Dijkgummers

FrankyP

Rookie
9 okt 2002
28
0
Venhuizen
Wie heeft er zin om eens mee te rijden over de dijk tussen Enkhuizen-Amsterdam? Geen ge-tour :Z er moet wel gewerkt worden })

Woon zelf vlak bij Enkhuizen en rij er dus vaak. Wie ook? :X
 
kijk eens onder de link "westfriesland3" hieronder... wij zijn daar ook geregeld te vinden... (niet alles doorlezen hoor... :P )

maar gaan dan vaak het laatste stukkie naar Marken })

geen ge-tour...

kijk iemand die het doorheeft *D
 
Laatst bewerkt:
:) Gister reed er een SL, jaja, zon pimpin mercedes (kwiiiiiiiijl), voor mij en we hebben nog even een sprintje getrokken, we waren evensnel, maar bij de 200 ( O-) ) vond ik het wel leuk geweest en ging hij nog even door :) Echt mooi heb nog een kwartier nagenoten!
 
kijk eens onder de link "westfriesland3" hieronder... wij zijn daar ook geregeld te vinden... maar gaan dan vaak het laatste stukkie naar Marken })

Mooi! Had al eens gekeken bij 666 :] Wat is slim nu? Dit is het cruciale moment. Wordt ik member? Hoeveel weken duurt de ontgroening? Doet dat pijn? |(

Ik woon AAN de dijk *D en heb altijd in mijn sleutel-shuur wat pilsjes koud staan. Misschien een mooi uitgangspunt? Ik zeg... dit weekend?

Kijk ook eens op http://www.gummuhhh.nl That's me :?
 
Mooi! Had al eens gekeken bij 666 :] Wat is slim nu? Dit is het cruciale moment. Wordt ik member? Hoeveel weken duurt de ontgroening? Doet dat pijn? |(

Ik woon AAN de dijk *D en heb altijd in mijn sleutel-shuur wat pilsjes koud staan. Misschien een mooi uitgangspunt? Ik zeg... dit weekend?

Kijk ook eens op http://www.gummuhhh.nl That's me :?

haha Super... zijn mooie ritjes Enkhuizen-Hoorn-Edam-Volendam-Katwoude-marken en weer terug :9

moet zeker eens meerijden... Zondag in principe niks te doen *D
 
Hé Frank,tijd niet gesproken,we zouden nog een keer gaan rijden.(ben het een beetje vergeten,na mijn telefoontje toen je in Antwerpen zat)
Ben laatst met een paar man staande gehouden,kreeg er één een boete voor het inhalen over een doorgetrokken streep.(met 4 man betalen)
Ik maakte nog een wheelie voor z'n politiebus(onopvallend busje),maar volgens mij heeft ie die niet gezien,of hij heeft me vreselijk gematst.
Nog steeds met die dijk in je hoofd dus?(haha)
Kom anders ook een keer naar de Mac In Hoorn,zitten we vaak.

Binnenkort effe afrit Middemmeer doen?

PS,raceoverall van Sander RULES!(nog steeds)
Zag je oude gele blade laatst nog staan bij Mobu!
 
Laatst bewerkt:
Hé Frank,tijd niet gesproken, we zouden nog een keer gaan rijden.(ben het een beetje vergeten,na mijn telefoontje toen je in Antwerpen zat)
Ben laatst met een paar man staande gehouden,kreeg er één een boete voor het inhalen over een doorgetrokken streep.(met 4 man betalen)
Ik maakte nog een wheelie voor z'n politiebus(onopvallend busje),maar volgens mij heeft ie die niet gezien,of hij heeft me vreselijk gematst.
Nog steeds met die dijk in je hoofd dus?(haha)
Kom anders ook een keer naar de Mac In Hoorn,zitten we vaak.

Binnenkort effe afrit Middemmeer doen?

PS,raceoverall van Sander RULES!(nog steeds)
Zag je oude gele blade laatst nog staan bij Mobu!

Antwerpen: Ja, was ff weekend weg. Verloor je nummer; had anders zeker gebeld.
Bout: Cool dat jullie de prent deelden. En over die wheelie; LEER ME DAT OOK!
Dijk: ja, de crash van 2001 was pijnlijk. Laatst weer foutje gemaakt. Met een motor van 1 dag oud. Was glad op de weg en zoef; daar ging ie. Ongelovelijk balen!
Mac: Ben een Mac fan. Dus zal eens kijken. Draag je een roos in je knoopsgat?
Middenmeer: Vertel? Klaverblad?
Sander: Mijn pak wordt te klein. Ga dit weekend douchen met pak aan en dan droog rijden.
Blade: Is verkocht. Honda :( Heb weer een Mille *D
 
Laatst bewerkt:
moet zeker eens meerijden... Zondag in principe niks te doen *D

Ik zeg; ik ga zondag m'n pak droogrijden. Nadeel van zondag is wel dat de dijk crowded is met familie-op-de-fiets-met-hond-als-je-pech-hebt. Wil wel knallen, maar ben geen aso dus ga dan toch van het gas |(
 
Noem me blond, maar ik snap 'm nie... :? Zal wel een heeeel stomme opmerking zijn, maar toch. Beter stom dan langzamm ;)
Jij zij:"geen ge-tour" waarop Thun zegt: "eindelijk iemand die het snapt" waarop ik mijn commentaar op Thun gaf.

Bedoel ermee te zeggen,we rijden wel hard op die dijk,maar jij rijdt toch een stukkie harder.
Wat was je tijd ook alweer op Zandvoort,1.17nogwat toch?(had ik ooit eens gelezen op Gummuhhh)

Kzou je telefoonnr maar weghalen,straks gaan er allemaal grapjassen bellen.

Moet van de winter ook effe langs Sander,kwil stretch in m'n middel.

Middenmeer heeft een zeer leuke afrit,is een lekker bocht die je lekker lang kan uitacceleren,dus niet één lange bocht waarbij je alleen maar plat hoeft te gaan en gas te geven,de afrit gaat bijzonder haaks om.
Kan het je niet helemaal uitleggen,maar hij zorgt op de één of andere manier voor meer spektakel dan de Akermaat-afrit.(en die is ook :} :} )
Kzie vaker motoren daar die afrit pakken,vaak wildvreemden die het leuk vinden om ze samen met mij te pakken,zonder dat ik ze ken,en zonder ze ook maar daarna te spreken.(erg vreemd)

De prent is nog niet binnen,en dus nog niet gedeeld.
Khoef je toch geen wheelie te leren?(je hebt een Mille :? )Poot bij de rem,en die goed onder controle hebben,evenals het vermogen.(gashand)

Met die dijk in je hoofd bedoelde ik niet de schuiver,maar dacht dat het de dijk is die je toen wilde pakken.(of was dat Enkhuizen-Lelystad?)
 
Laatst bewerkt:
Jij zij:"geen ge-tour" waarop Thun zegt: "eindelijk iemand die het snapt" waarop ik mijn commentaar op Thun gaf.
Bedoel ermee te zeggen,we rijden wel hard op die dijk, maar jij rijdt toch een stukkie harder.
Oh ja? :}

Khoef je toch geen wheelie te leren? (je hebt een Mille :? ) Poot bij de rem, en die goed onder controle hebben,evenals het vermogen. (gashand)
Uhm krijg de neus wel los, maar het is niet zo dat ik op 1 wiel de dijk af rijd...

Met die dijk in je hoofd bedoelde ik niet de schuiver, maar dacht dat het de dijk is die je toen wilde pakken. (of was dat Enkhuizen-Lelystad?)
Nee. Dat is de meest saaie weg die ik ken :( Misschien is de Afsluitdijk nog saaier en uiteraard iedere snelweg. Die rij ik nie. Is voor Pan's :o
Voor mij in de buurt is Enkhuizen-Hoorn ok. Smal, maar je ziet de weg. Daarna uiteraard Monnickendam etc. Maar ik nog een beetje oppassen voor de bout. Dit in verband met het voorwaardelijk :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan