Dijkje pakken op zijn briks

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Vandaag lekker over de Ijsseldijk terug gereden van Zwolle naar Deventer...ondergaande zon erbij, achteropkomende auto's vooral laten passeren, voetjes op de valbeugels, 80-90 km/h op het klokkie en pruttelen maar... 8-) 8-) 8-)

Effe lekker gereden dus, zeg maar. Voorbereiding voor zondag (OBT-dag). Verder niets te melden ofzo... :P :P
 
Vandaag lekker over de Ijsseldijk terug gereden van Zwolle naar Deventer...ondergaande zon erbij, achteropkomende auto's vooral laten passeren, voetjes op de valbeugels, 80-90 km/h op het klokkie en pruttelen maar... 8-) 8-) 8-)

Effe lekker gereden dus, zeg maar. Voorbereiding voor zondag (OBT-dag). Verder niets te melden ofzo... :P :P
Ik ben jaloers. Op de meesten mensen hier trouwens, want ik heb doordeweeks geen goed stalling voor mn brik en dus slaapt ze bij mn ouders. Rijden is voor mij voorlopig alleen in de weekenden (op mn beide liefdes :P ) aan de orde als het dan lekker weer is :]
 
heee das toevallig vanavond dijkje gepakt van Zwolle naar Deventer en van Deventer naar Zwolle :P ,de ene keer aan de ene kant v/d ijssel terugweg de andere kant van de ijssel, ook relaxed getoerd, was lekker relaxed weertje, wel veel fietsers aan de ene kant
 
En ik ben helemaal jaloers want ik heb jammer genoeg mijn rijbewijs nog niet snik snik ;(
En als ik dan vanuit m'n auto de ondergaande zon zie en motorrijders hoor, dan dan dan zeg ik maar niets meer, elke motorrijder weet wat ik dan voel en bedoel.

Eska 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het leven is zwaar... ;) Die dijk is inderdaad heel erg mooi. Ik rijd hem zelf een paar keer per jaar, want in ieder seizoen ziet het er weer anders uit en af en toe zal het uitzicht me een zorg zijn en rag ik d'r gewoon lekker vlot overheen :]

verder ook niets te melden :z
 
Ik ben jaloers. Op de meesten mensen hier trouwens, want ik heb doordeweeks geen goed stalling voor mn brik en dus slaapt ze bij mn ouders. Rijden is voor mij voorlopig alleen in de weekenden (op mn beide liefdes :P ) aan de orde als het dan lekker weer is :]

Ik zit in het zelfde schuitje! ;(
K had eerst DE perfecte stalling...met nadruk op HAD. Mn broer had een heel mooi schuurtje die super geschikt is voor een CB400...helaas is mn broer verhuisd, en heb ik dus geen stalling meer...En midden in het centrum van Groningen zijn geen schuurtjes ;( In nood gevallen zet ik hem in de bewaakte rijwielstalling neer op het CS. Het kost namelijk 2 euro per dag...wn €20,- voor een maand abonnement. Voor mij is dat helaas te veel..
 
Ik zit in het zelfde schuitje! ;(
K had eerst DE perfecte stalling...met nadruk op HAD. Mn broer had een heel mooi schuurtje die super geschikt is voor een CB400...helaas is mn broer verhuisd, en heb ik dus geen stalling meer...En midden in het centrum van Groningen zijn geen schuurtjes ;( In nood gevallen zet ik hem in de bewaakte rijwielstalling neer op het CS. Het kost namelijk 2 euro per dag...wn €20,- voor een maand abonnement. Voor mij is dat helaas te veel..

tenzij je je
beerchug.gif
rantsoen laat staan uiteraard ;)
 
nouu, de mijne staat ook nog bij m'n oudjes, sta hier al 2 jaar ingeschreven voor een garagebox, maar dat schiet ook nog niet op, maar de oudjes wonen maar 15 min met het koekblik rijden weg, dusss, mooie avonden ff relaxed rondtoeren, enne anders overnacht de brik maar een keer buiten. Daar is ook al wel aan gewend ;)
 
Zal ik jullie eens jaloers maken?

Bij ons hebben we afgelopen weekend de voortuin ontdaan van planten en ander nutteloos spul en er allemaal tegels ingegooid }) .
Nu passen er precies drie brikken op 8-) (GS550, GS550, GS750).

Maar we hebben in hengelo alleen geen dijken ;(
 
Vandaag lekker over de Ijsseldijk terug gereden van Zwolle naar Deventer...ondergaande zon erbij, achteropkomende auto's vooral laten passeren, voetjes op de valbeugels, 80-90 km/h op het klokkie en pruttelen maar... 8-) 8-) 8-)

Effe lekker gereden dus, zeg maar. Voorbereiding voor zondag (OBT-dag). Verder niets te melden ofzo... :P :P
stiekem oefenen he !!!
 
Ik heb de dijk wel een keertje gezien vanuit de auto en ik dacht meteen: daar GA ik met de motor over heen!
Maar nog steeds niet gedaan, 't is wel een goede route om een keertje naar m'n oma te gaan (die woont in Heerde, dicht bij zwolle)
en dat heb ik ook nog beloofd dus ik zal de dijk binnenkort ook een nemen.

Oh ja; ik pak 'm dan niet op z'n briks want die CB250 van mij die leeft nog steeds nie '(
 
Laatst bewerkt:
Zal ik jullie eens jaloers maken?

Bij ons hebben we afgelopen weekend de voortuin ontdaan van planten en ander nutteloos spul en er allemaal tegels ingegooid }) .
Nu passen er precies drie brikken op 8-) (GS550, GS550, GS750).

Maar we hebben in hengelo alleen geen dijken ;(

Doe ik ook even mee: ik heb een garagebox waar nu 4, binnenkort 5 en in de winter 7 motoren instaan en dan kan ik er nog in sleutelen ook... :P :P
 
Doe ik ook even mee: ik heb een garagebox waar nu 4, binnenkort 5 en in de winter 7 motoren instaan en dan kan ik er nog in sleutelen ook... :P :P
[quasi-patser-mode]
Onze garage, staat in:
1 Auto(otje) / 2 motoren / 3 fietsen / hoop zooi

ff autootje naar buiten en voila, sleutelen maar.
(op de oprit passen 4 normale auto's)
[/quasi-patser-mode]

(Maar ik heb alleen maar oud spul.)
 
Binnenkort maar eens ff op bezoek bij opa & oma in Deventer, op de terugweg dan mooi ff over de dijk terug knallen richting Zwolle... :)
 
Binnenkort maar eens ff op bezoek bij opa & oma in Deventer, op de terugweg dan mooi ff over de dijk terug knallen richting Zwolle... :)

Wel opleten voor die blauwe jongens, zelfs ik ben er laatst geflitst (85 km/h... :P :P )
 
[quasi-patser-mode]
Onze garage, staat in:
1 Auto(otje) / 2 motoren / 3 fietsen / hoop zooi

ff autootje naar buiten en voila, sleutelen maar.
(op de oprit passen 4 normale auto's)
[/quasi-patser-mode]

(Maar ik heb alleen maar oud spul.)

[patsermode]
Ik heb 4 kuub haardhout in mijn garage liggen :? :P
[/patsermode]
 
[nog grotere patsermodus]

ik heb een groot huis waarvan 2 slaapkamers leeg staan, maar om mn fiets nou naar boven te sjouwen :?

[/nog grotere patsermodus]
 
[nog grotere patsermodus]

ik heb een groot huis waarvan 2 slaapkamers leeg staan, maar om mn fiets nou naar boven te sjouwen :?

[/nog grotere patsermodus]

[dommevragenmodus]
Had je niet beter een huis met een garage kunnen kopen dan :? :?
[/dommevragenmodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan