Dikke R6 ingehaald met koekblikje

Ik reed maandagavond voor het eerst op de SP1 van mijn (v)echtgenoot. Ik heb lekker rustig aan gedaan om de motor
A- eerst warm te rijden
B- te leren kennen
C- op die weg staan ze bijna standaard te flitsen

Ik ben dus meerdere malen door koekblikken ingehaald.
Ik ben toch blij dat ik aan al die orgasmes heb kunnen meewerken O-)
 
Ik ben ook aan het inrijden :] Tot aan de 7000 toeren = ongeveer 125 km/u op mijn GSX-R. Best lastig hor met inhalen op de snelweg :)
 
Ik reed maandagavond voor het eerst op de SP1 van mijn (v)echtgenoot. Ik heb lekker rustig aan gedaan om de motor
A- eerst warm te rijden
B- te leren kennen
C- op die weg staan ze bijna standaard te flitsen

Ik ben dus meerdere malen door koekblikken ingehaald.
Ik ben toch blij dat ik aan al die orgasmes heb kunnen meewerken O-)
ooooh was jij dat :9 dank je wel :} :} :}

:+
 
7000 toeren aan 125? in hoogste versnelling? wist niet dat die dan al zoveel toeren maakte
 
man man ik rij ook met een 1000, en neen voel geen behoefte om die knie aan de grond te brengen. Maar schaamranden heb ik ook niet meer.

Liever een bocht aan een deftige snelheid dan er tegen 60km/h door en er als een aap gaan naasthangen om toch maar dat knietje te leggen, stoer hoor :X
 
man man ik rij ook met een 1000, en neen voel geen behoefte om die knie aan de grond te brengen. Maar schaamranden heb ik ook niet meer.

Liever een bocht aan een deftige snelheid dan er tegen 60km/h door en er als een aap gaan naasthangen om toch maar dat knietje te leggen, stoer hoor :X

:^ :^
 
Wat zijn jullie een druktemakers zeg..

Dus jullie willen allemaal beweren dat jullie een
vrouw in en golfje niet even goed willen bekijken??

Al zou ik op en 250 pk fiets rijden die 300 kan, dan zou ik afremmen
en eens kijken welke vrouw in een golf mij wil bekijken.. B|
 
Wat zijn jullie een druktemakers zeg..

Dus jullie willen allemaal beweren dat jullie een
vrouw in en golfje niet even goed willen bekijken??

Al zou ik op en 250 pk fiets rijden die 300 kan, dan zou ik afremmen
en eens kijken welke vrouw in een golf mij wil bekijken.. B|

Jou bekijken? Met een helm op? Dream on! :+ ;)
 
tuurlijk, heb me al verschillende keren laten voorbij steken door een juffrouw..ben ik nu een schande voor de gixxer 1000 clan...ik pleit schuldig maar ze was zo knap meneer O-)
 
Met een dikke 1000/1200/1300 rijden en geen knie aan de grond krijgen
of een bocht niet deftig kunnen pakken. Zo rijden er anders
ook meer dan genoeg rond... |( :Z
het punt was dat een 600 nooit een dikke fiets is..niet of de berijder een poser of een kamikaze is ;)
 
Klein gokje. Het was een blauwe R1 met een meisje achter op die een zwarte IXS jas aan had.

Als dat zo was dan heb je mijn huisgenoot gezien met een vriend van haar die net die motor heeft en zij had nog maar een keer achter op een motor gezeten. Daarnaast had ik hem nog al op zijn hart gedrukt dat hij heel erg voorzichtig moest zijn. Ik zal het hem doorgeven dat dit wel een beetje overdreven is :-)
 
het punt was dat een 600 nooit een dikke fiets is..niet of de berijder een poser of een kamikaze is ;)

precies.

Waarmee niet gezegt is dat een NIET dikke fiets (alles onder de 1000 cc) niet LEUK kan zijn! Ik kan me schitterende tijden herinneren op m'n Zündapp KS50 hoor *D

Mazzel,

Roland
 
Zo kan het dus ook, ik kwam gisteravond alleen precies het tegenovergestelde tegen.
Waren twee maloten door hilversum aan het racen, een wheelie midden in het centrum om vervolgens volgas een eenrichtingsweg aan de verkeerde kant in te rijden. Denk dat ze daar dik over de 100 km/uur zaten terwijl het een soort van winkelstraat is :r
 
beetje raar topic dus ,dus een motorijder die 80 rijd op een 80 km weg en 120 op de snelweg is dus raar???
 
Vind die opgefokte golfrijders die trots zijn als ze een motor kunnen inhalen vreemder eigenlijk :+
 
Hoe laat was dat ? Kheb daar gereden en ben hem inderdaad nog aan het inrijden...
Daarbij kom ik daar net uit mijn werk en is mijn motor nog koud.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik door een golf ben ingehaald en ik heb nou ook niet precies 80 gereden :+


Blitzer ben jij dat die iedere ochtend de weg van Alkmaar richting schagen rijdt?? op een zilvere R6 (2003)?
 
precies.

Waarmee niet gezegt is dat een NIET dikke fiets (alles onder de 1000 cc) niet LEUK kan zijn! Ik kan me schitterende tijden herinneren op m'n Zündapp KS50 hoor *D

Mazzel,

Roland

Tuurlijk niet, ik amuseer mij zeker zo goed, en misschien zelfs beter
op de CB600 van mijn vriendin als op mijn Blade... Waarvoor dank :+ :}
 
even een vraagje uit nieuwschierigheid...Heb je ook minder dikke R6jes dan? en wat is een "dikke R6"? Dat wordt dan toch gewoon een R1? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan