij talent had, daarover valt zeker niet te twisten! Tevens erg jammer dat ze niet meer op Suzuka rijden, een van de mooiste banen. Deed me altijd een beetje denken aan het oude Assen, vloeiend en snel.

In de 250cc trainingen van 2001 goed voor een tijd die hem in de 500cc de 15e startplek had opgeleverd. :}
In zijn 3e race op een 500cc tweetakt in 2002 op het podium (2e) geëindigd en in BRNO 2002 in zijn eerste race op de RC211V ook op het podium (2e). :)
Eindstand 7e, achter Rossi, Biaggi, Ukawa, Barros, Checa en Abe en met afstand Rookie of the Year.
Marquez maakt een zelfde debuut als Lorenzo, echter is Marquez wat jonger ;)
Voorlopig heb ik nog geen onmogelijke dingen van hem gezien... :9


Is toch als twee druppels water! :+
 
Ik rijd nu al 10 jaar rond met zijn x-spirit memorial. Wauw, ik dacht dit schrijf ik makkelijk van me af, maar pff emotie.
 
Als jij je leven lief bent, leg je die op een mooi plekje neer en schaf je een nieuwe helm aan.. maar dit is wel offtopic ;)


Ik rijd niet zoveel dagen per jaar. Die kan je op 2 handen tellen. De helm is een paar jaar geleden nog nagekeken door Shoei op verzoek van een van de medewerkers. Maar je idee komt wel aan, misschien dat deze op de plank gaat en ik eens ga kijken voor de x-spirit 2..
 
Terug
Bovenaan Onderaan