dikke polsen

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Ben vandaag weer heel wat supersportrijders in het leer tegengekomen met 50 ,80 of 120 kmh.Sedert de laatste 2 jaar de flitspalen uit de grond schieten vraag ik me af of het niet frustrerend is om op zo,n pk monster met het verkeer te moeten meesukkelen.Hard gaan is duur dus rijden de ss jongens rechtopzittend met dikke polsen met opa'a en oma's mee.kreeg zowaar een beetje medelijden.Dit is zeker niet snerend bedoeld en ik kan met jullie meevoelen maar waar zit nog de kick van zo'n machine in dit regelland?
 
deutschland ubber alles ;)
is ook een beetje de kick kat en muis spel.!!
Greetz VASILY
 
Ik rij eigenlijk altijd te hard. Gewoon een kwestie van weten waar de palen staan en goed in je spiegels kijken.

percies ik rij ook bijna altijd te hard maar wat wil je met 170+pk onder je kont het is gewoon een kwestie van weten waar die flitspalen staan en gewoon je ogen open houden :)
 
Gewoon de plekken kenne waar het rustig is he...
Maasvlakte kan je ook wel es gek doen hoor (Voor omgeving R'dam dan)
 
Ben vandaag weer heel wat supersportrijders in het leer tegengekomen met 50 ,80 of 120 kmh.Sedert de laatste 2 jaar de flitspalen uit de grond schieten vraag ik me af of het niet frustrerend is om op zo,n pk monster met het verkeer te moeten meesukkelen.Hard gaan is duur dus rijden de ss jongens rechtopzittend met dikke polsen met opa'a en oma's mee.kreeg zowaar een beetje medelijden.Dit is zeker niet snerend bedoeld en ik kan met jullie meevoelen maar waar zit nog de kick van zo'n machine in dit regelland?

Je hebt helemaal gelijk, Alf. Maar het zijn niet alleen de flitspalen, het zijn ook de vele drempels en 60 km/h-zones die het leven op een SS goed verpesten.

Om die reden rijd ik zoveel mogelijk in Duitsland en zo weinig mogelijk in Nederland.
 
Ben het ook wel met de meesten eens hier,.. blijft echter wel erg vervelend om constant voor en achter je te moeten opletten of er niet een of ander verdacht voertuig zich op houd.
Verder doe ik het rustig aan bij drukke verkeers plekken en viaducten etc.

Fun vindt ik elke keer als ik rijdt in/op de favo-bochten en ander gespeel met de bike. :)
 
Flitsers is niet het ergste maar die vervloekte drempels, 60km gebieden, en klinker weggetjes, om de snelheid eruit te halen :r
 
Ik rij eigenlijk altijd te hard. Gewoon een kwestie van weten waar de palen staan en goed in je spiegels kijken.
Ik ook...bij elke flitspaal mot ik vaak zo hard remmen dat het een stoppie word :?
Vandaag ook weer ff met m,n pa(Ben Bostrom 998s)aan het rijden geweest.Weer
diverse wegen onveilig gemaakt...Tuurlijk aan de snelheid gehouden,en nergens
ingehaald waar het niet mag :X
 
dikke polsen kreeg ik door een hele andere reden.
maar ik ben blij met mijn rechtopzitfiets :X
en Tomsoes heeft met zijn 47 km te hard rijdende TL1000R een beste boete gehad, waardoor ie er aan denkt om 'm om te ruilen voor een kawasaki ZX12R....zit ie in ieder geval meer rechtop ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan