Dikke kont of Duc?

Ik heb de optie: "meer sex"nog niet gezien. En dan heb ik 't dus over sex, en niet over vluggertjes. Alles wat op sexgebied korter duurt dan een uur is een vluggertje. De dame in kwestie dus minimaal 3 keer per week helemaal sufn##ken zou moeten helpen. Bijkomend voordeel: Je groeit zelf niet uit je motorpak :+
 
Gewoon bij het wegrijden zoveel gas geven, dat je alleen verder gaat :+ Heb je in de toekomst ook geen discussies meer over achterop meerijden :P
 
En jij bent jaloers 8-)

Maare... Heb je wel t subframe nagekeken ? Want dat kan wel eens ernstig beschadigd zijn.. Dan krijg je zo'n reverse-duits kontje op je motor. Eentje die naar beneden buigt...

Loopt je wiel aan bij het nemen van een verkeersdrempel ? Dan heb je last van het bekende duc-kwaaltje "dikke kont als duo gehad". Zeer prijzig om op te lossen ! Vergeet ook niet je achterdemper te laten reviseren en opnieuw af te stellen.. Of zit er nu een onder van een vrachtwagen ?

Succes (Bart)man, en nou rondjes achter je eigen vrouwtje aan gaan rennen, zodat je em voorlopig niet weg hoeft te doen !

:+


Kut!! daar had ik nog niet aan gedacht. Mischien was dit toch geen koopje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan