Dikke kont of Duc?

M. Tamburini

Die hard MF'er
17 nov 2005
274
0
Ik heb mijn motor (duc 998), gekocht van een man die hem wegdeed omdat met devolgende reden:

Mijn vriendin is teveel aangekomen om nog achterop te zitten (Hij vertelde het in iets bedektere termen maar het kwam er wel op neer).

Mijn vraag aan jullie is: Gaan jullie op de bank zitten naast die dikke kont RTL4 kijen of gaat de motor eruit?
 
Zou dat luie wijf elke dag een rondje de motor door de straat lopen duwen met mij op de motor, spaart benzine en net zo lang totdat ze weer achterop kan |( En in de tussentijd lekker alleen heen rijden, stuurt vast voor geen meter met zo'n luie dikbil achterop.
 
Na dat je die vette ass hebt uit geboord ga je gewoon sigaretten halen O-)

Terwijl je de deur dicht smijt hoor je haar nog iets roepen van "....Maar schat je rookt toch niet -O- ;( ...." Dan flink gas geven met die vette duc en niet meer achter om kijken.... *O* *O*
 
Hij blijft op de bank met haar zitten, want zijn vriendin is gewoon heeeeel lief, en motorrijden doet ie voortaan alleen.













:+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn motor (duc 998), gekocht van een man die hem wegdeed omdat met devolgende reden:

Mijn vriendin is teveel aangekomen om nog achterop te zitten (Hij vertelde het in iets bedektere termen maar het kwam er wel op neer).

Mijn vraag aan jullie is: Gaan jullie op de bank zitten naast die dikke kont RTL4 kijen of gaat de motor eruit?

:?

Is t dat de kont over de buddyseat heen hangt of kan de vering t gewoon niet aan?
Is meer gewicht op de achterkant niet gewoon praktisch voor wheelies?
Op welke zender komt de superbike?
p.s. 51% van de wereldbevolking is vrouwelijk.
 
:?

Is t dat de kont over de buddyseat heen hangt of kan de vering t gewoon niet aan?
Is meer gewicht op de achterkant niet gewoon praktisch voor wheelies?
Op welke zender komt de superbike?
p.s. 51% van de wereldbevolking is vrouwelijk.

ik zie het al voor me, bah.
als dat zo is dan geen achterlicht meer te zien en dat mag dus niet :+
ook niet fijn met die seatpipes }) }) met de vlam in de...... _O-
 
Personen met 60kg, max 70kg achterop gaat nog wel :) ... maar met alles wat daarboven komt is motorrijden echt geen hol meer aan. Tenminste niet op de soes.
 
ach weet je, iedere smoes om die duc eruit te doen is er weer een.

De echte reden is natuurlijk dattie die Duc gekocht heeft omdat iedereen in de kroeg zei dat dát de coolste motoren zijn maar erachter kwam dat ze niet alleen rete duur in de aanschaf zijn, ook nog eens niet te betalen in onderhoud. Daarnaast presteren ze onder de maat, zijn ze van goedkoop ogende materialen gemaakt, en als je eenmaal door de Italiaanse "styling" heen kijkt blijkt het gewoon een lelijke fiets te zijn. Maar ja, dát kun je moeilijk allemaal toegeven dus net zoals die maten in de kroeg houd'ie stug vol dat het inderdaad een geweldige motor is, raad iedereen aan er één te kopen en verzint gewoon een andere SMOES om 'm weg te doen.
 
En jij bent jaloers 8-)

Maare... Heb je wel t subframe nagekeken ? Want dat kan wel eens ernstig beschadigd zijn.. Dan krijg je zo'n reverse-duits kontje op je motor. Eentje die naar beneden buigt...

Loopt je wiel aan bij het nemen van een verkeersdrempel ? Dan heb je last van het bekende duc-kwaaltje "dikke kont als duo gehad". Zeer prijzig om op te lossen ! Vergeet ook niet je achterdemper te laten reviseren en opnieuw af te stellen.. Of zit er nu een onder van een vrachtwagen ?

Succes (Bart)man, en nou rondjes achter je eigen vrouwtje aan gaan rennen, zodat je em voorlopig niet weg hoeft te doen !

:+
 
Een Trike of een HossBoss (zo'n V8 ding)


:Y


bosshoss.jpg
 
voor mij is het een soort van Sophie's Choice.
zijn beide een soort van eerste levensbehoefte, zeg maar
 
Ik heb mijn motor (duc 998), gekocht van een man die hem wegdeed omdat met devolgende reden:

Mijn vriendin is teveel aangekomen om nog achterop te zitten (Hij vertelde het in iets bedektere termen maar het kwam er wel op neer).

Mijn vraag aan jullie is: Gaan jullie op de bank zitten naast die dikke kont RTL4 kijen of gaat de motor eruit?

Dan zou ik m'n vriendin lekker thuis laten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan