Dijkje pakken op zijn briks

Meestal staat er een bordje: "uw snelheid is gecontroleerd". Er van uitgaande dat ze twee kanten op controleren kun je het volgende doen: constant in je spiegel kijken. Zie je in je spiegel dat bordje staan (dus in de tegenovergestelde rijrichting), dan moet je beginnen met remmen.... :P :P Nu hoef je niet meer in je spiegel te kijken en na het volgende bordje, dat dan wel in jouw rijrichting staat, mag je weer gasgeven... :P :+
 
ben gelukkig nog nooit geflitst op de dijk tussen deventer en zwolle( aan heerde kant van de ijssel) is echt heerlijk dijkje, als de dijk ophoudt altijd ff een heerlijk humeur :P , zo van hmmmm was weer lekkerrrrr
 
Garage? Schuurtje? Stalling? Lege kamer op de 1e? Dijkweggetjes?

Wat een luxe...

Auto's in de straat en drollen
dog.gif
op de stoep.
Da's mijn realiteit...

wel 1 voordeel: geen kuddes vliegen
blackbat.gif
op de weg
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 29 mei 2002 14:11 schreef Bertje-ZZR600 het volgende:

...drollen
dog.gif
op de stoep...


Haha, is dat Fozzie de Beer die bij jou op straat loopt te schijten??? :+ :+
 
Ik heb gisteren ook het dijkje maar ff gepakt (nee, niet op me brik), wel erg leuk maar sommige stukken zijn wel erg onoverzichtelijk en er lag ook best wel veel grind op de weg.

Maar was erg leuk om te doen!
 
Ik heb gisteren ook het dijkje maar ff gepakt (nee, niet op me brik), wel erg leuk maar sommige stukken zijn wel erg onoverzichtelijk en er lag ook best wel veel grind op de weg.

Maar was erg leuk om te doen!

Moet jij niet mee met de OBT bogarde?? ;)
 
Moet jij niet aan de studie Sjaap?

Ja, en dat heb ik braaf gedaan! :) "Meester Jochem" ;)
Af en toe moet je ook ontspannen he, dus ff snel de activetopics van MF bij langs :)

Op zondag 02 juni 2002 18:36 schreef bogarde het volgende:Hoe laat was dat eigenlijk? en moest jij ook niet mee?

Ik kan dat grote OBT topic niet meer openen, snap er nix meer van.

Vandaag!
Ik zou mee, maar had andere verplichtingen...
 
Laatst bewerkt:
Kick ouwe topics-dag vandaag :? :?

Toevallig weer hetzelfde dijkie gereden vandaag, lag er nog netjes bij. Wel enige omwegen genoten ivm. werkzaamheden. 8-)

En apie, hoe kom jij nou in een Ferrari terecht :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan