dijkje rijden levensgevaarlijk

Peter23

Die hard MF'er
12 apr 2004
501
0
Purmerend
Reed ik vanmiddag bij het alkmaardermeer richting alkmaar.
Komt er ineens zo'n scholekster tussen de bomen vandaan gevlogen.
Recht voor mijn helm. Dus ik doe in een reflex mijn kin op mijn borst en dat beest knalt keihard tegen mijn helm. Gelukkig reed ik nog niet zo hard omdat ik net weg trok bij het stoplicht.
Maar als dat je met 120 km/u gebeurd heb je wel een probleem denk ik.

Dus pas op allemaal.

Groeten Peter
 
Kan je ook op de weg gebeuren :?

Dus stoppen met motorrijden dan maar. Sowieso levensgevaarlijk. Moordmachines. Scheermessen. Wapens!
 
Al een keer bijna een roofvogel, een fazant, een kraai (>1) en een duif (>1) op de dijk teruggekopt....

Doe mij dan maar zo'n hond of kat in een woonwijk O-) :X :X

:+
 
Wees blij dat de koeien niet kunnen vliegen !
een Ekster...............pff ..schijtlijster.. :+
 
Eenden zijn ook niet vriendelijk. +/- een jaar terug reed ik op een Honda C90 ( ja, ja 90 hele cc's en een aantal Pk's dat op 1 hand is te tellen O-) ) toen er opeens een eend mijn helm probeerde te beschadigen. Een harde stoot voor zijn kop met mijn handschoen om hem af te weren hield mijn helm heel alleen mijn hand niet....
 
Maar goed dat je op dijkjes geen 120 mag dan :P
Wat?! Hebben ze 120 km zones ingevoerd op de dijkjes?! Potverdorie, dat we eerst binnen de bebouwde kom met die 30km zones lopen te klooien okee, maar waarom moet de max snelheid op de dijkjes omlaag worden gebracht naar 120? ;) :+ }) :P
 
Eenden zijn ook niet vriendelijk. +/- een jaar terug reed ik op een Honda C90 ( ja, ja 90 hele cc's en een aantal Pk's dat op 1 hand is te tellen O-) ) toen er opeens een eend mijn helm probeerde te beschadigen. Een harde stoot voor zijn kop met mijn handschoen om hem af te weren hield mijn helm heel alleen mijn hand niet....

Ha, een 4stroker! Honda C90 ^_^

Maar praat me niet van die pokkebeesten. Ik heb al eens moeten voorkomen dat er een auto op bezoek kwam in mijn kofferbak toen voor alles keihard in de ankers ging voor een domme vogel op de snelweg... Ik redde het nog wel, maar mijn achterligger nooit...

En met de motor, heh, gelukje dat vogels soms slim zijn en HOGER gaan vliegen!
 
gisteren at ik bijna nog konijnenbout met Dunlop profiel..... zal nog wel meer gebeuren!

zoiets?
roadkill.gif
 
gelukje dat vogels soms slim zijn en HOGER gaan vliegen!

Ik hoop dat het arme beestje zijn ervaringen met zijn vrienden heeft gedeeld!!!!

P.s.Ervaring was trouwens minimaal 3 jaar terug ipv 1 jaar realiseer ik me nu (en 4 stroke kicks ass, 2x zuid frankrijk, Italie, spanje met een ss90 en 1 maal Normandie met een SS 70! )
 
Terug
Bovenaan Onderaan